דרוש מידע אזרחות אמריקאית-עזרה!

שווה לנסות את המשרד בניו ארק,
תאריכים סבירים מאד ומקום נח מאד
אני עובדת דרך מנדלסון והם לא מגיבים להם על התיק. הם אומרים שאין להם נסיון איתם.
הם מבקשים כל מיני דברים שד"כ לא מבקשים.
שלחנו הכל, ואין תגובה מצידם...
איך עבד אצלכם? מענין אותי ממש.
 
אני עובדת דרך מנדלסון והם לא מגיבים להם על התיק. הם אומרים שאין להם נסיון איתם.
הם מבקשים כל מיני דברים שד"כ לא מבקשים.
שלחנו הכל, ואין תגובה מצידם...
איך עבד אצלכם? מענין אותי ממש.
לא עשינו דרך משרד.
עשינו לבד ושלחנו אליהם ישירות
 
אולי משהו מכיר? שלחתי בקשה דרך השגרירות לקבלת מספר social security לילד. הדרך היחידה לעשות זאת כיום היא עם שליחת המסמכים המקוריים לשגרירות. שלחתי לפני חודשיים ומשהו. המספר הגיע אלי לדואר, אבל המסמכים לא חזרו אלי! איך אפשר לדבר שם עם מישהו ולראות מה עלה בגורלם??
קרה גם לי.
מה מופיע במספר מעקב של דואר ישראל?
 
אחרי ששלחו זימון ראשון תקשרנו במייל, להזיז תאריך או משהו כזה.
אבל שוב עשינו לבד אז אני לא יודעת בכלל איך זה לעבוד עם משרד.
יש לי כתובת מייל אבל תקשרנו דרכה מזמן- מקוה שהיא עוד אקטואלית.
ההתחלה newschreq600k
ואחרי השטרודל

uscis.dhs.gov​

 
אחרי ששלחו זימון ראשון תקשרנו במייל, להזיז תאריך או משהו כזה.
אבל שוב עשינו לבד אז אני לא יודעת בכלל איך זה לעבוד עם משרד.
יש לי כתובת מייל אבל תקשרנו דרכה מזמן- מקוה שהיא עוד אקטואלית.
ההתחלה newschreq600k
ואחרי השטרודל

uscis.dhs.gov​

והגיבו לכם מהר שם?
 
בלת"ק
איזה גובה של הכנסות צריך כדי שנהיה זכאית להחזר מס ויהיה שווה כלכלית לעשות אזרחות?
מדובר על אזרחות מכח סבא וסבתא אמריקאים ואבא שיש לו SSN.
שבעה ילדים.
 
בלת"ק
איזה גובה של הכנסות צריך כדי שנהיה זכאית להחזר מס ויהיה שווה כלכלית לעשות אזרחות?
מדובר על אזרחות מכח סבא וסבתא אמריקאים ואבא שיש לו SSN.
שבעה ילדים.
חישוב שעשיתי לפני כמה שנים, יוצא משהו כמו 250 א"ש שנתי כדי לקבל את ההחזר המלא עבור 7 ילדים. זה לא חישוב מדויק בכלל, אבל נותן איזשהו תמונה. מדובר פה על הכנסה מעבודה כשכיר, לא כעצמאי. עצמאי זה סיפור אחר לגמרי כי יש חבות מס של 15% על הרווח שהולך לפנסיה אמריקאית.
אם לא מרוויחים מספיק מקבלים החזר חלקי.
וכן אם אין מספיק הכנסות לבעל הSSN ניתן לצרף את בן/בת זוג לדוח ולעשות לו מספר ITIN שהוא לא מספר זהות אלא מספר זיהוי לצרכי מס. אם עושים ITIN צריך לדווח על כל ההכנסות למעט לעשות טופס FBAR.
אם מרווחים יותר מידי סכום ההחזר יורד באופן פרופורציונלי.
אם מרוויחים יותר מידי יש מה לעשות כדי להוריד את הרווח כמו להביא הוצאות על שכר לימוד של הילדים הקטנים.
*אינו מחליף יעוץ מקצוע ומומלץ לדבר עם רו"ח אמריקאי כדי שיבדוק על הנתונים שלך ספציפי.
 
טוב שכתבתם שזה מבדיקה של לפני כמה שנים
כי בשנה האחרונה הכללים השתנו לגמרי
החישוב קצת מסובך
רו"ח אמריקאי יידע לענות תשובה מדויקת
אני יכול להמליץ על רו"ח מצוינת אם אתם רוצים (אין לי שום קשר אליה מלבד זה שהיא הגישה לי דו"ח בשנה האחרונה)
 
טוב שכתבתם שזה מבדיקה של לפני כמה שנים
כי בשנה האחרונה הכללים השתנו לגמרי
החישוב קצת מסובך
רו"ח אמריקאי יידע לענות תשובה מדויקת
אני יכול להמליץ על רו"ח מצוינת אם אתם רוצים (אין לי שום קשר אליה מלבד זה שהיא הגישה לי דו"ח בשנה האחרונה)
אני אשמח לקבל פרטים שלה
 
יש לי הכנסות עם תלוש בסביבות 120 א"ש שנתי...
יש בכלל החזרים על הכנסות בגובה כזה?
גם אם זה לא מלא, השאלה אם יש משהו בכלל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה