מידע שימושי עבודה במקומות עבודה חילוניים - שאלה

כבעל לאשה שעובדת במקום עבודה חילוני
דרישות הסף המשותפות שלנו הן כדלהלן:
1. שיהיו עוד בנות חרדיות שעובדות שם, רצוי כמה שיותר, ורצוי גם בצוות המיועד.
2. שלא תהיה אווירה "חילונית" (בגדול - במקומות עבודה "מוסדיים" כמו בנקים חברות ביטוח משרדי ממשלה וכדו' - האווירה יותר של אנשי משפחה מיושבים ופחות אווירה צעירה חילונית ומתירנית).
3. שלא דורשים התמסרות מוחלטת לעבודה, יען שרצוננו שהיא תהיה אשה לבעלה ואמא לילדיה, ולא שפחה לעבודתה.

בהצלחה
 
יש כאן נשים / בנות שעובדות במקומות עבודה חילוניים ? בחברות גדולות או במשרדים קטנים?
מה אתן עושות כשיש פעילות חברה / כשלוקחים אותכם למסעדה ?
כשלוקחים אותכם לפארק ? אתם הולכות ? אם אתן לא הולכות מה אתן מסבירות למנהלים שלכם ?
הם מבינים את זה ?
לא מבינים אותי. ולא אכפת לי. בפרט שיש לי חברות שכן הולכות (חרדיות)
אני יודעת שזה אסור הלכתית וזהו.
ניסו פעם פעמיים לבקש ממני להצטרף. אפילו קיזזו לי יום עבודה כשהיה טיול לכולם. זה בהחלט מפריע להם שאני מתבדלת. ניסיתי להסביר וראיתי שהם לא מבינים
הם רק הבינו שאין את מי לשכנע
 
בפרט שיש לי חברות שכן הולכות (חרדיות)
זו בעיה ענקית.
קל יחסית לומר "לא מתאים לי"
קשה יותר להסביר את ההבדלים בתוך המחנה. ושלא כולן מרגישות רע לצאת לבילויי עם גברים שאינם שומרי תומ"צ
(לצאת צוות נשים מעורב - לדעתי אין בכך בעיה. ובפרט שהאווירה לא מתירנית. באופן כללי - צוות נשים גם כשאינו שומר תומ"צ האווירה נקייה ומכובדת יותר)
 
זו בעיה ענקית.
קל יחסית לומר "לא מתאים לי"
קשה יותר להסביר את ההבדלים בתוך המחנה. ושלא כולן מרגישות רע לצאת לבילויי עם גברים שאינם שומרי תומ"צ
(לצאת צוות נשים מעורב - לדעתי אין בכך בעיה. ובפרט שהאווירה לא מתירנית. באופן כללי - צוות נשים גם כשאינו שומר תומ"צ האווירה נקייה ומכובדת יותר)
נכון באמת היה לי מאד קשה. ב"ה הגיעה עוד אחת לצוות חרדית והיא גם לא יוצאת איתם.כך שאני כבר לא היחידה "הסנובית"
לגבי צוות נשים מעורב זה כבר ענין של רגישות ולא בעיה הלכתית.
 
נכון באמת היה לי מאד קשה.
עצוב, בפרט שהם ממש לא מתחשבים, לא מבינה את דפיקת הראש, כל העניין הוא לתת לעובדים יום של הנאה אם עובד לא יכול למה לתסכל אותו?
 
עצוב, בפרט שהם ממש לא מתחשבים, לא מבינה את דפיקת הראש, כל העניין הוא לתת לעובדים יום של הנאה אם עובד לא יכול למה לתסכל אותו?
כי הרעיון הוא גיבוש לעובדים. לא רק ההנאה. ומאד מפריע להם שאני לא משתפת פעולה.
 
יש כאן נשים / בנות שעובדות במקומות עבודה חילוניים ? בחברות גדולות או במשרדים קטנים?
מה אתן עושות כשיש פעילות חברה / כשלוקחים אותכם למסעדה ?
כשלוקחים אותכם לפארק ? אתם הולכות ? אם אתן לא הולכות מה אתן מסבירות למנהלים שלכם ?
הם מבינים את זה ?
אני חושב שהשאלה היא גם לגברים.
אצלי זה היה תלוי באופי החברה והפעילות.
.
בעקרון השתדלתי להמנע.
אלא אם כן זה היה משהו קשור למקצוע.
.
כדאי להמנע. זה מייצר קצת דיסטנס וזה מרגיז אותם, אבל זה בריא
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה