בקשה אולי תוכלו לעזור לי כמעט כל יום אני מוצא עכבר

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום..
אולי תוכלו לעזור לי כמעט כל יום אני מוצא עכבר
כמעט כל יום אני מוצא עכבר במלכודת ...
אשמח לרעיונות ... להיתפתר מהבעיה
אנחנו לא השיפוצים!!!!

וכבר שמנו את התמונה של הרב


תודה רבה לעוזרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
להזמין מדביר מקצועי שמומחה להדברת מכרסמים.
הוא אמור לדעת למצוא את החור, ולמגר את המכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אולי לקרוא לערייה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
רעל עכברים מסוכן מאוד לבני אדם!
עדיף למצוא מהיכן הם מגיעים ולסתום את הפרצה.
זה יכול להיות חור קטן ובלתי מורגש במקומות שונים כגון ליד הצינורות שעוברים לאורך כל הקומות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לתת אוכל מחוץ לבית לחתולים. בד"כ החתולים אלופים בלצוד עכברים.
בהנחה שהעכברים יוצאים גם מחוץ לבית מחכה להם שם מלכודת הכי משוכללת בבריאה.
עוזר גם לנחשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לתת אוכל מחוץ לבית לחתולים. בד"כ החתולים אלופים בלצוד עכברים.
בהנחה שהעכברים יוצאים גם מחוץ לבית מחכה להם שם מלכודת הכי משוכללת בבריאה.
עוזר גם לנחשים.
לא כ"כ נחמד שמסתובבים חתולים מחוץ לבית
במחשבה שניה אולי עדיף מעכברים בתוך הבית!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בקשו מהעריה לעשות הדברה מסביב לבנין
ובמקביל אתם או ועד הבית בתוך הבנין
חשוב מאד כי הם מתרבים במהירות שיא
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מנסיון- עדיף חתול מחוץ לבנין מעכברים בבית.
לאחר תקופה שמפסיקים להאכיל את החתולים הם מחפשים קליינטים חדשים.
לפעמים שווה.
ולפעמים אכן מעדיפים אופציות אחרות.
רק העליתי אפשרות תבחרו אם להשתמש :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה אם התמונה של "הרב של העכברים "
רב שיעלה קסטריער בדוק ומונסה
אם אין לך את התמונה תרשמי בגוגל
הרב של העכברים ויופיע לך התמונה
הרבה הצלחה ורוגע
רבי ישעיה מקרעסטיר
1606678885402.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
  • הוסף לסימניות
  • #19
היתה לי תקופה של עכברים בבית
דיברתי עם מדביר. אין הרבה איך להדביר אותם חוץ ממלכודות ורעל. רעל מסוכן מאוד גם לאנשים ואם יש ילדים בסביבה אסור להשתמת איתו.
ההסבר שלו היה שהקן של העכברים יכול להיות גם במרחק 200 מטר מהבית, והם חיים בסביבתה הקן שלהם. כך שלהדביר אותם לא ריאלי.
מה שצריך זה רק ללכוד אותם.
אני שמתי מלכודות לא עזר כלום. הרגתי אותם לבד כל פעם שמצאתי אחד.
עד שהתופעה הסתיימה.
היו סה"כ 4 עכברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מנסיון- עדיף חתול מחוץ לבנין מעכברים בבית.
לאחר תקופה שמפסיקים להאכיל את החתולים הם מחפשים קליינטים חדשים.
לפעמים שווה.
ולפעמים אכן מעדיפים אופציות אחרות.
רק העליתי אפשרות תבחרו אם להשתמש :)
רעיון למחשבה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה לכולם.
אשמח בבקשה לעזרתכם.
ברוך השם אנחנו הגענו לשלב שצריכים להכניס את הבת הבכורה שלנו לסמינר.

אנחנו ממש בבלבול ולא ממש יודעים מה לעשות.
מצד אחד אנחנו מאוד מרגישים שהבת שלנו יכולה להכנס לסמינרים הטובים בירושלים .
(היא התקבלה לישן )
היא ילדה מצוינת בצד הלימודי .
התעודה שלה הכל טוב מאוד בכל המקצועות.
האנגלית שלה ברמה גבוה יחסית לחברות שלה בחשבון כנל ממש מצוינת ברוך השם בכל ההקבצות היא א ברוך השם באמת מצוינת .

כמובן שיראת שמים ודעת תורה אצלינו בבית זה הבסיס להכל .

אז איפה ההתלבטות
אנחנו ספרדים
אנחנו אנשים עובדים.
ובעלי עשה צבא בגיל 20.
עשה ועושה מילואים כלוחם
הוא מפקד על מחלקה אוהב את החיילים שלו והם אוהבים אותו
ואנחנו בכללי בתפיסה שלנו לא קיצונים בכל הקשור לגיוס למי שלא לומד וכו. כמובן שאין שאלה ודעת תורה ומה שרבותנו פוסקים אנחנו עושים ונעשה ללא שאלות גם אם אנחנו לא מבינים בראש שלנו את דעת התורה
אומנם בעלי קובע עיתים לתורה בצורה הכי חזקה וברורה
כל יום משעה 5 בבוקר עד 8 .
ובערב משעה 18 וחצי עד כמעט 23:30
בשכונה שלנו ובכלל שהוא בבית ובעבודה לבוש שחור לבן חרדי כובע בשבת וכו
הוא עצמאי עם תואר
כנל אני בעלת תואר.

ובשיחה עם הרשמת שם שהיא מכירה אותנו באמת כחברה שלנו ושל המשפחה היא אמרה משהו שלא חשבנו עליו.
בגדול המסר הוא אתם הורסים את החיים של הילדה אם תכניסו אותה לסמינר הישן או בכלל לסגנון הסמינרים האלו.
אם כל הכבוד לכם הילדה שלכם לא גדלה בבית חרדי אברכי קלסי . והדבר הזה יבלוט .
בנוסף יגיעו שמועות למנהלת ולתלמידות מה שיעלה את הבת שלי לכוונת של המנהלת וזה בכלל עוד לפני שהבת שלי בטעות תגיד איזה משהו שקיבלה מהבית אבל זה לא הסגנון של הסמינר.
מה שיגרום ללא ספק ליותר מידי חיכוך מול המוסד והדבר הזה יעשה נזק לבת שלי.

היא המליצה לי בחום לחפש מקום אחר שהוא טוב אבל שאנחנו לא נבלוט שם בדברים כאלה ויוכלו להכיל את הבת שלכם.

בהתחלה התנגדתי ממש כי בהרגשה אנחנו מרגישים הכי שייכים לסמינר הישן .

אבל אחרי שנרגענו וחשבנו לעומק אולי זה נכון ולא כדאי להכניס את הילדה הטובה והמקסימה הזו למקום שיש מצב שלא יקבלו אותה כשווה בין שווים ?
א. אשמח מאוד לעצה / תובנה של מי שיכול. או בכלל מי שמבין אותי מניסיון
ב. שמענו על סמינר " יסודות" אשמח לדעת האם יש כאן הורים לתלמידות שם ?
ג. גם סמינר בית שרה בשכונת רמות בירושלים..אם אני מבינה נכון הוא שיך לסניף או משהו כזה.

ממש ממש ממש חשוב לי הסביבה וסגנון הבנות שיהיו טובות ומבתים של חינוך חזק ותורני

תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה