מידע שימושי חברה למימוש זכויות רפואיות

  • הוסף לסימניות
  • #42
אני יכול להמליץ על קל זכות ממש עזרו לי בטלפון קידומת 03 5519608 והמיל זה אותו הדבר רק אם k בהתחלה
1636991177638.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
יש איזו חברה שלפני שבוע בערך היה פה פרסומת שלהם.
לא זוכרת מי זה היה .
היה לי איתם שיחת זום והיו נראים לי אמינים מאד.
מישהו יודע מי הם ומה הם ואיך הם?
חתמתי איתם אבל אפשר לבטל תוך שבוע אם אשמע פה דיס אינפורמציה.
צריכה את המספר שלהם. נעלם לי והפרסומת פה גם נעלמה.
מחפשת אותם דחוף עד יום רביעי.
תודה רבה.
נ.ב פחדתי לגשת לבד והם טוענים שיכולים להוציא לי 6,000 לחודש ועוד שנה אחורה.
לוקחים 12 אחוז במשך 5 שנים או שמשלמים להם הכל בבת אחת מהכסף ששולם שנה אחורנית ואז מסיימים איתם מיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
יש איזו חברה שלפני שבוע בערך היה פה פרסומת שלהם.
לא זוכרת מי זה היה .
היה לי איתם שיחת זום והיו נראים לי אמינים מאד.
מישהו יודע מי הם ומה הם ואיך הם?
חתמתי איתם אבל אפשר לבטל תוך שבוע אם אשמע פה דיס אינפורמציה.
צריכה את המספר שלהם. נעלם לי והפרסומת פה גם נעלמה.
מחפשת אותם דחוף עד יום רביעי.
תודה רבה.
נ.ב פחדתי לגשת לבד והם טוענים שיכולים להוציא לי 6,000 לחודש ועוד שנה אחורה.
לוקחים 12 אחוז במשך 5 שנים או שמשלמים להם הכל בבת אחת מהכסף ששולם שנה אחורנית ואז מסיימים איתם מיד.
038001500 קובלסקי
כמדומני שהוא עובד עם אחד בשם בראון והוא מומלץ מאד מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נזכרתי איך קוראים להם- לרווחה.
מישהו מכיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
ממליצה מאוד לגשת בלי חברה
יש לי ניסיון עם בביטוח לאומי
אשמח לעזור בחינם
אפשר להיפגש עם הרב גודנטל מדגל התורה גם מאוד עוזר ובחינם
חברת מימוש היא האופציה האחרונה לדעתי, לוקחים המון כסף ולרוב זה לא מוצדק, אם יש בעיה רפואית את אמורה לקבל לבד, אם אין בעיה רצינית אז גם החברה לא תצליח (שמעתי על מישהי שהלכה לביטוח לאומי על אפנדציט...)
תתייעצו...
כל מילה נכונה, בחברה המרכזית רצו 25000 בתשלומים, בעצת הרב גלדנטל הגשנו לבד, והכל עבד!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
מישהו התנסה עם הגשת ערור על תחילת קבלת הקצבה
כלומר קיבלתי קצבה אבל לא ראוקטיבי מהבקשה הראשונה
למישהו יש להמליץ על מישהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
מישהו התנסה עם הגשת ערור על תחילת קבלת הקצבה
כלומר קיבלתי קצבה אבל לא ראוקטיבי מהבקשה הראשונה
למישהו יש להמליץ על מישהו
אם קיבלת פשוט תגישי ערעור תכתבי מכתב יפה ומנומק,
תדגישי שזה כבר התחיל מזמן וכ'ו,
אפשר להעלות דרך האתר, אין סיבה שלא יתקבל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אם קיבלת פשוט תגישי ערעור תכתבי מכתב יפה ומנומק,
תדגישי שזה כבר התחיל מזמן וכ'ו,
אפשר להעלות דרך האתר, אין סיבה שלא יתקבל.
זה לא בדיוק כי ביקשתי על מצב רפואי שמצריך המון מעקה רפואי אבל לא ברור בחוק שחייבים לקבל ולא קיבלתי,
ואז חלה החמרה במצב למצב שברור שמקבלים ואכן קיבלתי
אבל אני רוצה לקבל אחורה ממתי שביקשתי ולא ממתי שחלה החמרה
כי ההחמרה מראה שאכן היה צורך במעקב ובבדיקות
מקווה שמובן
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
זה לא בדיוק כי ביקשתי על מצב רפואי שמצריך המון מעקה רפואי אבל לא ברור בחוק שחייבים לקבל ולא קיבלתי,
ואז חלה החמרה במצב למצב שברור שמקבלים ואכן קיבלתי
אבל אני רוצה לקבל אחורה ממתי שביקשתי ולא ממתי שחלה החמרה
כי ההחמרה מראה שאכן היה צורך במעקב ובבדיקות
מקווה שמובן
שווה בדיקה מול הרב בראון.
צרו קשר עם הרב קובלסקי, שהעלו את פרטיו לעיל.
לא עולה כסף לבדוק ולקבל את חוות הדעת אם צריך את הליווי המקצועי או לא.
[והוא לא ידחוף אתכם סתם לליווי. מנסיון אישי מכמה וכמה תיקים ששלחתי אליו לבדיקה כזו.]
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
@א.ר.ז.
אפשר לEבל בבקשה פרטי התקשרות של הרב בראון
לכתובת <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה