דרוש מידע מימוש זכויות רפואיות- עו"ד שרונה תגר

  • הוסף לסימניות
  • #1
במודיעין עילית מפורסם ע"י פורום שירות
(והבנתי שגם ע"י ארגון חסד אחר בעיר אחרת)
עו"ד למימוש זכויות רפואיות
משרד עו"ד שרונה תגר
המחירים שהם לוקחים זה המחיר הרגיל שלוקחים עו"ד לתביעות ביטוח לאומי
חסד זה לא,
ואני לא מחפשת, אלא עו"ד שווה (כי בסופו של יום לכולם משלמים אותו הדבר)
האם הם באמת מוצלחים?
או דיס (אפשר באישי)
או יש עו"ד אחר מוצלח שעובד באזור מודיעין עילית
תודה רבה

נ.ב.
קצת מציק לי שזה כאילו פרסומת של חסד
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש לי מישהו באזור המרכז/שפלה
כמובן גם לא בחסד . ייעוץ ראשוני הוא מוכן לתת בחינם וללא התחייבות על ליווי הוא לקח כמו כל עו''ד
תרצו לשמוע באישי ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אנחנו נעזרנו בהם בהגשת עירעור לביטוח לאומי, ב"ה זה הצליח והיינו מרוצים מהם גם בהתנהלות.
הפנו אותנו בדיוק למקומות שצריך והגיעו לייצג בוועדות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני באמצע תהליך
מרוצה מאד, המשרד שם מנוהל בצורה אמפטית ויעילה
מקווה שנצליח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
08-6997373
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
עדיין בתהליך..
זוכרת שהבטחתי לעדכן
חכו. עד לסוף הטוב, אמן!!!
(התביעה שלנו היא לא חד משמעית שיש זכאות, לכן זה יקח זמן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אנחנו אישית עבדנו איתם וקיבלנו קצבה מכובדת למרות שהם לא זולים אבל לדעתי זה שווה את זה בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש את עורכת הדין תהילה סרגובסקי050-4050941 שמתמחה במיצוי זכויות, היא מצוינת מקצועית מאד!
ולא פחות חשוב אתה תראה שהיא לא תמהר להחתים אותך אם אתה לא באמת זקוק לשירות שלה.

בכול אופן אם אתה מחפש חינם היא עובדת אם מתן בסתר ועושה מדי פעם ימים של יעוץ חינם בלי אותיות קטנות.
 

קבצים מצורפים

  • מיצוי זכויות.jpg
    מיצוי זכויות.jpg
    KB 60 · צפיות: 66
  • הוסף לסימניות
  • #14
עדיין בתהליך..
זוכרת שהבטחתי לעדכן
חכו. עד לסוף הטוב, אמן!!!
(התביעה שלנו היא לא חד משמעית שיש זכאות, לכן זה יקח זמן)
מה קורה?
הצלחתם?
יש לכם עוד מידע לגבי העו"ד תגר?
אני זקוק למידע הזה המלצות או דיס אפשר גם בפרטי וגם musicef100# gmail.com
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
עו"ד שרונה תגר- אנחנו היינו אצלה.
נהננו מאד!
העובדים במשרד שלה ישרים והגונים. יעילים ותכליתיים.
ליוו אותנו בכל התהליך. הגיעו לוועדות וקיבלנו את הכסף בגדול!!!
גם אנחנו התחלנו דרך ארגון חסד. ראינו את הבן אדם ובחרנו ללכת על פי ההמלצות שלה. היה שווה!!
ואין לה גם חוזים דרקוניים שהוחתמנו עליהם. אלא הכל כחוק. לאחר התשלום כמסוכם מראש. נפרדנו ממנה לשלום.
עד היום (כמה שנים אחרי).
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
עדיין בתהליך..
זוכרת שהבטחתי לעדכן
חכו. עד לסוף הטוב, אמן!!!
(התביעה שלנו היא לא חד משמעית שיש זכאות, לכן זה יקח זמן)

עו"ד שרונה תגר- אנחנו היינו אצלה.
נהננו מאד!
העובדים במשרד שלה ישרים והגונים. יעילים ותכליתיים.
ליוו אותנו בכל התהליך. הגיעו לוועדות וקיבלנו את הכסף בגדול!!!
גם אנחנו התחלנו דרך ארגון חסד. ראינו את הבן אדם ובחרנו ללכת על פי ההמלצות שלה. היה שווה!!
ואין לה גם חוזים דרקוניים שהוחתמנו עליהם. אלא הכל כחוק. לאחר התשלום כמסוכם מראש. נפרדנו ממנה לשלום.
עד היום (כמה שנים אחרי).
האם היא לוקחת לפי הצלחות או מחיר סגור מראש גם אם היא לא מצליחה להביא כלום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לפי הצלחות.
15% + מע"מ ע"פ חוק.
יש חוק ביטוח לאומי שמאפשר לקחת עד 15% +מע"מ.
אם כבר עכשיו יש קצבה ורוצים להגדיל אותה אז התשלום באחוזים הוא מההפרשים.
והכל X מס' החודשים של הזכאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
האם היא לוקחת לפי הצלחות או מחיר סגור מראש גם אם היא לא מצליחה להביא כלום?
וזו התשובה:
לפי הצלחות.
15% + מע"מ ע"פ חוק.
יש חוק ביטוח לאומי שמאפשר לקחת עד 15% +מע"מ.
אם כבר עכשיו יש קצבה ורוצים להגדיל אותה אז התשלום באחוזים הוא מההפרשים.
והכל X מס' החודשים של הזכאות.
אבל גם הX חודשים, זה מוגבל על פי חוק. (לא זוכרת במדויק, אבל נראה לי שנה רטרו ושנה קדימה) ואחר כך, אין להם שום אפשרות לקבל עוד כסף. זה שונה מחלק מהחברות שמחתימות על חוזים עם חוקים הזויים שהן יכולות לקחת כמה חודשים שהן מחליטות, לקבל כסף במקרה של קבלת נכות נוספת במשפחה וכדומה. כאן ההליך היה ממש על פי חוק. ונגמר ברגע שהצלחנו, העברנו את האחוזים הקבועים בחוק ונפרדנו מהם לתמיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לכן אמרתי שאני לא יודעת את החוק.
אנחנו קיבלנו זמנית ולכן כנראה כך זה היה.
אחרי שנה כבר ניגשנו לבד וקיבלנו לצמיתות כמעט בלי שום הוכחה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה