עזרה אולמי פרידמן באשדוד

  • פותח הנושא sari
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
איך מגיעים לשם מתוך אשדוד?
הבנתי שיש תחבורה כלשהיא
אשמח לפרטים. תדירות/כיון מסלול/ מה טווח השעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
סיוט של ממש. אולם יפהפה אבל המיקום, גרוע מאוד.
צרוך פשוט לעשות קונטרול x וקונטרול v למיקום קצת יותר אטרקטיבי
פשוט לשרוף שעות ע"ג שעות בשביל להגיע (לשמוח) לכמה דקות
ולא רק זה אלא כל הזמן שאתה נמצא בחתונה אתה מנסה לחשוב עם מי תוכל לחזור...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #7
סיוט של ממש. אולם יפהפה אבל המיקום, גרוע מאוד.
צרוך פשוט לעשות קונטרול x וקונטרול v במיקום קצת יותר אטרקטיבי
פשוט לשרוף שעות ע"ג שעות בשביל להגיע (לשמוח) לכמה דקות
ולא רק זה אלא כל הזמן שאתה נמצא בחתונה אתה מנסה לחשוב עם מי תוכל לחוזר...
ממש כך!
עדיין עם ההסעות המאורגנות זה סיוט.
קחו בחשבון שעדיף לארגן הסעה
אני מב"ב בזבזתי 5 שעות על הדרכים, והייתי בחתונה אולי חצי שעה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש תחנת רכבת קרובה כך שמעתי
אשמח לדעת יותר ברור
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הקו אוסף מאשדוד במסלול של קו 450 לוקח לו הרבה זמן האיסוף בתוך השכונות וכמובן שזה קו פרטי אז אין אפשרות להתעדכן בקל קו עוד כמה זמן הוא בתחנה לכן צריך לעמוד ולהמתין עד שמגיעה האוטובוס
אם אתם כמה ביחד שווה לקחת מונית יוצא בערך 35-40 ש"ח לצד
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
שימו לב...
התחבורה לאולם היא כך -
מגיעים לאשדוד. יורדים באחת התחנות. ומשם בד"כ יש אוטובוס שהמחותנים ארגנו, אם לא - אכלתם אותה, קחו מונית.. (כמובן תבררו קודם אם ארגנו אוטובוסים, זה בד"כ רשום בהזמנות)
מה שכן, זה עלול לקחת זמן... עד שמגיע אוטובוס, תלוי במחותנים כמה אוטובוסים ארגנו ובאיזה תדירות.
מה שכן, לי שבוע שעבר היתה שם חתונה (אני אמנם אשדודית) אבל בנות דודות שלי שבאו מב"ב באו אם איזה קו, שהביא אותם ממש עד איזה צומת קרובה והלכו ברגל, אמרו שכל הנסיעה לקחה להם 40 דק' וממש כמה דקות מהתחנה לאולם. הם היו ממש מפסוטיות מהעניין.
לא יודעת להגיד לכם באיזה קו מדובר, לדעתי לבני ברקים שווה להתקשר לקו המידע ולברר דרכי הגעה. חבל להסחב סתם כפול זמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
איך באים מב"ב ?
בגדול זה להגיע לאשדוד ומשם אוטובוס פנימי
אבל הבנתי לאחרונה שיש קו שנוסע למשהו כמו אופקים שיוצא מבני ברק ועוצר בצומת עד הלום ואז זה ישיר וסה"כ איזה 10 דקות הליכה מהתחנה לאולם
שווה לברר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אבל בנות דודות שלי שבאו מב"ב באו אם איזה קו, שהביא אותם ממש עד איזה צומת קרובה והלכו ברגל, אמרו שכל הנסיעה לקחה להם 40
זה קו שהוסע לישובי הדרום ועוצר שם
תבררו ב*8787 על הקו של אופקים או ק"ג ערד אם יש לו עצירה בצומת עד הלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ההורים של מגיעים מב"ב לאולם באוטובוס של תפרח/אופקים.
בין 5 - 7 דקות הליכה ברגל. (רואים את האולם מהתחנה וזו דרך ישירה)
כנ"ל בחזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
שמעתי כשביום שיש שלשה חתונות באחוזת פרידמן אז יש כל 10 דקות קו 84 .
איך הכי קצר להגיע מבני ברק לאחוזת פרידמן באשדוד בתחבורה ציבורית?
האם יש תחנה משותפת לקו 350 וקו 84?
מאיזה שעה מופעלת התדירות של כל 10 דקות בימים אלו ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
שמעתי כשביום שיש שלשה חתונות באחוזת פרידמן אז יש כל 10 דקות קו 84 .
איך הכי קצר להגיע מבני ברק לאחוזת פרידמן באשדוד בתחבורה ציבורית?
האם יש תחנה משותפת לקו 350 וקו 84?
מאיזה שעה מופעלת התדירות של כל 10 דקות בימים אלו ?
אין כזה דבר!
קו 84 הוא כמו כל קו עירוני באשדוד.
יש אותו בין השעות הנ"ל. והוא לא משתנה בכלל בין אם יש 3 חתונות ובין אם אין חתונות בכלל.
וכן, ברב התחנות שאת יורדת מ - 350 יש לך גם אפשרות לעלות לקו 84 .
ייתכן ויהיה קצר לך יותר בצד ההפוך. תבדקי כשאת מגיעה
לרב המשפחה גם מארגנת במקביל אוטובוסים פרטיים.
מצו"ב השעות של קו 84
upload_2020-1-26_14-51-38.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ביום שיש 3 חתונות מתגברים את הקו הפרטי של "חצרוני" כמו שמופיע למעלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בכל אחת מהתחנות של קו 350,
גם קו 84 עוצר ובכיוון הזה הוא הכי מהיר
לא בכיוון ההפוך
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה