אולטרא גלוס או פריזמה של פורמקס, היי גלוס, קריסטל, פלזמה, נירלק של המתחרות

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש חיפוי לדלתות ארונות מטבח שהוא מאד מאד מבריק, דמוי זכוכית ממש,
עשוי מאיזשהו חומר פלסטי שמודבק על בסיס הדלת.
בפורמקס זה נקרא אולטרא גלוס או פריזמה,
יש לחברות נוספות תחת שמות מסחריים שונים, היי גלוס, קריסטל, פלזמה, נירלק.
באתר של פורמקס הם טוענים שזה עמיד מאד, ממש כמעט כמו פורמייקה.
הנגר שלי טוען שזה שריט מאד.

מבקשת מאד ממי שיש לה אחד מהציפויים הנ"ל במשך פרק זמן.
וגם לנשות המקצוע בתחום, חוות דעת ומידע, עד כמה זה עמיד, (ברור שפחות מפורמייקה, השאלה כמה פחות)
ואם זה אכן לא עמיד, מה עוד האפשרויות שלי לציפוי הכי דומה לזכוכית מבחינת מראה,
עמיד ועדיין יותר זול מזכוכית..

תודה!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
מקפיצה
בבקשה זה ממש דחוף לי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שוב מקפיצה..
אף אחד לא מכיר? אולי הכותרת לא מספיר מושכת?..
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
עצה שלי: קחי דוגמית ותנסי להתעלל בה (תשרטי אותה, תשפכי עליה אקונומיקה, זה הזמן להוציא את העצבים;))

בגדול לא מומלץ.
תלוי איפה את שמה את זה (בארונות עליונים למשל אין כ"כ בעיה לעומת ארונות תחתונים התנגשות אחת עם בימבה..) או עד כמה המטבח בשימוש (יחידה לזו"צ למשל שמשתמשים פחות) וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
עצה שלי: קחי דוגמית ותנסי להתעלל בה (תשרטי אותה, תשפכי עליה אקונומיקה, זה הזמן להוציא את העצבים;))

בגדול לא מומלץ.
תלוי איפה את שמה את זה (בארונות עליונים למשל אין כ"כ בעיה לעומת ארונות תחתונים התנגשות אחת עם בימבה..) או עד כמה המטבח בשימוש (יחידה לזו"צ למשל שמשתמשים פחות) וכו'
מדובר על מטבח למשפחה עם ילדים, בשימוש שוטף ומלא ברוך ה'.
ומאותה סיבה שאני לא רוצה פורמיקה למעלה, אני גם לא רוצה למטה..
כ"כ התחשק לי חומר יותר מענין מפורמיקה... וגם האפקט בפורמיקה המבריקה אף פעם לא יהיה כמו הציפויים הנ"ל ורחוק מאד מזכוכית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
פולימר/ פורמייקה מבריקה כשהם שרוטים פשוט לא נראים טוב כלל (משום מה עולה לי צלחת פלסטיק של ילדים משומשת..)
לח.ג סחר יש חיפוי דומה לזכוכית אבל נראה לי שזה פשוט לא בתקציב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
פולימר/ פורמייקה מבריקה כשהם שרוטים פשוט לא נראים טוב כלל (משום מה עולה לי צלחת פלסטיק של ילדים משומשת..)
לח.ג סחר יש חיפוי דומה לזכוכית אבל נראה לי שזה פשוט לא בתקציב...
פורמייקה גם יכולה להשרט???
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הדגמים המבריקים שכתבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הדגמים המבריקים שכתבת
זה חידוש בשבילי.
אם גם פורמיקה נשרטת אז באמת אני יכולה ללכת על החיפויים הנ"ל, ההיי גלוס, הפריזמה וכו'.
מה שיש לח.ג. סחר מה זה? איך קוראים לזה? זה לא נשרט?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
פורמייקה אינה נשרטת, הדגמים המבריקים שציינת נשרטים
לח.ג. סחר יש דמוי זכוכית (נדמה לי קריסטל) שהעמידות שלו גבוהה מאוד (אין לי מושג מה באמת מעולם לא ניסיתי ולא ראיתי בשימוש ובעצם זה דבר חדש שהם מביאים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
פורמייקה אינה נשרטת, הדגמים המבריקים שציינת נשרטים
לח.ג. סחר יש דמוי זכוכית (נדמה לי קריסטל) שהעמידות שלו גבוהה מאוד (אין לי מושג מה באמת מעולם לא ניסיתי ולא ראיתי בשימוש ובעצם זה דבר חדש שהם מביאים)

קודם כל תודה לך על כל התשובות וההשקעה!!
הדגמים האלו שרשמתי אינם פורמייקה בכלל, רק משווקים ע"י חברות פורמייקה.
ומה שמעניין שכל החברות אומרות שהעמידות של החומר הזה בשמותיו השונים, קריסטל, היי גלוס, אולטרא גלוס וכו' היא גבוהה וטובה כמעט כמו פורמייקה, אבל בשטח הנגרים לא ממליצים על זה מבחינת עמידות.
שואלת שוב, יש כאן כאלה שהתנסו בעצמן בחומרים הנ"ל, בשימוש של פרק זמן שמאפשר לראות עמידות?? או מעצבות שעשו את זה ללקוחות וחקרו את הנושא?

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לקוחה שלי ראתה את זה באחד מחנויות המטבחים.
היא התלהבה מזה ממש, וכבר היתה 'סגורה' על זה.
לפגישה השניה בחנות המטבחים אני הגעתי איתם, העמדתי את הדוגמית מול אור השמש, וברגע זה הלקוחה החליטה שאין סיכוי שהיא לוקחת את זה. זה היה מלא טביעות אצבע מכוערות וקשות לניקוי, וגם שרוט ממש.
אני מסייגת שכנראה שהאיכות משתנה בין החברות השונות, הדגם שאני ראיתי היה ממש לא מוצלח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לקוחה שלי ראתה את זה באחד מחנויות המטבחים.
היא התלהבה מזה ממש, וכבר היתה 'סגורה' על זה.
לפגישה השניה בחנות המטבחים אני הגעתי איתם, העמדתי את הדוגמית מול אור השמש, וברגע זה הלקוחה החליטה שאין סיכוי שהיא לוקחת את זה. זה היה מלא טביעות אצבע מכוערות וקשות לניקוי, וגם שרוט ממש.
אני מסייגת שכנראה שהאיכות משתנה בין החברות השונות, הדגם שאני ראיתי היה ממש לא מוצלח.
את זוכרת של איזו חברה זה היה? אולי הדוגמית היתה ככה מטבע היותה דוגמית, מתעללים בה וממשמשים אותה..
חוץ מהמקרה הזה לא היתה לך אף עבודה שעשו את זה? מה אם כך מומלץ למטבח בסגנון מודרני לבן שאני רוצה אותו מבריק וגם פרקטי?..
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
את זוכרת של איזו חברה זה היה? אולי הדוגמית היתה ככה מטבע היותה דוגמית, מתעללים בה וממשמשים אותה..
חוץ מהמקרה הזה לא היתה לך אף עבודה שעשו את זה? מה אם כך מומלץ למטבח בסגנון מודרני לבן שאני רוצה אותו מבריק וגם פרקטי?..

לא בטוחה בשם החנות, זה היה די מזמן, וזו לא חנות גדולה או מוכרת. הם החזיקו דוגמיות של עצמם, לא של אחת מחברות הפורמיקה המוכרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני מקווה שזה בסדר להקפיץ
אבל מעניין אותי @פאקן
מה לקחת בסוף
מה מומלץ לקחת לפורמייקה
מעדיפה מבריק, אבל הכי פרקטי שיש
המליצו לי על פריזמה יהלום, זה לא נחשב פורמייקה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני מקווה שזה בסדר להקפיץ
אבל מעניין אותי @פאקן
מה לקחת בסוף
מה מומלץ לקחת לפורמייקה
מעדיפה מבריק, אבל הכי פרקטי שיש
המליצו לי על פריזמה יהלום, זה לא נחשב פורמייקה?
פריזמה יהלום של פורמקס?
בעקרון, פריזמה זה לא פורמיקה, אלא ציפוי מחומר פלסטי, שיותר שריט מפורמיקה.
אני לא לקחתי אותו בסוף, לקחתי זכוכית אמיתית (יקרררר..)
אני ממליצה לך להתייעץ עם נגר אמין, שייצר מטבחים מהחומר הזה,
או, הכי טוב, להגיע לאנשים בשטח שהשתמשו בחומר הזה, בכל אופן עברו 3 שנים מאז שביררתי, והחומר נכנס יותר ויותר לשוק.
למה בעצם את לא רוצה פורמיקה מבריקה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
למה בעצם את לא רוצה פורמיקה מבריקה?
אני רוצה פורמייקה מבריקה
אבל חשוב לי גם פרקטי, והבנתי ממשהי שפריזמה יהלום זה עם מעין נצנצים עדינים שיוצרים פורמייקה פרקטית מאוד
אבל לא רוצה להשקיע יותר מידי בפורמייקה
מחפשת משהו פרקטי (וגם לא מחיר בשמים, כך שזכוכית יורדת מהחשבון...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני לא בטוחה שפריזמה יותר פרקטי..
בשביל זה את צריכה באמת לראות את שניהן בשטח, במטבח פעיל.
בגדול, מבריק, יותר פרקטי ממט.
והכי פרקטי, זה הננו, שהוא משהו בין לבין, גימור משי כזה.
אבל הוא לא מבריק בכלל.
את עושה בהיר או כהה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה