בקשה אולי תוכלו לעזור לי כמעט כל יום אני מוצא עכבר

  • הוסף לסימניות
  • #21
היתה לי תקופה של עכברים בבית
דיברתי עם מדביר. אין הרבה איך להדביר אותם חוץ ממלכודות ורעל. רעל מסוכן מאוד גם לאנשים ואם יש ילדים בסביבה אסור להשתמת איתו.
ההסבר שלו היה שהקן של העכברים יכול להיות גם במרחק 200 מטר מהבית, והם חיים בסביבתה הקן שלהם. כך שלהדביר אותם לא ריאלי.
מה שצריך זה רק ללכוד אותם.
אני שמתי מלכודות לא עזר כלום. הרגתי אותם לבד כל פעם שמצאתי אחד.
עד שהתופעה הסתיימה.
היו סה"כ 4 עכברים.
הבעיה שהם כל הזמן באים...
אנחנו משתדלים שהבית היה סגור.... והחלונות...
אבל זה היה למצב של מגיעיל...
כמעט כל יום למצוא עכבר לפעמיים שתיים במלכודת...
כבר קנינו כמויות של מלכודות...
הם ניתפסות אחרי יום יומיים של לשקט מתחיל מסלול מחדש
שמנו את התמונה של הרב ....
השאלה אם למדביר של העיירה הוא יבוא בכלל לבית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
שלום..
אולי תוכלו לעזור לי כמעט כל יום אני מוצא עכבר
כמעט כל יום אני מוצא עכבר במלכודת ...
אשמח לרעיונות ... להיתפתר מהבעיה
אנחנו לא השיפוצים!!!!

וכבר שמנו את התמונה של הרב


תודה רבה לעוזרים
באיזו עיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הבעיה שהם כל הזמן באים...
אנחנו משתדלים שהבית היה סגור.... והחלונות...
אבל זה היה למצב של מגיעיל...
כמעט כל יום למצוא עכבר לפעמיים שתיים במלכודת...
כבר קנינו כמויות של מלכודות...
הם ניתפסות אחרי יום יומיים של לשקט מתחיל מסלול מחדש
שמנו את התמונה של הרב ....
השאלה אם למדביר של העיירה הוא יבוא בכלל לבית?
עכבר יכול לעבור גם בעובי חצי ס"מ

ממליצה לדבר עם מדביר בכל מקרה נשמע שהקן ממש קרוב אליכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
  • הוסף לסימניות
  • #30
  • הוסף לסימניות
  • #31
הם ניתפסות אחרי יום יומיים של לשקט מתחיל מסלול מחדש
הסיבה זה מהירות הרביה ואורח החיים שלהם
מועתק מויקיפדיה:
תקופת ההריון של העכבר נמשכת 19-21 יום, שבסופה ממליטה הנקבה 3-14 גורים (בממוצע ששה עד שמונה). נקבה אחת יכולה להמליט 5 עד 10 פעמים בשנה, כך שאוכלוסיית העכברים יכולה לגדול מהר מאד. הרבייה מתרחשת לאורך כל השנה.

עוד נקודה שקראתי פעם היא שרק עכבר בוגר יוצא להביא אוכל והצעירים מסתתרים
בגיל שבועיים הם כבר עכבר בוגר ויכולים לצאת
ובגיל 5 שבועות כבר מביאים בעצמם דור עכברים חדש....

זה מסביר את ההילכדות, השקט לכמה ימים ושוב הילכדות.....
נשמע שחייבים מדביר מקצועי
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הסיבה זה מהירות הרביה ואורח החיים שלהם
מועתק מויקיפדיה:
תקופת ההריון של העכבר נמשכת 19-21 יום, שבסופה ממליטה הנקבה 3-14 גורים (בממוצע ששה עד שמונה). נקבה אחת יכולה להמליט 5 עד 10 פעמים בשנה, כך שאוכלוסיית העכברים יכולה לגדול מהר מאד. הרבייה מתרחשת לאורך כל השנה.

עוד נקודה שקראתי פעם היא שרק עכבר בוגר יוצא להביא אוכל והצעירים מסתתרים
בגיל שבועיים הם כבר עכבר בוגר ויכולים לצאת
ובגיל 5 שבועות כבר מביאים בעצמם דור עכברים חדש....

זה מסביר את ההילכדות, השקט לכמה ימים ושוב הילכדות.....
נשמע שחייבים מדביר מקצועי
תודה על הפירוט....
ננסה למצאות משהוא מקצועי
תודה רבה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
שמעתי פעם סיפור מחבר שקנה ספה ביד 2 ומאז היה לו מלא עכברים בבית עד שהוא גילה שהם גרים בתוך הספה אז הוא זרק את הספה והכל נגמר.
אז אולי קניתם משהוא יד שניה לאחרונה?
לא דווקא היה לנו ספה וזרקנו אותה לפי סוכות....
כי ראינו שעכבר נכנס לשמה ואז יש לנו טראומה לקנות ספה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
  • הוסף לסימניות
  • #38
אין לי מושג אם יש לעכברים, אבל לנמלים ותיקנים יש דבר שנקרא 'טופג'ל'. עוצמתי, מוכיח את עצמו למעלה מן המשוער, ובתוך יום יומיים.
תבררו אם יש גם לעכברים.

הרעיון שלו הוא כך: הג'ל הוא פתיון לתיקנים או נמלים בהתאם לצורך, אחד בא ואוכל, חוזר לקן.
בינתייים הרעל משפיע עליו, הוא מת בקן וכל השאר אוכלים אותו, וכך הרעל משפיע גם עליהם וכל המושבה מתחסלת.
אני ראיתי איתו נסים ונפלאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
בספר על חיי רבי ישעילה קרעסטירר כתוב מפורש שאין שום קשר בין התמונה שלו לבין העכברים או הברחתם.
יש בירושלים מדביר בשם אהבת שלום הדברות, הוא מומחה על, מוצא במהירות את מיקום החור ויש לו רעל מיוחד שאחרי שהעכבר מת ממנו הוא מתייבש ומתאדה ואין חשש של פגר שיבאיש את הבית
השתמשתי בשרותיו בכמה דירות וההדברה שלו עובדת יופי.
המספר שלו 5822148
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
יש את ענק ההידברות הוא מבית שמש לקחנו אותו מס' פעמים, גם לעכברים. 050-418-5855
ברעיון אין דרך להדביר עכברים רק לשים רעל במקומות שיד אדם (וילד) אינה מגעת. לדוג מאחורי המקרר/מכונת כביסה וכד'.
העכברים מתים מחוץ לבית.
לחפש את החור ולסתום אותו! זה יכול להיות גם חור פצפון כמו שאמרו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה לכולם.
אשמח בבקשה לעזרתכם.
ברוך השם אנחנו הגענו לשלב שצריכים להכניס את הבת הבכורה שלנו לסמינר.

אנחנו ממש בבלבול ולא ממש יודעים מה לעשות.
מצד אחד אנחנו מאוד מרגישים שהבת שלנו יכולה להכנס לסמינרים הטובים בירושלים .
(היא התקבלה לישן )
היא ילדה מצוינת בצד הלימודי .
התעודה שלה הכל טוב מאוד בכל המקצועות.
האנגלית שלה ברמה גבוה יחסית לחברות שלה בחשבון כנל ממש מצוינת ברוך השם בכל ההקבצות היא א ברוך השם באמת מצוינת .

כמובן שיראת שמים ודעת תורה אצלינו בבית זה הבסיס להכל .

אז איפה ההתלבטות
אנחנו ספרדים
אנחנו אנשים עובדים.
ובעלי עשה צבא בגיל 20.
עשה ועושה מילואים כלוחם
הוא מפקד על מחלקה אוהב את החיילים שלו והם אוהבים אותו
ואנחנו בכללי בתפיסה שלנו לא קיצונים בכל הקשור לגיוס למי שלא לומד וכו. כמובן שאין שאלה ודעת תורה ומה שרבותנו פוסקים אנחנו עושים ונעשה ללא שאלות גם אם אנחנו לא מבינים בראש שלנו את דעת התורה
אומנם בעלי קובע עיתים לתורה בצורה הכי חזקה וברורה
כל יום משעה 5 בבוקר עד 8 .
ובערב משעה 18 וחצי עד כמעט 23:30
בשכונה שלנו ובכלל שהוא בבית ובעבודה לבוש שחור לבן חרדי כובע בשבת וכו
הוא עצמאי עם תואר
כנל אני בעלת תואר.

ובשיחה עם הרשמת שם שהיא מכירה אותנו באמת כחברה שלנו ושל המשפחה היא אמרה משהו שלא חשבנו עליו.
בגדול המסר הוא אתם הורסים את החיים של הילדה אם תכניסו אותה לסמינר הישן או בכלל לסגנון הסמינרים האלו.
אם כל הכבוד לכם הילדה שלכם לא גדלה בבית חרדי אברכי קלסי . והדבר הזה יבלוט .
בנוסף יגיעו שמועות למנהלת ולתלמידות מה שיעלה את הבת שלי לכוונת של המנהלת וזה בכלל עוד לפני שהבת שלי בטעות תגיד איזה משהו שקיבלה מהבית אבל זה לא הסגנון של הסמינר.
מה שיגרום ללא ספק ליותר מידי חיכוך מול המוסד והדבר הזה יעשה נזק לבת שלי.

היא המליצה לי בחום לחפש מקום אחר שהוא טוב אבל שאנחנו לא נבלוט שם בדברים כאלה ויוכלו להכיל את הבת שלכם.

בהתחלה התנגדתי ממש כי בהרגשה אנחנו מרגישים הכי שייכים לסמינר הישן .

אבל אחרי שנרגענו וחשבנו לעומק אולי זה נכון ולא כדאי להכניס את הילדה הטובה והמקסימה הזו למקום שיש מצב שלא יקבלו אותה כשווה בין שווים ?
א. אשמח מאוד לעצה / תובנה של מי שיכול. או בכלל מי שמבין אותי מניסיון
ב. שמענו על סמינר " יסודות" אשמח לדעת האם יש כאן הורים לתלמידות שם ?
ג. גם סמינר בית שרה בשכונת רמות בירושלים..אם אני מבינה נכון הוא שיך לסניף או משהו כזה.

ממש ממש ממש חשוב לי הסביבה וסגנון הבנות שיהיו טובות ומבתים של חינוך חזק ותורני

תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה