דרוש מידע עשיתם אזרחות אמריקאית לילדים לאחרונה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
נשמח מאד אם אפשר להתייעץ אתכם.
אנו בבלבול גדול בעניין הזה ונשמח לשמוע חוויות וחוות דעת מבעלי נסיון.

תודה רבה, ותזכו למצוות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בארץ או בחו"ל?
יש הרבה אשכולות בנושא
חפשי אזרחות אמריקאית, מכח הסבא או מכח ההורים, ותורים בשגרירות ארה"ב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני רוצה לדבר עם מישהו שעבר את זה, לא לקרוא על זה.
האזרחות מכח הסבא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
זה אחרי חיפוש קצר



 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אתמול מלאתי את את הטפסים להוצאת ויזה לתינוק לצורך הנסיעה לאזרחות.
ובסוף השאלון התבקשתי לבחור תאריך לראיון.
מישהו ניתקל בראיון לתינוק?
והאם זה בסדר להגיד להם שאני נוסעת לעשות לו אזרחות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אתמול מלאתי את את הטפסים להוצאת ויזה לתינוק לצורך הנסיעה לאזרחות.
ובסוף השאלון התבקשתי לבחור תאריך לראיון.
מישהו ניתקל בראיון לתינוק?
והאם זה בסדר להגיד להם שאני נוסעת לעשות לו אזרחות?
@יעקב 613 מקוה שזה בסדר התיוג פשוט ראיתי שאתה מבין בתחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אתמול מלאתי את את הטפסים להוצאת ויזה לתינוק לצורך הנסיעה לאזרחות.
ובסוף השאלון התבקשתי לבחור תאריך לראיון.
מישהו ניתקל בראיון לתינוק?
והאם זה בסדר להגיד להם שאני נוסעת לעשות לו אזרחות?
לתינוק לא צריך ראיון
שולחים המסמכים בדואר
תסתכלי בכללים של השגרירות
רצוי בהחלט להגיד שזה עבור אזרחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נשמח מאד אם אפשר להתייעץ אתכם.
אנו בבלבול גדול בעניין הזה ונשמח לשמוע חוויות וחוות דעת מבעלי נסיון.

תודה רבה, ותזכו למצוות.
אנחנו חשבנו לעשות, אחרי בירור עם רו"ח אמריקאי ירדנו מזה,
החסרונות (בעיקר לעצמאיים, אבל לא רק) גדולים מהמעלות שלא קיימים.
והנזק נשאר לילדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לתינוק לא צריך ראיון
שולחים המסמכים בדואר
תסתכלי בכללים של השגרירות
רצוי בהחלט להגיד שזה עבור אזרחות
אני גם יודעת שלתינוק לא צריך.
אבל כנראה בגלל שהזנתי שאני אזרחית אז הוא ביקש ראיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
@mum עוסקת בתחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
תבדקי שוב
אני גם אזרחית
חבל לך להסתבך עם תורים, כי אין
אולי לא הבנתם.
הזנתי כבר את כל הנתונים לויזה.
קיבלתי את המסך DS160 וכשסיימתי את התשלום הוא נתן לבחור תאריך לראיון.
ובחרתי אוגוסט 2022 זה היה התאריך הראשון
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אולי לא הבנתם.
הזנתי כבר את כל הנתונים לויזה.
קיבלתי את המסך DS160 וכשסיימתי את התשלום הוא נתן לבחור תאריך לראיון.
ובחרתי אוגוסט 2022 זה היה התאריך הראשון
הוא אשר אמרתי
לא צריכים ראיון לתינוק לויזה
ולכן חבל לך לחכות שנה לראיון
אולי עשית משהו לא טוב בתהליך ולכן זה יצא כך?
מציעה לך לבדוק שוב את הנושא
מול השגרירות או מול איש מקצוע
שליחת המסמכים עבור תינוק בדואר היא פי מאה יותר פשוטה ואין סיבה שלא תנצלי את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הוא אשר אמרתי
לא צריכים ראיון לתינוק לויזה
ולכן חבל לך לחכות שנה לראיון
אולי עשית משהו לא טוב בתהליך ולכן זה יצא כך?
מציעה לך לבדוק שוב את הנושא
מול השגרירות או מול איש מקצוע
שליחת המסמכים עבור תינוק בדואר היא פי מאה יותר פשוטה ואין סיבה שלא תנצלי את זה
דיברתי עם השגרירות והם אמרו שמלאתי את כל הנתונים נכון
ובגלל שהילד הוא בן לאזרחית ארה"ב הם רוצים לוודא בראיון אולי הוא יכול לקבל אזרחות ולא ויזה.
ואין אפשרות לפתור את זה בטלפון.
היא אמרה לי שאפשר לשלוח מייל לועדה הקונסולרית והם יכולים לבטל לי את הראיון.
אז שלחתי מייל ועכשיו אני מחכה.

מברור עולה שהמכערים שעושים את הויזה פשוט לא מזינים שאחד ההורים הוא אזרח ארהב ולכן לא צריך ראיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
משהי יודעת
אם אני רוצה להתחיל עכשיו לעשות אזרחות לשלוש ילדים בחו"ל (עברתי בגיל 13)
כמה זמן לוקח?
מי עושה את זה הכי מהיר?
האם אפשר עוד להספיק את המענקים של 2021?
אה וגם צריכה לחדש דרכון אמרקאי שלי להוציא ויזה לבעלי ודרכון וויזות לילדים
שייך בכלל??
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
משהי יודעת
אם אני רוצה להתחיל עכשיו לעשות אזרחות לשלוש ילדים בחו"ל (עברתי בגיל 13)
כמה זמן לוקח?
מי עושה את זה הכי מהיר?
האם אפשר עוד להספיק את המענקים של 2021?
למה את צריכה לעשות שם?
אם גרת שם, את יכולה לעשות להם אזרחות כאן בשגרירות בארץ
כדי להספיק את המענקים תצטרכי כנראה להשתמש בשרותי מאכער לקבוע תור, כי אין תורים
ואם הם יקבלו SSN לפני סוף השנה- הסכום של המענקים יכסה בהרבה את הכסף שתשלמי על התורים.
הוא: 0548494405
עשה לכמה מהמשפחה אצלינו תורים תוך זמן מאד קצר, ואפשר להתייעץ איתו קודם על האפשרויות והכדאיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
למה את צריכה לעשות שם?
אם גרת שם, את יכולה לעשות להם אזרחות כאן בשגרירות בארץ
כדי להספיק את המענקים תצטרכי כנראה להשתמש בשרותי מאכער לקבוע תור, כי אין תורים
ואם הם יקבלו SSN לפני סוף השנה- הסכום של המענקים יכסה בהרבה את הכסף שתשלמי על התורים.
הוא: 0548494405
עשה לכמה מהמשפחה אצלינו תורים תוך זמן מאד קצר, ואפשר להתייעץ איתו קודם על האפשרויות והכדאיות.
הבנתי שבגלל שעברתי בגיל 13 אני לא יכולה לעשות
צריך להיות שם בין גילי 13-17 משהו כזה לכמה שנים
ידוע לך על משהו אחרר? מכירה משהי שעשתה בכל מקרה בארץ???
אשמח לשמוע
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה