- הוסף לסימניות
- #1
זה מזמן שיש לי צרות עם פאנטס בקארעל.
זה התחיל משקניתי קאמפיוטערס חדשים ועברתי מווינדאוס XP לווינדאויס 7 (2010), ומאז כשאני משתמש בפאנטס של פאנטביט כל פעם שנמצאו האותיות יי או יו הם נעלמים לגמרי - בבחינת רואה ואינו נראה!
מצורף פה דוגמא.
זה רק בקארעל (X6) ורק בפאנטס של פאנטביט (וגם בכמה מאוצר סטאק) ולא בשום פאנטס אחרים כמו של פאנטייפ או מאסטערפאנט.
בו בזמן ניסיתי לדבר עם פאנטביט אבל הם טענו שמעולם לא שמעו מצרה זו משום אחד ואין הם יודעים איך לסדר את זה.
האם יש מישהו אחר שהיה לו גם כן כזה?
או שאני היחיד הסובל מזה?
אודה מאוד לכל מי שיכול לעזור בזה.
זה התחיל משקניתי קאמפיוטערס חדשים ועברתי מווינדאוס XP לווינדאויס 7 (2010), ומאז כשאני משתמש בפאנטס של פאנטביט כל פעם שנמצאו האותיות יי או יו הם נעלמים לגמרי - בבחינת רואה ואינו נראה!
מצורף פה דוגמא.
זה רק בקארעל (X6) ורק בפאנטס של פאנטביט (וגם בכמה מאוצר סטאק) ולא בשום פאנטס אחרים כמו של פאנטייפ או מאסטערפאנט.
בו בזמן ניסיתי לדבר עם פאנטביט אבל הם טענו שמעולם לא שמעו מצרה זו משום אחד ואין הם יודעים איך לסדר את זה.
האם יש מישהו אחר שהיה לו גם כן כזה?
או שאני היחיד הסובל מזה?
אודה מאוד לכל מי שיכול לעזור בזה.
הנושאים החמים