דרוש מידע איזה עדשות מגע יש לכם וכמה זמן?

  • הוסף לסימניות
  • #1
השתמשתי במשך כמה חודשים בעדשות מגע רגילות של דיספו,
עד שהיובש נהיה בלתי נסבל וקניתי טיפות עיניים של בפנטן ולא עזר,
היום עברתי לעדשות סיליקון (אולי של איר אופטיקס, לא זוכרת :( )
והמצב החמיר.
מחפשת פתרון ,
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בסיעתא דשמיא

סיליקון יותר גרועות מרגילות.

תנסי בוש אנד לומב/ סופלנס- זו אותה חברה
מעולות!!!!!!!!
כל מה שניסיתי אחרות העפתי לפח כי זה עשה לי דלקות או שנקרע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
  • הוסף לסימניות
  • #9
בערך 8 שעות.
את עובדת על מחשב או משהו במהלך הזמן הזה?
כי 8 שעות זה גם ככה המון זמן עם עדשות, ואם נמצאים מול מסך אז בכללל
אני גם שמה עדשות כל יום, כל היום, אבל אם אני מול מחשב, אין מצב אפילו שעה להיות, מיד מתחיל גירוי כזה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
התמיסה של דיספו מעולה, אני משתמשת בה יום יום במשך 17 שעות בערך רצוף.
הכי חשוב זה להקפיד ולא להתעצל על שטיפת ידיים לפני שמוציאים ומכניסים את העדשות, ועוד יותר חשוב - לא לישון איתן, בכלל! אפילו לא לחצי שעה, זה מאוד מייבש את העין וגורם נזקים לטווח הרחוק גם אם קמים וזה מרגיש מצוין... מכירה מישהו שלא יכול היום ללבוש עדשות.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש עניין ללכת לעשות בדיקת התאמה לעדשות או שלא צריך?
אם יש לי עיניים רגישות זה יכול להיות בעיה ללבוש עדשות?
אני כבר שבועיים עם עדשות ומשום מה העיניים שלי עם יותר לחות מאשר בלי העדשות
אשמח למידע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אופטומטריסט מקצועי אמר לי פעם ש8 שעות ביום זה המקסימום ועדיף כמה שפחות כמובן.
לישון עם עדשות ברור שאסור!!! זה ממש מסוכן!
לכולם אבל בעיקר למשתמשים שעות רבות מול מחשב בדרך כלל עדיף סיליקון, נוח יותר משמעותית.
לכל אחד ההתאמה היא אינדיבידואלית. מי שמרגיש יובש כדאי מאוד ללכת להתאמה אצל מקצוענים, לפעמים עלול לקחת שבועות ואפילו חודשים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
השתמשתי במשך כמה חודשים בעדשות מגע רגילות של דיספו,
עד שהיובש נהיה בלתי נסבל וקניתי טיפות עיניים של בפנטן ולא עזר,
היום עברתי לעדשות סיליקון (אולי של איר אופטיקס, לא זוכרת :( )
והמצב החמיר.
מחפשת פתרון ,
תודה!
אני השתמשתי בדיספו ובסוף היום היובש ממש הציק,
עברתי לדיספו ביו שזה עשוי מסיליקון הידרוג'ל והם ממש טובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני השתמשתי בדיספו ובסוף היום היובש ממש הציק,
עברתי לדיספו ביו שזה עשוי מסיליקון הידרוג'ל והם ממש טובות.
אני עם דיספוביו מסוכות
בתחילה לא הפריע לי ועכשיו שחזרתי ללימודים אני כל היום על המחשב וקצת כן מפריע לי העדשות
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אופטומטריסט מקצועי אמר לי פעם ש8 שעות ביום זה המקסימום ועדיף כמה שפחות כמובן.
לישון עם עדשות ברור שאסור!!! זה ממש מסוכן!
לכולם אבל בעיקר למשתמשים שעות רבות מול מחשב בדרך כלל עדיף סיליקון, נוח יותר משמעותית.
לכל אחד ההתאמה היא אינדיבידואלית. מי שמרגיש יובש כדאי מאוד ללכת להתאמה אצל מקצוענים, לפעמים עלול לקחת שבועות ואפילו חודשים....
איפה יש חנות של עדשות בירושלים עם מקצוענים שיכולים לכוון איזה עדשות כדאי?
אני עם עדשות למעלה מ20 שנה ולאחרונה סובלת מאד מיובש בעינים, בד"כ נמצאת 12 שעות עם העדשות
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
איפה יש חנות של עדשות בירושלים עם מקצוענים שיכולים לכוון איזה עדשות כדאי?
אני עם עדשות למעלה מ20 שנה ולאחרונה סובלת מאד מיובש בעינים, בד"כ נמצאת 12 שעות עם העדשות
אני מחפשת גם חנות במודיעין עילית
מישהוא יודע איך אופטיק 55 בהתאמה לעדשות?
או שיש חנות אחרת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה