אולי למשהי מתכון לחמניות להבוקר?

  • פותח הנושא miri
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
אני מחפשת לחמניות שטוחות כאלו ועליהן בצל אם למשהי יש מתכון זה דחוף לי להבוקר
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש לי מתכון לפיתות, אם מעניין אותך
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בבקשה:
כף מלח
קילו קמח
2 כפות שמרים יבשים
2 כפות סוכר
3 כוסות מים פושרים
1/2 כוס שמן
להתפיח שעה, ליצור כדורים ולאפות כחצי שעה על 180 מעלות

לאחר האפיה:
טוחנת בבלנדר שמן, מעט מלח, כמה שיני שום - ומוסיפה שמיר קצוץ
אופה את הלחמניות כמו שהן, ולאחר האפיה מברישה בשמן הנ"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
פיתות זה כמו בחנות או שיש להן נפח?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
פוקצ'ות:
4 כוסות קמח לבן/ מלא
1/2 1 כפיות מלח
2 כפיות סוכר
2 כוסות מים פושרים
1/2 2 כפיות שמרים
4 כפות שמן
מערבבים קודם את הקמח עם השמרים
מוסיפים את כל החמרים ולשים
הבצק יוצא דביק!!!
כמה שיותר דביק ככה יהיה יותר טעים!!!!
מתפיחים
ובידיים רטובות יוצרים עיגולים שטוחים
אחרי 5 דקות התפחה על המגש עושים שקעים עם אצבע רטובה על הפוקצ'ות
ומפזרים למעלה מה שרוצים
בהצלחה
(אני מכפילה את הכמות כפול 4.5 פעמים שזה בעצם 3 קילו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני עשיתי את עם בצק רגיל של חלות ואת המילוי וההוראות לקחתי מהספר לקראת חלה.
למילוי:
2 בצלים קצוצים
70 גר' מרגרינה (אני חושבת ששמתי שמן)
1 כף מים
1 ביצה
מערבבים את חומרי המילוי (אם את שמה מרגרינה צריך להמיס אותה קודם)

אחרי שהבצק תפח מחלקים אותו לכדורים ושמים בתבנית במרווחים גדולים. משטחים כל כדור בכף היד, ובלחיצה של שני האגודלים יוצרים גומה במרכזו, ואותה ממלאים במילוי הבצל.
מורחים על הלחמניות ביצה טרופה ומפזרים פרג. מכסים ומניחים לתפיחה נוספת עד שהבצק מכפיל את נפחו.
אופים במשך כ20 דקות, או עד שהלחמניות מקבלות גוון שחום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
פיתות מדהימות מעיתון טעימות האחרון (של חנוכה)
עשיתי אותן כבר 3 פעמים

והיתרון הגדול שלהן שהן רכות רכות וטעימות, וזמן ההתפחה שלהן קצר מאוד (רבע שעה)

להלן המתכון:
כף שמרים יבשים
כף סוכר
רבע כוס מים חמימים

שמים את הנ"ל בכוס ומערבבים
מניחים במקום חמים כרבע שעה


בקערה שמים כפית מלח (אני שמתי 2)
600 גר' קמח
עושים חור בקמח ושמים את השמרים
מוספים:
כף שמן זית (אני שמתי אפילו יותר)
גביע יוגורט (לפחות 3%, לא מתוק, אני שמתי אפילו 2 גביעים כאלו)
ובערך כוס וחצי מים - את המים להוסיף לאט לאט שלא יהיה דביק

ממשיכים לעבד את הבצק עוד כ-10 דק'

מניחים להתפחה רבע שעה
ואח"כ יוצרים פיתות כאוות נפשך...

אפשר לאפות, אבל אני עשיתי כמו במתכון המקורי - במחבת עם מעט שמן זית

מלמעלה אפשר להוסיף מה שרוצים:
שומשום, זעתר, בצל וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כל הכבוד על ההענות עזרתן לי מאד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
איזה פוקצ'ות יצאו- משהו
למעלה שמתי את התערובת בצל והוספתי פפריקה מתוקה אבקת שום ופלפל שחור
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
איזה מתכון עשית? של TK?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
המתכון שלה רק עשיתי כמות כפולה ויצא לי בצק דביק אבל הגיוני עם 10 כוסות קמח
והבצל של שרי גולד רק עם התבלינים יצא אלוף ממש
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י TK;1485179:
פוקצ'ות:
4 כוסות קמח לבן/ מלא
1/2 1 כפיות מלח
2 כפיות סוכר
2 כוסות מים פושרים
1/2 2 כפיות שמרים
4 כפות שמן
מערבבים קודם את הקמח עם השמרים
מוסיפים את כל החמרים ולשים
הבצק יוצא דביק!!!
כמה שיותר דביק ככה יהיה יותר טעים!!!!
מתפיחים
ובידיים רטובות יוצרים עיגולים שטוחים
אחרי 5 דקות התפחה על המגש עושים שקעים עם אצבע רטובה על הפוקצ'ות
ומפזרים למעלה מה שרוצים
בהצלחה
(אני מכפילה את הכמות כפול 4.5 פעמים שזה בעצם 3 קילו)
תודה על המתכון, הכנתי עכשיו ויצא ממש מוצלח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י miri;1485927:
המתכון שלה רק עשיתי כמות כפולה ויצא לי בצק דביק אבל הגיוני עם 10 כוסות קמח
והבצל של שרי גולד רק עם התבלינים יצא אלוף ממש
זה אמור לצאת דביק לכן עובדים איתו בידיים רטובות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה