דרוש מידע מטריקס - מודיעין עילית

  • הוסף לסימניות
  • #61
סליחה אבל זה הצחיק אותי
ברב המקומות נותנים מהיום הראשון...סליחה מהשעה הראשונה

שמחה ששעשעתי :)

עובדי חברה או עובדי כח אדם?
משרדים ממשלתיים? חברות פרטיות?

כל הנתונים משנים מאד.

במטריקס זה חריג נקודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
ותמיד יכול להיות שלגורם שטען לנתון הזה - יש אינטרס כלשהו להציג מצג כזה.
כמו למשל הנתון ההזוי שטען שלמעלה מ50% מרוויחות פחות מ10?
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
סליחה אבל זה הצחיק אותי
ברב המקומות נותנים מהיום הראשון...סליחה מהשעה הראשונה
וגם בחברת מטריקס יש מושג כזה

בהתמקחות אפשר מכל חברה להשיג יותר.
אין לי מושג מה המחיר שמשלמים בכל מקום על "מהיום הראשון" . במשרדי ממשלה למשל - זה בא ביחד עם שכר חודשי נמוך יותר. (יכול להיות שגם במקומות אחרים - אבל שם פחות מודעים כי הקריטריונים של השכר אינם כה שקופים ) מכירה חברת ענק מסויימת שמתנה את תשלום היום הראשון בניצול של עד X ימי מחלה בשנה .

אבל אם מטריקס מראש בלי התמקחות מציעים יותר מהמינימום יום מחלה מהיום השני-
זה מדגיש את מה שאמרתי מקודם.
באופן יחסי לחברות המותאמות באופן מלא לחרדיות - יש במטריקס תנאים טובים יותר.

עוד יותר - אם במטריקס יש גם מושג להשיג יום מחלה מהיום הראשון כשבאים אליהם מעמדה טובה יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
שמחה ששעשעתי :)

עובדי חברה או עובדי כח אדם?
משרדים ממשלתיים? חברות פרטיות?

כל הנתונים משנים מאד.

במטריקס זה חריג נקודה.
אולי לא במטריקס של מודיעין עלית
אמרתי מטריקס
הם יודעים לתת תנאים מעולים
זה כמובן תלוי בלקוח
וכמו שאמרו כנראה בקבוצות החרדיות הם יעדיפו לא לעשות את זה משיקולים רוחביים

הרבה חברות מעסיקות עובדי קבלן בגלל שאין להם תקנים או תקציב ועובדי קבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
עבדתי שם כמה שנים, עובדות פרשו כנפיים ועפו ופתאום גילו שעל אף הקיטורים, יש דברים בהם מטריקס נותנים תנאים מועדפים על פני חברות כוח אדם אחרות, גם אם העובדת יושבת במשרדי החברה (יותר קורה במשרדים ממשלתיים).
מניסיון אישי
מטריקס טובים אכן בכניסה לשוק, הם יכולים לתת תנאים טובים בהחלט לבעלי ניסיון שהם צריכים (עובדת בחתך ניסיון מסויים למשרה דחופה למשל)
מול חברות אחרות במכרזים ממשלתיים הם חד משמעית לא שווים! ותמיד עדיף לבדוק חברות אחרות לגשת דרכם למכרזים
הם לוקחים את חתך הרווח שלהם עד הקצה של הקצה, חברות אחרות נדיבות יותר כלפי העבד
ומדברת מהצעות עבודה עבור מכרזים ממשלתיים שקיבלתי במקביל ממגוון חברות. לאותו מכרז. מטריקס היו הכי נצלניים.
מסכימה שלמרות הקיטורים יש הרבה חלקים טובים מאד במטריקס שלא מקבלים במקומות אחרים. (לא עבדתי שם, אבל מכרות וקרובות רבות שלי כן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
בהתמקחות אפשר מכל חברה להשיג יותר.
אין לי מושג מה המחיר שמשלמים בכל מקום על "מהיום הראשון" . במשרדי ממשלה למשל - זה בא ביחד עם שכר חודשי נמוך יותר. (יכול להיות שגם במקומות אחרים - אבל שם פחות מודעים כי הקריטריונים של השכר אינם כה שקופים ) מכירה חברת ענק מסויימת שמתנה את תשלום היום הראשון בניצול של עד X ימי מחלה בשנה .

אבל אם מטריקס מראש בלי התמקחות מציעים יותר מהמינימום יום מחלה מהיום השני-
זה מדגיש את מה שאמרתי מקודם.
באופן יחסי לחברות המותאמות באופן מלא לחרדיות - יש במטריקס תנאים טובים יותר.

עוד יותר - אם במטריקס יש גם מושג להשיג יום מחלה מהיום הראשון כשבאים אליהם מעמדה טובה יותר...
סיקרנת אותי לדעת מי יותר גרוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
המושג של תנאים טובים העלאה יפה זה ענין יחסי
מבחינתי העלאה של כמה מאות שקלים בשנה בטח כשמדובר במתחילות שהשכר שלהם תמיד נמוך יותר זה לא ממש נחשב יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
כמו למשל הנתון ההזוי שטען שלמעלה מ50% מרוויחות פחות מ10?

עדיין מציק לך? מעניין למה. אם את מרוויחה מעולה וגם סביבותיך - מה כל כ מציק לך מצבן של נשים אנונימיות כלשהן.

זה היה נתון ממשלתי בלתי ניתן לויכוח.
אין לי כוח לחפש שוב - אבל הבאתי בשעתו קישור למסמך ממשלתי רשמי.

את יכולה לומר מה שאמרו אז שהוא מושפע מפירמידה שבתחילתה מתחילות..
שהוא מושפע מבנו שבוחרות להשאר בחממות בשכר מינימום ולשחק ראש קטן .
שהנתון השתנה בשנים האחרונות...
אבל אם הנתון ההוא אי אפשר היה להתווכח. הוא היה נתון רשמי של גורם מסודר.

כאן מדובר בנתון שאני לא מצהירה עליו ברמת ביטחון גבוהה = לא ראיתי שום נתון רשמי בענין.
והמקור שלו היה מישהו שעושה ביזנס מ"לשנות את המצב ולהביא כמה שיותר חרדיות לעבוד ישירות בהייטק" - ולכן אמרתי שזה לא ענין של השערה שלי - אלא נתון שהוצג בפני ואני לא בטוחה ברמת האינטרסנטיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
למתחילות בוודאי מטריקס מומלצת!!
ועוד במצב של היום שכמעט אין משרות למתחילות אפילו במטריקס.

לעבוד קצת, לצבור שפשוף וניסיון תעסוקתי ואז לנסות להיכנס למשרות יותר טובות.

מי שמעניינת אותה משכורת טובה, מסופקני אם יש לה סיכוי למצוא דבר כזה במטריקס (מודיעין עילית).
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
סיקרנת אותי לדעת מי יותר גרוע

חסר דוגמאות?
לא רוצה לכתוב פה במפורש שמות של מקומות.
אבל אני מכירה יותר מאחד כזה.

יש חממות חרדיות שמקבלים שכר מינימום , תנאים מינימום ומתחת... ימי מחלה לפי החוק. חופשות רק בזמנים שהמעסיק מחליט עבורך.
רוצה העלאה?? הצחקת... עוד 100 בנות עומדות בתור למשרה שלך. אין שום בעיה שתלכי.
קרן השתלמות? מה זה??
אחד מהם בימי הקורונה - למרות שממש לא נפגע ניצל את ההזדמנות להוריד שכר...

ובאמת בגלל מצב המתחילות יש מלא שעומדות אצלם בתור - העיקר לצבור ניסיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
מי שמעניינת אותה משכורת טובה, מסופקני אם יש לה סיכוי למצוא דבר כזה במטריקס (מודיעין עילית).

משכורת טובה היא ענין יחסי.
מי שבאה לשם עם ניסיון וידע כמה היא רוצה - יכולה להשיג שם משכורת טובה באופן יחסי לתנאים אחרים שחשובים לה.

(כלומר שבעיני מי שחשוב לה עבודה היברידית/תנאים חרדיים וכו' והיא מוכנה להשתכר בשביל זה סכום שהוא יותר מהכפול מהממוצע במקצועות אחרים - אבל נמוך מהמשכורת שתוכל להשיג במקומות אחרים - יכולה למצוא את זה במטריקס)
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
אולי לא במטריקס של מודיעין עלית
אמרתי מטריקס
הם יודעים לתת תנאים מעולים
זה כמובן תלוי בלקוח
וכמו שאמרו כנראה בקבוצות החרדיות הם יעדיפו לא לעשות את זה משיקולים רוחביים

הרבה חברות מעסיקות עובדי קבלן בגלל שאין להם תקנים או תקציב ועובדי קבל

מטריקס
ומטריקס מודיעין עילית -

זה 2 עולמות שונים.
אין טעם לערבב ביניהם. אין בכלל השוואה.

מטריקס היא חברת כוח אדם חילונית קלאסית .
התנאים בה ויכולת ההתמקחות לא שונים מבכל שאר חברות האאוטסורס.

מטריקס מודיעין עילית היא חממה חרדית
כל התנאים ואופי ההתנהלות שונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
@קצרה , את עובדת הייטק? כי לפני שברור שהתשובה לזה חיובית, הדיון כאן מיותר. (ואם את עובדת הייטק, האם עבדת במקומות מחוץ לחממה?)

ובקשר לנושא האשכול:
מטריקס-מודיעין עילית משהו מכיר יכול להמליץ על החברה הזו ? להצעת עבודה
מכירה ויכולה לעזור, אם כי התשובה כולה בשתי מילים: הציעו משרה? אם מדובר במתחילה, תחטפו. גם בחינם. אחרת כדאי לבדוק טוב טוב. טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
(כלומר שבעיני מי שחשוב לה עבודה היברידית/תנאים חרדיים וכו' והיא מוכנה להשתכר בשביל זה סכום שהוא יותר מהכפול מהממוצע במקצועות אחרים - אבל נמוך מהמשכורת שתוכל להשיג במקומות אחרים - יכולה למצוא את זה במטריקס)
כלומר: מי שחשוב לה תקבל חצי בעבור העבודה שלה בהשוואה והייתה עושה את אותה עבודה במקום אחר.

(אלא אם כן נכנסה לפרויקט נאמבר וואן שלהם ואז זה שתי שליש. מספר שתיים כבר לא שווה את זה.

ויותר מזה, בפרויקטים השווים שלהם, דורשים הרבה הרבה, ולא כל כך עושים השוואה בין עובדי מטריקס לעובדים חיצוניים והדרישות דומות מאוד, אז אפילו את הרוגע אין שם).

ולא חושבת שרלוונטי מה קורה בשאר התחומים בעולם ומהו הממוצע בשוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
סתם לידע אישי, איך את יודעת שהוא הזוי? יש סקר שהוכיח אחרת? או שסקר את התחום הזה בכלל?

מסקרן אותי מאד.
היה בעבר סקר של חרדיות בהייטק.
אבל עזבי, זה לא רלוונטי.
זה מסוג הנתונים שאת לא צריכה סקר בשביל לבטל אותם.
זה כמו שיגידו לי שעשו מחקר ש50% מהמפתחות בירושלים עובדות באינטל.
זה פשוט לא עומד בשום מבחן מציאות.
היה על זה דיון ארוך מאוד בעבר בפורום תיכנות.
בכל מקרה,
אני מעדיפה לא להמשיך לדון בזה בכזה פורום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
@קצרה , את עובדת הייטק? כי לפני שברור שהתשובה לזה חיובית, הדיון כאן מיותר. (ואם את עובדת הייטק, האם עבדת במקומות מחוץ לחממה?)

ובקשר לנושא האשכול:

מכירה ויכולה לעזור, אם כי התשובה כולה בשתי מילים: הציעו משרה? אם מדובר במתחילה, תחטפו. גם בחינם. אחרת כדאי לבדוק טוב טוב. טוב.
לא כל משרה שמציעים שווה לחטוף, יש לודא מה נסיון יתן לך ומה הרלונטיות שלה בחוץ,
אלא אם כן מתאים לך להתקע במטריקס עד הפנסיה..... מכירה כאלה שעובדות שם ממש מהתחלה (תלפיות) שיכלו לעבור לעבוד אצל החברה ולקבל כפול(!!!) והעדיפו להשאר במטריקס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
רק בשביל לדייק - לא כל עובדת שמועסקת דרך חברת קבלן נקראת outsource.
ניסיתי לנסח בעצמי אבל אני חושבת שההגדרה מהמכלול ממש מדויקת:

יש להבחין בין העסקת עובדים באמצעות קבלן כוח אדם ובין העברת משימות למיקור חוץ. ההבדל המהותי בין השניים הוא בשאלת הניהול היומיומי של העובד. בהעסקה באמצעות קבלן כוח אדם, המעסיק בפועל הוא המנהל את פעילותו של העובד, ואילו בהעברת משימות למיקור חוץ, הגוף המבצע את המשימה הוא המנהל את פעילותו של העובד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
@קצרה , את עובדת הייטק? כי לפני שברור שהתשובה לזה חיובית, הדיון כאן מיותר. (ואם את עובדת הייטק, האם עבדת במקומות מחוץ לחממה?)

ובקשר לנושא האשכול:

מכירה ויכולה לעזור, אם כי התשובה כולה בשתי מילים: הציעו משרה? אם מדובר במתחילה, תחטפו. גם בחינם. אחרת כדאי לבדוק טוב טוב. טוב.
גם אני בער לי לשאול את השאלה הזו
@קצרה את כותבת דברים שממש לא מתכתבים לי עם המציאות בשטח
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה