דרוש מידע מטריקס - מודיעין עילית

  • הוסף לסימניות
  • #22
מוזר מאוד. אני התחלתי שם כג'וניורית לפני שנתיים וקיבלתי 5000 שח וככה כל החברות שלי שהתחילו בתקופה שלי (כל אחת בחברה שונה) אולי דברים השתנו מאז אם כי קשה לי להאמין.
יש מצב שהיא הגיעה עם נסיון כלשהו?
הגיעה בלי ניסיון.
והיא עובדת בבדיקות תכנה ולא בתכנות. לא למדה תכנות בכלל.
והתחילה עם 5000 אבל קיבלה די מהר העלאה ראשונה בסכום יפה [לא כל המחלקה שלה קיבלה, רק חלק....] ועכשיו העלאה שניה
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
הגיעה בלי ניסיון.
והיא עובדת בבדיקות תכנה ולא בתכנות.
והתחילה עם 5000 אבל קיבלה די מהר העלאה ראשונה ועכשיו שניה
טוב לשמוע. לפני שנתיים לא היתה שום אופציה לקבל העלאה אחרי פחות משנתיים כי הם לא רצו ליצור תקדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
טוב לשמוע. לפני שנתיים לא היתה שום אופציה לקבל העלאה אחרי פחות משנתיים כי הם לא רצו ליצור תקדים
אז כנראה שהתקדמו במשהו או שזה החברה שאיתה היא עובדת [דרך מטריקס] שנתנה את ההעלאה. לכאורה מתסבר שזה כך
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אז כנראה שהתקדמו במשהו או שזה החברה שאיתה היא עובדת [דרך מטריקס] שנתנה את ההעלאה. לכאורה מתסבר שזה כך
ברור שהחברה שאיתה היא עובדת משלמת על העלאה אבל מטריקס בעבר לא הסכימו לזה. בזמנו הר''צ שלי בחברה החיצונית קיבל אישור לתת לי בונוס מהחברה עצמה אבל מטריקס הגבילו את הסכום. יש להם עניין שהבנות לא ירימו את האף
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
ברור שהחברה שאיתה היא עובדת משלמת על העלאה אבל מטריקס בעבר לא הסכימו לזה. בזמנו הר''צ שלי בחברה החיצונית קיבל אישור לתת לי בונוס מהחברה עצמה אבל מטריקס הגבילו את הסכום. יש להם עניין שהבנות לא ירימו את האף
אז כנראה שהם אכן התקדמו במשהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
בזמני (לפני 5 שנים - לא שעבדתי שם זה התנאים שאמרו לי לפני) זה היה 5000 ו 500 ש"ח כל חצי שנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מכירים אולי מישהי שעובדת שם שתוכל לעזור בכמה שאלות ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
טוב לשמוע. לפני שנתיים לא היתה שום אופציה לקבל העלאה אחרי פחות משנתיים כי הם לא רצו ליצור תקדים
לפני 5 שנים בראיון אמרו לי:
5000 ש"ח, אחרי שנה עולה ב700 ש"ח
אחרי שנתיים- משא ומתן- אינדבדואלי לפי הביצועים
ישתבח שמו- נפסלתי בראיון- ולא נתקעתי שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לפני 5 שנים בראיון אמרו לי:
5000 ש"ח, אחרי שנה עולה ב700 ש"ח
אחרי שנתיים- משא ומתן- אינדבדואלי לפי הביצועים
ישתבח שמו- נפסלתי בראיון- ולא נתקעתי שם
הזכרת לי שבאמת אחרי 15 חודשים עולה ל5700. שכחתי מזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אפשר להגיע במטריקס למשכורות יפות מאד כמו שכבר ציינו פה.
ואפשר להישאר שנים על אותו סכום.

זה בעיקר תלוי פרויקט (=חברה) שעבורו עובדים, ומידת שביעות הרצון של המנהלים הישירים (לא מטריקס) מהעובדת.
גם בשוק הכללי, לא כל חברה משלמת אותו שכר, וכאן זה בעצם קורת גג שמאספת תחתיה מגוון נרחב של חברות.

וסתם לידע כללי, יש למטריקס גם יתרונות (בעיקר סוציאליים) שלא כל חברה אחרת בתחום כח אדם בהייטק נותנת, כמו יום מחלה מלא מהיום השני והלאה ועוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
וסתם לידע כללי, יש למטריקס גם יתרונות (בעיקר סוציאליים) שלא כל חברה אחרת בתחום כח אדם בהייטק נותנת, כמו יום מחלה מלא מהיום השני והלאה ועוד.
למה צריך בהייטק כח אדם
כל חברת הייטק שמכבדת את עצמה נותנת מלא מהיום הראשון
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
למה צריך בהייטק כח אדם
כי לא כל חברת הייטק תיקח בחורה שסיימה סמינר ולא כל אשה / בחורה מתאים לה לצנוח לתוך חברת הייטק על כל המשתמע מכך.

אכן לא באתי להשוות את חברות כח האדם בתחום לתנאים שנותנות החברות עצמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
וסתם לידע כללי, יש למטריקס גם יתרונות (בעיקר סוציאליים) שלא כל חברה אחרת בתחום כח אדם בהייטק נותנת, כמו יום מחלה מלא מהיום השני והלאה ועוד.
אני מכירה אישית בנות שעובדות בהייטק ומקבלות ימי מחלה החל מהיום הראשון ומשכורות פי 2 ויותר ממה שציינו כאן (ג'וניוריות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
למה צריך בהייטק כח אדם
כל חברת הייטק שמכבדת את עצמה נותנת מלא מהיום הראשון
בהרבה חברות הייטק העובדים בכל מקרה מועסקים דרך חברת כוח אדם, ורק אחרי כמה שנים יש להם אפשרות להפוך לעובדי חברה.
אבל התנאים בכזה מקרה משופרים גם דרך חברת קבלן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אני מכירה אישית בנות שעובדות בהייטק ומקבלות ימי מחלה החל מהיום הראשון ומשכורות פי 2 ויותר
הן עובדות תחת חברת כוח אדם? במסגרת של נשים חרדיות?

זו כנראה התשובה.

ולגבי השכר, לא עברתי על כל התגובות פה, מכירה נשים שעבדו ועובדות במטריקס והגיעו למשכורות יפות, זה לא קרה בשניה שהן נכנסו לשוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אני מכירה אישית בנות שעובדות בהייטק ומקבלות ימי מחלה החל מהיום הראשון ומשכורות פי 2 ויותר ממה שציינו כאן (ג'וניוריות)
כן, השאלה איפה בארץ, ובאיזו סביבת עבודה. בתל אביב ברור אפשר לקבל כפול כמתחילה. במודיעין עילית לא. ובכ"ז לא נרוץ לכל מקום עבודה שמוכן לשלם.
אבל בפירוש לא חייבים להתחיל עם התנאים של מטריקס גם במודיעין עילית.
(טוב שכבר אי אפשר לענות שבאתרא למשל, משלמים כפול וכו' )
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה