הקו המונציפאלי
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #1
שלום רב אני משתמש כבר תקופה ארוכה בבלוטוס נועה X9 ושמעו אותי מצויין, וגם המרחק שהייתי משתמש איתו מהטלפון היה עד 20 ! מטר
לאחרונה נאב לי הבלוטוס, ופניתי למוכר הסלולר שיביא לי כזה חדש.
הוא הביא לי, ודבר ראשון ראיתי שההטענה היא בשיטת טייפ סי ולא בשיטת מיקרו יואסבי שהיה בבלוטוס שנאבד!
אבל הבעיה היותר חמורה היא, שבבלוטוס החדש לא שומעים אותי מספיק איכותי, וגם אם אני מתרחק 10 מטר מהבלוטוס כבר לא שומעים כ"כ (על זה הם מתחייבים רק על 10 מטר)
בקיצור גירסה חדשה של נועה אקס 9 שהיא בשבילי פחות טובה.
קצת ניסיתי לחפש מה ההבדל, אז חוץ מזה שזה ברור שזה משהוא חדש כי יש הבדל בין סוג ההטענה
כתוב ששיטת שידור הבלוטוס גם שונה!
על אחד כתוב
לאחרונה נאב לי הבלוטוס, ופניתי למוכר הסלולר שיביא לי כזה חדש.
הוא הביא לי, ודבר ראשון ראיתי שההטענה היא בשיטת טייפ סי ולא בשיטת מיקרו יואסבי שהיה בבלוטוס שנאבד!
אבל הבעיה היותר חמורה היא, שבבלוטוס החדש לא שומעים אותי מספיק איכותי, וגם אם אני מתרחק 10 מטר מהבלוטוס כבר לא שומעים כ"כ (על זה הם מתחייבים רק על 10 מטר)
בקיצור גירסה חדשה של נועה אקס 9 שהיא בשבילי פחות טובה.
קצת ניסיתי לחפש מה ההבדל, אז חוץ מזה שזה ברור שזה משהוא חדש כי יש הבדל בין סוג ההטענה
כתוב ששיטת שידור הבלוטוס גם שונה!
על אחד כתוב
- גרסת Bluetooth 5.3
- תקן תקשורת אלחוטית - Bluetooth 4.1
הנושאים החמים