ראיתם את הגיוס של נטפרי דרך הקונסול?

  • הוסף לסימניות
  • #1
ראיתם את הגיוס של נטפרי דרך הקונסול?
תריצו את הקוד הבא... ותעקבו אחרי ההוראות

JavaScript:
 (function() {
            var n = (new Date).getHours();
            n >= 1 && n < 6 && (true,
            function() {
                let e = ["מה השם הפרטי והמשפחה שלך ?", "מה הטלפון שלך ?", "מה כתובת המייל שלך ?", "מה כתובת המגורים שלך ?", "מה הגיל שלך ?", "מה המצב המשפחתי שלך ?", "מה התכונה שבך שהכי עוזרת לך להתקדם ?", "מה התכונה שבך שהכי מפריעה לך להתקדם ?", "איזה שפות תיכנות אתה הכי אוהב לתכנת ?", "למה אתה אוהב לתכנת ?", "מה צפיות השכר שלך ?", "מה הדבר הכי מגניב שתיכננתת ?", "כמה אתה מגדיר את עצמך כמתכנת מ 1 עד 100 ?"]
                  , t = null
                  , n = null
                  , i = 0
                  , o = 0;
                function r(...e) {
                    setTimeout(t=>console.log(...e), 1)
                }
                function a(a) {
                    if ("יאלה" == a)
                        return i = 0,
                        n = [],
                        t = [],
                        r("השאלות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות.\n\n"),
                        o = Date.now(),
                        void r(e[i]);
                    if ("add-my-cv" == a)
                        return void new Promise((e,t)=>{
                            const n = document.createElement("input");
                            n.type = "file",
                            n.onchange = ()=>{
                                if (!n.files.length)
                                    return t();
                                const i = Array.from(n.files).map(e=>new Promise(t=>{
                                    const n = new FileReader;
                                    n.addEventListener("load", i=>t({
                                        file: n.result,
                                        name: e.name
                                    }), !1),
                                    n.readAsDataURL(e)
                                }
                                ));
                                e(Promise.all(i))
                            }
                            ,
                            n.click()
                        }
                        ).then(e=>{
                            t.push(...e),
                            r('הקובץ נוסף\n\nאם סיימת הקש \n"send"\n כדי לשלוח את הנתונים')
                        }
                        , console.error);
                    if ("send" == a)
                        return r("תודה\nהפרטים נשלחים כרגע..."),
                        void fetch("https://netfree.link/api/jobs/f12", {
                            method: "POST",
                            headers: {
                                "Content-Type": "application/json"
                            },
                            body: JSON.stringify({
                                answerList: n,
                                cvFiles: t
                            })
                        }).then(e=>e.json()).then(e=>{
                            r("הפרטים נשלחו בהצלחה!!")
                        }
                        );
                    if (!n)
                        return;
                    e[i] && n.push({
                        question: e[i],
                        answer: a,
                        time: Math.round((Date.now() - o) / 1e3)
                    }),
                    i++;
                    const c = e[i];
                    c ? (o = Date.now(),
                    r(c)) : r('אם אתה רוצה לצרף קורות חיים הקש "add-my-cv"\n\nאם סיימת הקש \n"send"\n כדי לשלוח את הנתונים')
                }
                Object.defineProperty(window, "myAnswer", {
                    set(e) {
                        a(e)
                    }
                }),
                console.log('%cאוהב/ת לתכנת ורוצה לתכנת לנטפרי הרץ/צי: \nmyAnswer = "יאלה"', "background: #222; color: #bada55; font-size: 20px")
            }())
        }) ()
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
זה מאוד יפה
זה אמיתי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ראיתם את הגיוס של נטפרי דרך הקונסול?
תריצו את הקוד הבא... ותעקבו אחרי ההוראות

JavaScript:
(function() {
            var n = (new Date).getHours();
            n >= 1 && n < 6 && (true,
            function() {
                let e = ["מה השם הפרטי והמשפחה שלך ?", "מה הטלפון שלך ?", "מה כתובת המייל שלך ?", "מה כתובת המגורים שלך ?", "מה הגיל שלך ?", "מה המצב המשפחתי שלך ?", "מה התכונה שבך שהכי עוזרת לך להתקדם ?", "מה התכונה שבך שהכי מפריעה לך להתקדם ?", "איזה שפות תיכנות אתה הכי אוהב לתכנת ?", "למה אתה אוהב לתכנת ?", "מה צפיות השכר שלך ?", "מה הדבר הכי מגניב שתיכננתת ?", "כמה אתה מגדיר את עצמך כמתכנת מ 1 עד 100 ?"]
                  , t = null
                  , n = null
                  , i = 0
                  , o = 0;
                function r(...e) {
                    setTimeout(t=>console.log(...e), 1)
                }
                function a(a) {
                    if ("יאלה" == a)
                        return i = 0,
                        n = [],
                        t = [],
                        r("השאלות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות.\n\n"),
                        o = Date.now(),
                        void r(e[i]);
                    if ("add-my-cv" == a)
                        return void new Promise((e,t)=>{
                            const n = document.createElement("input");
                            n.type = "file",
                            n.onchange = ()=>{
                                if (!n.files.length)
                                    return t();
                                const i = Array.from(n.files).map(e=>new Promise(t=>{
                                    const n = new FileReader;
                                    n.addEventListener("load", i=>t({
                                        file: n.result,
                                        name: e.name
                                    }), !1),
                                    n.readAsDataURL(e)
                                }
                                ));
                                e(Promise.all(i))
                            }
                            ,
                            n.click()
                        }
                        ).then(e=>{
                            t.push(...e),
                            r('הקובץ נוסף\n\nאם סיימת הקש \n"send"\n כדי לשלוח את הנתונים')
                        }
                        , console.error);
                    if ("send" == a)
                        return r("תודה\nהפרטים נשלחים כרגע..."),
                        void fetch("https://netfree.link/api/jobs/f12", {
                            method: "POST",
                            headers: {
                                "Content-Type": "application/json"
                            },
                            body: JSON.stringify({
                                answerList: n,
                                cvFiles: t
                            })
                        }).then(e=>e.json()).then(e=>{
                            r("הפרטים נשלחו בהצלחה!!")
                        }
                        );
                    if (!n)
                        return;
                    e[i] && n.push({
                        question: e[i],
                        answer: a,
                        time: Math.round((Date.now() - o) / 1e3)
                    }),
                    i++;
                    const c = e[i];
                    c ? (o = Date.now(),
                    r(c)) : r('אם אתה רוצה לצרף קורות חיים הקש "add-my-cv"\n\nאם סיימת הקש \n"send"\n כדי לשלוח את הנתונים')
                }
                Object.defineProperty(window, "myAnswer", {
                    set(e) {
                        a(e)
                    }
                }),
                console.log('%cאוהב/ת לתכנת ורוצה לתכנת לנטפרי הרץ/צי: \nmyAnswer = "יאלה"', "background: #222; color: #bada55; font-size: 20px")
            }())
        }) ()


זה מאוד יפה
זה אמיתי?
וואו! באמת מדהים.
אבל מה זה כל האותיות באנגלית?;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא עברתי על הקוד
אבל אין לי שום תגובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
התנאי הראשון שם שזה מ1 בלילה עד 6 בבוקר.
תשנה את התנאי ותראה
די לא שמתי לב
מעניין למה.

מה שקורה זה כשפותחים את הקונסול כנראה בלילה, מקבלים הודעה שחורה גדולה להצטרף לנטפרי. ואז סדרת שאלות דרך הקונסול, משהו שמעולם לא נתקלתי בו
ובסופו התשובות נשלחות לנטפרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
די לא שמתי לב
מעניין למה.

מה שקורה זה כשפותחים את הקונסול כנראה בלילה, מקבלים הודעה שחורה גדולה להצטרף לנטפרי. ואז סדרת שאלות דרך הקונסול, משהו שמעולם לא נתקלתי בו
ובסופו התשובות נשלחות לנטפרי
כנראה חסר להם נציגים בלילה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לבקשת החברים מפורום השקעות, מעניין לבדוק גם פה אצל חובבי הנדל"ן, מה דעתכם?

כבר הצבעת היום? הסקר היומי בפרוג - סקר אקטואלי חדש ומרתק עלה כעת לאוויר, בואו להצביע!
טוען סקר...

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה