כללי אדובי הכריזה על CS6

  • הוסף לסימניות
  • #1
מי שיודע על חידושים מוזמן ליידע את כולנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הכנס של אדובי הסתיימה עכשיו לשידוקר חוזר ל24 שעות הבאות בלינק הבא http://www.adobe.com/special/cs6/launch-event-desktop.html

הכנס התמקד בעיקרו על השירות החדש של אדובי creative cloud ובעברית קריאטב בענן שירות ענן המחשוב של החברה, המאפשר למנויים בתשלום גישה והתקנה של תוכנות החברה, שמירת קבצים בענן וסינכרונם, ועבודה משותפת על קבצים עם מנויים אחרים של השירות.
במחיר של 49 דןלר לחודש* 12 חדשים [ולמי שnחזיק ברשיון של אדובי החל מcs3 המחיר הוא 29 דולר לחודש]

מה חדש בהתוכנות?

פוטשופ
שני הדברים החשובים ביותר לדעתי שיש בcs6
1 . שמירה אוטמטית של קובץ כשברירת מחדל הוא אחרי 10 דקות עבודה
2. אין גירסה מיחודת me רק בבהגדרות התוכנה אפשר לעבור לגירסת Me
'
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
חידושים עיקריים באינדיזיין:
- התוכנה עברה לפיתוח מלא ע"י אדובי. ווינסופט אאוט.
- התאמה מלאה יותר לעברית, למשל בעיית המרכאות הטיפוגרפיות סודרה.
- עולה ועובדת מהר יותר (לא מאוד).
- חידושים רבים בנושא הו"ל דיגיטלית.
- אפשר להתאים גובה ניקוד ביחס לאותיות.
- אפשר לבנות "פונט" שכולל מרכיבים מפונטים שונים, לדוגמה אותיות עבריות מפונט 1, ספרות מפונט 2, אותיות לועזיות מפונט 3.
- התאמת אובייקטים חכמה בעת שינוי גודל עמוד (לספרים דיגיטליים).
- פריסה אלטרנטיבית - עימוד שונה לאותם עמודים, באותו המסמך.
- אפשר לקבוע אובייקט מסויים שלפיו ייצמדו (Align) האחרים.

יש עוד כמה כלים חדשים שלא הבנתי אותם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י אלגנט;757509:
2. אין גירסה מיחודת me רק בבהגדרות התוכנה אפשר לעבור לגירסת Me

בשאר התוכנות זה גם כך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י חיטובים;757557:
חידושים עיקריים באינדיזיין:
- התוכנה עברה לפיתוח מלא ע"י אדובי. ווינסופט אאוט.
- התאמה מלאה יותר לעברית, למשל בעיית המרכאות הטיפוגרפיות סודרה.
- עולה ועובדת מהר יותר (לא מאוד).
- חידושים רבים בנושא הו"ל דיגיטלית.
- אפשר להתאים גובה ניקוד ביחס לאותיות.
- אפשר לבנות "פונט" שכולל מרכיבים מפונטים שונים, לדוגמה אותיות עבריות מפונט 1, ספרות מפונט 2, אותיות לועזיות מפונט 3.
- התאמת אובייקטים חכמה בעת שינוי גודל עמוד (לספרים דיגיטליים).
- פריסה אלטרנטיבית - עימוד שונה לאותם עמודים, באותו המסמך.
- אפשר לקבוע אובייקט מסויים שלפיו ייצמדו (Align) האחרים.

יש עוד כמה כלים חדשים שלא הבנתי אותם.
נחמד!!!! לא קריטי ברמות מפילות, בעיניי, אבל נחמד!
המרכאות הטיפוגרפיות העלוקיות האלו סודרו גם באילוס' מסתמא, כן??? :mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י חיטובים;757557:
חידושים עיקריים באינדיזיין:
-
- אפשר לבנות "פונט" שכולל מרכיבים מפונטים שונים, לדוגמה אותיות עבריות מפונט 1, ספרות מפונט 2, אותיות לועזיות מפונט 3.
-

אהבתי, זה יהיה שימושי. (בעיקר החיבור של עברי ולועזי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י N.O;757567:
בשאר התוכנות זה גם כך?

אינדי ME הולכת ביחד עם שפות מזרח אירופאיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מכל האמור אפשר להבין שלא יהיה יותר גרסה בשפת התוכנה עברית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
עוד מהחידושים העיקריים באינדיזיין:

  • ישור עצמים לפי אובייקט מסויים (דהיינו, אתה יכול להחליט ליישר לאובייקט מסויים ולא כמו שהיה עד היום, שאם היית ממרכז, הוא היה ממרכז את כולם לאמצע של כולם. או בקיצור, עשו כמו בקורל) [עכשיו אני רואה שחיטובים הקדימנו :)]
  • טפסים. סוף סוף, לאלו שכל כך חיכו.
  • פצל חלון. לביקורת ועוד.
  • הגופנים בשימוש אחרון נשארים למעלה.
  • התאמת טקסט לתיבה. שכלולים מאוד גדולים.
  • תצוגה והדפסה בצבעי אפור.
  • מילון משודרג.
  • ייצוא לPNG. עמוד, בחירה ועוד.
  • שמירה בשם IDML (ולא רק ייצוא. נו. שטויות בלע"ז)
  • חישובים מעניינים בכל חלון. לדוגמא גודל העמוד הוא 210*3/4 (כמו בקורל)
  • שמור עם הבא. גם כשמשתמשים בהגדרות הפיצול של SPAN/SPLIT בתוך התיבות טקסט.
  • שינוי גדלי עמוד אוטומטיים (יש לי את התוכנה כמה חודשים ולא הבנתי איך עובדים עם זה)
  • אפשרות לעצב סוגי עיצובים שונים בקובץ אחד לכל סוגי המכשירים (טוב למפתחי אתרים)
  • תוכן מקושר בין קבצי אינדיזיין או בתוך הקובץ. אם משתנה כאן זה ישתנה גם שם. כמו כן הגדרת סגנונות לסגנון אב/ילד.
  • הוספות ושינוים בPackage.
  • בוחר עצמים. בחר עצמים וטקסטים, הזז את הסדר וכו', שנה מיקום ועוד. דומה במבט ראשון ללייברי.
  • כמו שאלגנט ציין, אדובי לבד תמכור את הגירסה של ME, ולא דרך חברות בת וכו'.
  • World-Ready Composer עובד גם בעברית.
  • קבוצות לפי סוג (סיומת) הקובץ (לא יודע בינתיים למה זה מיועד)
  • הרבה שינוייים בייצוא קובץ HTML אינטראקטיבי. וכן בקרה Preflight בקבצי EPUB למכשירים ס
לולרים וכו'.
ועוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נו, ומה עם החלון לעימודים של החרדים.... :confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ונתנו10;757602:
עוד מהחידושים העיקריים באינדיזיין:

  • ישור עצמים לפי אובייקט מסויים (דהיינו, אתה יכול להחליט ליישר לאובייקט מסויים ולא כמו שהיה עד היום, שאם היית ממרכז, הוא היה ממרכז את כולם לאמצע של כולם. או בקיצור, עשו כמו בקורל) .
כמו באילוסטרייטור
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש לי cs3 והתכוונתי לשדרג ל5.5 בתקופה שמקבלים חינם את 6...
האם באה העת?
(או אולי בשל השינויים, הוחמצה מראש... :(? )
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
  • הוסף לסימניות
  • #15
האם בCS6 נפתרה בעית בגופנים המנוקדים שקופצים בייצוא לPDF?
והאם יש שינוי בקשר להערות שוליים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם אלו החידושים העיקריים באינדיזיין, כנראה שנחכה ל CS7...

ההוספות נחמדות אבל לא מהותיות כמו טיפול בהערות שוליים למשל
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י אלגנט;757509:
שמירה אוטמטית של קובץ כשברירת מחדל הוא אחרי 10 דקות עבודה

'

בשורה של ממש!!!
כמה עבודות הלכו לי לפח כי הפוטושופ נסגר בפתע פתאום/המחשב נתקע וכו'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
בדקתי.

לכל מי שיש 2/CS3 אלו הימים האחרונים לשדרג לCS5.5. ומקבלים בחינם CS6.

אחר מכן יש לרכוש חבילה מלאה ללא יכולת לשדרג.

רוצו לקנות....

(הערה: כך יצא בבדיקה שערכתי, אינני אחראי! בדקו בעצמכם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מכל מה שנראה פה, הדבר שהכי יעזור לי זה יצירת הפונט" החיבור בין פונט לועזי, מספרים ועברי כפונט אחד, אני מחדכה לזה הרבה זמן, זה קיים גם באילוס?
היו פה עוד כמה קטנות שלא הבנתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י תקשורת;757766:
מכל מה שנראה פה, הדבר שהכי יעזור לי זה יצירת הפונט" החיבור בין פונט לועזי, מספרים ועברי כפונט אחד, אני מחדכה לזה הרבה זמן, זה קיים גם באילוס?
היו פה עוד כמה קטנות שלא הבנתי

זה נחמד אבל זה כלל לא הכרחי, מכיון שאפשר לעשות זאת כבר ב CS3 ע"י סגנונות תו מקוננים לסגנון פיסקה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה