מידע שימושי עבודה במקומות עבודה חילוניים - שאלה

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש כאן נשים / בנות שעובדות במקומות עבודה חילוניים ? בחברות גדולות או במשרדים קטנים?
מה אתן עושות כשיש פעילות חברה / כשלוקחים אותכם למסעדה ?
כשלוקחים אותכם לפארק ? אתם הולכות ? אם אתן לא הולכות מה אתן מסבירות למנהלים שלכם ?
הם מבינים את זה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ברור שלא.
אחותי עובדת בחנ"מ מעורב,
כולן יודעות שהיא ועוד כמה לא משתתפות בשום אירוע או פעילות.
והמנהלת בעצמה משלמת להן בתחליפים,
זה אחרי שאמרו למנהלת בכל העוצמה שהן באות רק לעבודה....
ברור שלא.
אחותי עובדת בחנ"מ מעורב,
כולן יודעות שהיא ועוד כמה לא משתתפות בשום אירוע או פעילות.
והמנהלת בעצמה משלמת להן בתחליפים,
זה אחרי שאמרו למנהלת בכל העוצמה שהן באות רק לעבודה....

הם הרבה חרדיות בחברה אצלה ?
אז המנהלת מבינה ומסכימה איתם ?
דרך אגב היום כבר קוראים לזה נגה לא ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
איך מסבירים להם ? מה אומרים ?
מאז שאני עובדת שם פעם ראשונה יש טיול ואני לא רוצה ללכת לשם ,
אבל לא יודעת איך להסביר להם שיקבלו את זה..
יש אצלינו ממש קצת חרדיות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
איך מסבירים להם ? מה אומרים ?
מאז שאני עובדת שם פעם ראשונה יש טיול ואני לא רוצה ללכת לשם ,
אבל לא יודעת איך להסביר להם שיקבלו את זה..
יש אצלינו ממש קצת חרדיות..

תגידי את האמת: את לא יוצאת לאירוע מעורב. לא מתאים לאורח חייך.

ברוב מקומות העבודה זה מתקבל בהבנה ובכבוד וללא ויכוחים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תגידי את האמת: את לא יוצאת לאירוע מעורב. לא מתאים לאורח חייך.

ברוב מקומות העבודה זה מתקבל בהבנה ובכבוד וללא ויכוחים.
ואז ישאלו אותי אז למה הגעת לכתחילה למקום עבודה מעורב , מה אני עונה על כזה דבר ?
וזה מבאס כי יש כמה חרדיות שכן הולכות , אומנם לא חרדיות כמוני אבל מוגדרות כחרדיות , החילוניים לא תמיד מבדילים בין סוגי החרדים שקיימים על המפה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני עבדתי עד לא מזמן ממש כחרדית יחידה, עכשיו עם עוד אחת, מאז שנכנסתי הבהרתי בצורה ברורה שלא מתאים לי להשתתף בהרמת כוסית/ארוחה משותפת/ ימי הולדת / טיולים וכו'
מקבלים בהבנה ואפילו לא שואלים, זה ברור להם.
גם בעבר שעבדתי במקום חילוני שם היו חרדיות שכן הצטרפו הסברתי שלי אישית יש דרך אחרת, אבל אז באמת פחות הבינו ויותר שאלו שאלות
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כדאי לא לחפש תירוץ אלא לומר בצורה ברורה שבאופן עקרוני את לא משתתפת בארועים חברתיים.
(פעם הבאה הם יכולים לעשות מאמץ מיוחד שתוכלי להשתתף ויהיה יותר לא נעים למצוא כל פעם תירוץ...)
בהצלחה!
נכון , בדיוק מזה אני חוששת , אני לא רוצה כל פעם להצטרף לחפש תירוץ אחר,
המנהלת שלי גם ממש נשמה טובה , אם אני אגיד לה שלא כשר אז היא תדאג לי למנה כשרה אבל מי רוצה את זה בכלל?
בטוחה שהרבה נתקלו בסיטואציה הזו תספרו לי מה אמרתם למנהלת שלם ומה היא הגיבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני עבדתי עד לא מזמן ממש כחרדית יחידה, עכשיו עם עוד אחת, מאז שנכנסתי הבהרתי בצורה ברורה שלא מתאים לי להשתתף בהרמת כוסית/ארוחה משותפת/ ימי הולדת / טיולים וכו'
מקבלים בהבנה ואפילו לא שואלים, זה ברור להם.
גם בעבר שעבדתי במקום חילוני שם היו חרדיות שכן הצטרפו הסברתי שלי אישית יש דרך אחרת, אבל אז באמת פחות הבינו ויותר שאלו שאלות
במשרד גדול או קטן ?
וישיבות צוות שעושים ועל הדרך אוכלים (אוכל כשר ) היית אוכלת איתם או שגם מזה נמנעת ?
יש לי קשר יחסית פתוח עם המנהלת שלי ואני יכולה אפילו לספר לה סתם דברים על החיים שלי לכן אני קצת לא נעים לי להגיד לה את זה ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא להיכנס לכשרות וכל מיני תירוצים מסביב, כי מרוב רצון טוב אפשר לפתור כל "בעיה".

אפשר לומר יפה ובהערכה שאת מודה על המחשבה הטובה והפירגון אבל לא מתאים לך להשתתף.

ממש לא קשור ללמה באת למקום עבודה מעורב, באת לעבוד.
מי שמתנהלת ככה מהרגע הראשון בשיא הפשטות והנעימות, זה מתקבל בצורה טובה ולא עולה כל פעם לדיון מחדש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ואז ישאלו אותי אז למה הגעת לכתחילה למקום עבודה מעורב , מה אני עונה על כזה דבר ?
וזה מבאס כי יש כמה חרדיות שכן הולכות , אומנם לא חרדיות כמוני אבל מוגדרות כחרדיות , החילוניים לא תמיד מבדילים בין סוגי החרדים שקיימים על המפה..


את עונה שבאת לעבוד, ואין איסור לעבוד במקום מעורב.

אבל לצאת לבילוי משותף זה כבר אסור לך.

ואל דאגה, אף אחד לא ישאל את זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לדעתי צריך לאמר "לא נח לי לעבוד לבוא לאירוע"
או משהו בסגנון ולא לאמר את זה בהתרסה


חס וחלילה התרסה, רק להסביר בנעימות שאסור.

ל"לא נח" ינסו לעזור ולמצוא פתרונות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לדעתי צריך לאמר "לא נח לי לעבוד לבוא לאירוע"
או משהו בסגנון ולא לאמר את זה בהתרסה
היה פעם שתכננו לעשות לנו אירוע של משחקים ואוכל וכל מיני שטויות עם בעל וילדים והמנהלת שלי שאלה מישהי מהצוות שלי אם היא תגיע אז היא אמרה לה שהיא תרגיש לא בנוח כי כולם יהיו עם הבני זוג שלהם והילדים והיא רווקה אז היא אמרה לה אל תדאגי אנחנו נהיה איתך וגם את יכולה להביא איתך חברה אם את רוצה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני עובדת במשרד חילוני עם עוד כמות קטנה של חרדיות,
כשהודעתי שלא אוכל להגיע לפעילות חברה, עדכנו אותי שלא לדאוג הכל 'כשר'....
הסברתי להם בכבוד שאני לא יכולה להשתתף מכמה סיבות שונות אך הסיבה העיקרית היא האירוע המעורב (השארתי לעצמי פתח במקרה שיפתרו בעיה זו אוכל לשלוף בעיה אחרת, אמתית כמובן)
הם לגמרי הבינו וכיבדו, אבל צריך לקחת בחשבון שאולי יהיה אחרת.
זה קשה, מצדיעה!
הרבה הצלחה---


אם יפתרו את בעיית המעורב, מה הבעייה בעצם להשתתף?

מדברת כמובן על אירוע סולידי כמו יציאה למסעדה וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני עובדת במשרד חילוני עם עוד כמות קטנה של חרדיות,
כשהודעתי שלא אוכל להגיע לפעילות חברה, עדכנו אותי שלא לדאוג הכל 'כשר'....
הסברתי להם בכבוד שאני לא יכולה להשתתף מכמה סיבות שונות אך הסיבה העיקרית היא האירוע המעורב (השארתי לעצמי פתח במקרה שיפתרו בעיה זו אוכל לשלוף בעיה אחרת, אמתית כמובן)
הם לגמרי הבינו וכיבדו, אבל צריך לקחת בחשבון שאולי יהיה אחרת.
זה קשה, מצדיעה!
הרבה הצלחה---
אם אני רוצה יש לי תירוץ להביא אבל אני לא רוצה להגיע למצב שכל פעם שמגיע כזה מצב של יציאה כלשהי אני יכנס ללחץ ולהרגשה לא נעימה.. אני רוצה לדעת שפתרתי את זה וזהו כי אין קטע כל פעם למצוא תירוץ אחר , בסוף יבינו שזה תירוצים ולא האמת ונראלי שכולם מעדיפים לשמוע אמת מאשר תירוצים..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה