דרוש מידע אזרחות אמריקאית-עזרה!

בלת"ק
איך אפשר לשחזר כרטיס SSN יש לי את המספר אבל לא את הכרטיס
 
עכשיו אנחנו מנסים דרך אחרת, אם יעבוד אני אשתף בפרטים.
@אם אין אני לי חזרתי לעדכן:
שלחתי לקרובי משפחה בארה"ב עם חברת שליחויות (עלה בערך 200 ש"ח)
הם שלחו בדואר רשום למשרד SSC (עלה עוד 50 ש"ח)
וקיבלתי מספר תוך שבועיים-שלוש לכתובת בניו יורק.

חיסרון: יש לשלוח מסמכים מקוריים (דרכון הורה, דרכון ילד והוכחת אזרחות- תעודת לידה בארה"ב או CRBA) ואז הם שולחים חזרה לכתובת הניו-יורקית

לשם השוואה, את המספר שהזמנתי פה בשגרירות בארץ ביוני, קיבלתי לפני שבועיים.
 
תודה על העדכון
לא רלוונטי לי כבר שלחנו דרך השגרירות בישראל
מקווה שיגיע מהר
מישהו יודע עד מתי יהיה ניתן לצרף ילד לדוח מס 2021 בשביל לקבל את המענק קורונה?
 
יש לו קישור למידע הזה?
כי ברשת אין כלום
לקראת סוף 2021 פורסמה הצעת החוק לרפורמת מס על ידי הקונגרס. חלק מן הצעת החוק כללה סעיף שעבור השנים 2023-2025 רק מי שתושב ארה"ב (על פי ההגדרה מי שגר בארה"ב מעל 6 חודשים במהלך שנת המס), יהיה זכאי להחזר מס עבור ילדים.

כרגע הצעת החוק הזאת עדיין בשלבים של תיקונים ודיונים, אז לא ניתן לדעת מה יקרה עם זה. עבור שנת 2021 (וכנראה עבור 2022) עדיין תושבי חוץ יוכלו לקבל עד $1,400 עבור כל ילד מזכה.
 
לקראת סוף 2021 פורסמה הצעת החוק לרפורמת מס על ידי הקונגרס. חלק מן הצעת החוק כללה סעיף שעבור השנים 2023-2025 רק מי שתושב ארה"ב (על פי ההגדרה מי שגר בארה"ב מעל 6 חודשים במהלך שנת המס), יהיה זכאי להחזר מס עבור ילדים.

כרגע הצעת החוק הזאת עדיין בשלבים של תיקונים ודיונים, אז לא ניתן לדעת מה יקרה עם זה. עבור שנת 2021 (וכנראה עבור 2022) עדיין תושבי חוץ יוכלו לקבל עד $1,400 עבור כל ילד מזכה.
מה שאני הבנתי שזה מדבר על המענק קורונה לכל ילד שמחלקים בחצי שנה (בערך) האחרונה ושמאושר עד 2025 כרגע.
ולא על ההחזר מס הרגיל.
 
קופצת על האשכול
יש לנו זימון לאזרחות בסוף מרץ
משהו יודע עם קיצרו את חובת הבידוד
כדי להגיע למשרדים ממשלתיים?
 
למעשה, אני מעונין להנפיק מספר SSN לבת שלי.
יש לי אח שגר בארה"ב, והוא מעונין לעזור לי בלשלוח את הטפסים בדואר רשום.
מישהו יודע לעדכן במדיוק, מה אני צריך לשלוח לו, ואיזה טופס צריך למלאות.

תודה מראש.
 
קופצת על האשכול
יש לנו זימון לאזרחות בסוף מרץ
משהו יודע עם קיצרו את חובת הבידוד
כדי להגיע למשרדים ממשלתיים?
שואלת שוב יותר מפורט
משהו יודע עם יש חובת בידוד של 12 יום
כדי להגיע לעשות אזרחות במשרד ההגירה בניו גרזי
לא רוצים להיתקע עם 2 שבתות
אשמח למידע
 
למעשה, אני מעונין להנפיק מספר SSN לבת שלי.
יש לי אח שגר בארה"ב, והוא מעונין לעזור לי בלשלוח את הטפסים בדואר רשום.
מישהו יודע לעדכן במדיוק, מה אני צריך לשלוח לו, ואיזה טופס צריך למלאות.

תודה מראש.
לפני חודשיים שלחתי מפה בארץ עם FEDEX ישירות למשרד של הSS בברוקלין
ועל הטופס כתבתי את הכתובות של אח שלי שגר במונסי, ותוך 3 שבועות היה לי את הSSN
 
לפני חודשיים שלחתי מפה בארץ עם FEDEX ישירות למשרד של הSS בברוקלין
ועל הטופס כתבתי את הכתובות של אח שלי שגר במונסי, ותוך 3 שבועות היה לי את הSSN
מצוין, בדיוק אחד כמוך אני מחפש
אשמח מאד לדעת מה הכנסת לתוך המעטפה,
ומה הכתובת שאליה שלחת?

תודה
 
שואלת שוב יותר מפורט
משהו יודע עם יש חובת בידוד של 12 יום
כדי להגיע לעשות אזרחות במשרד ההגירה בניו גרזי
לא רוצים להיתקע עם 2 שבתות
אשמח למידע
מציעה לך לפתוח אשכול אחר עם השאלה הזו, או אולי יש אשכול בנושא הזה.
 
מצוין, בדיוק אחד כמוך אני מחפש
אשמח מאד לדעת מה הכנסת לתוך המעטפה,
ומה הכתובת שאליה שלחת?

תודה
שלחתי את התעודת אזרחות שקיבלתי כשעשיתי את האזרחות בארה"ב,
אם עשית את האזרחות פה בארץ, תשלח את הCRBA במקום , בנוספ שלחתי את התעודת לידה דו לשוני ואת הדרכון הישראלי(כי עדיין לא עשיתי אמריקאי עבורם) ואת הטופס שצירפתי פה:

הכתובות לשלוח את המעטפה:
  • 154Pierrepont Street, Sixth Floor, Brooklyn, NY 11201
לא לשכוח לחתום על הטופס!
 

קבצים מצורפים

  • ss-5fs.pdf
    KB 124.8 · צפיות: 77
שלחתי את התעודת אזרחות שקיבלתי כשעשיתי את האזרחות בארה"ב,
אם עשית את האזרחות פה בארץ, תשלח את הCRBA במקום , בנוספ שלחתי את התעודת לידה דו לשוני ואת הדרכון הישראלי(כי עדיין לא עשיתי אמריקאי עבורם) ואת הטופס שצירפתי פה:

הכתובות לשלוח את המעטפה:
  • 154Pierrepont Street, Sixth Floor, Brooklyn, NY 11201
לא לשכוח לחתום על הטופס!
מעטפה לחזרה לSSN לא הכנסת?
דרכון של הורה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה