דרוש מידע אזרחות אמריקאית-עזרה!

האם יש לך נסיון עם מישהו שעשה למישהו אחר SSC כי הבנתי שזה בעיה לשלוח את הדרכונים עם מישהו אחר
כתבתי איפה שהוא
שלחנו עם סבא והיה בסדר
אחותי שלחה עם בן דוד והיה בסדר
אבל אולי הוא לא אמר שהוא בן דוד.
אפשר גם לנסות לומר שההורים לא יכולים לבוא...

כן שמעתי גם שהיה מישהו שסורב.
 
האם יש לך נסיון עם מישהו שעשה למישהו אחר SSC כי הבנתי שזה בעיה לשלוח את הדרכונים עם מישהו אחר
הכוונה SSN? אני גם אשמח מאד לדעת אם צריך לבוא לבד/קרוב משפחה, או שאפשר גם לשלוח מישהו אחר שלא קשור? ואם כן - האם יש אנשים/חברות שעושים את זה?
 
כתבתי איפה שהוא
שלחנו עם סבא והיה בסדר
אחותי שלחה עם בן דוד והיה בסדר
אבל אולי הוא לא אמר שהוא בן דוד.
אפשר גם לנסות לומר שההורים לא יכולים לבוא...

כן שמעתי גם שהיה מישהו שסורב.
אם מאשרים למישהו אחר להגיש את הבקשה האם הם חזרים למישהו אחר את המסמכים או שולחים לכתובת?
תודה!
 
תודה, והאם צריך לחתום על הדרכון הישראלי של הילדים, ואם כן היכן?
וגם תעודות לידה ישראליות מקוריות עם תרגום לאנגלית.
נפלנו על זה.. ועד עכשיו לא מצאנו פיתרון להוצאת SSN, אולי הסבא יחליט לטוס..
[אגב, הסבא מצד האמא שהוא לא אותו שם משפחה (ההורה של ההורה שאינו אמריקאי..) - גם עוזר?]

אני שוקל לטוס רק בשביל זה....
 
עניתי כבר:
כתבתי איפה שהוא
שלחנו עם סבא והיה בסדר
אחותי שלחה עם בן דוד והיה בסדר
אבל אולי הוא לא אמר שהוא בן דוד.
אפשר גם לנסות לומר שההורים לא יכולים לבוא...

כן שמעתי גם שהיה מישהו שסורב.
ברשמי אסור, ולכן אין חברות שמציעות שירות כזה.
 
@אוריגמי @saron @מדי פעם

יש לכם הדרכה למילוי הטופס לבקשה ssn?

לדוגמא ב 2 הם מבקשים סושיאל סיקיריטי, של מי? הרי אין עדיין

וב 1 הם מבקשים פעמיים את השם
 
@אוריגמי @saron @מדי פעם

יש לכם הדרכה למילוי הטופס לבקשה ssn?

לדוגמא ב 2 הם מבקשים סושיאל סיקיריטי, של מי? הרי אין עדיין

וב 1 הם מבקשים פעמיים את השם

אם עדיין אין מספר, כותבים 0000000000

בסעיף 1 כתוב שהשורה השניה זה לשם בלידה, אם הוא שונה מהשם בשורה הראשונה.
 
אין צורך למלא את המספר עם עדיין לא הונפק לילד (ממולא במקרה של אובדן הכרטיס הפיזי וכו)
לעניין השם בסעיף אחד
אם לילד ניתן שם אחר בעבר הרובריקה השניה רלוונטית אחרת יש לדלג .
 
אם עדיין אין מספר, כותבים 0000000000

בסעיף 1 כתוב שהשורה השניה זה לשם בלידה, אם הוא שונה מהשם בשורה הראשונה.
אשמח ליעוץ,
שלחתי מסמכים בדואר רשום דרוך קרוב משפחה בחול.
הגיעה למשרד בחול כבר ב29.12.
והמסמכים המקריים עדיין לא חזרו ולא קיבלית שום מכתב מהם.

לשם השוואה אחותי שלחה את המסמכים יומיים לפני לאותו משרד, 3 ימים אחרי זה קיבלה את המסמכים המקוריים ואתמול כבר קיבלה את הכרטיסים המיוחלים.

האם כדאי להתקשר למשרד שם? או שזה יראה להם מוזר שאני מתקשרת ממספר בארץ ולכאורה שלחתי את המסמכים מכתובת בחול?

תודה רבה!
 
אשמח ליעוץ,
שלחתי מסמכים בדואר רשום דרוך קרוב משפחה בחול.
הגיעה למשרד בחול כבר ב29.12.
והמסמכים המקריים עדיין לא חזרו ולא קיבלית שום מכתב מהם.

לשם השוואה אחותי שלחה את המסמכים יומיים לפני לאותו משרד, 3 ימים אחרי זה קיבלה את המסמכים המקוריים ואתמול כבר קיבלה את הכרטיסים המיוחלים.

האם כדאי להתקשר למשרד שם? או שזה יראה להם מוזר שאני מתקשרת ממספר בארץ ולכאורה שלחתי את המסמכים מכתובת בחול?

תודה רבה!
אפשר לחכות כמה ימים
אין לי מושג אם הם בודקים את המספר שמתקשר. אני התקשרתי ממספר שנראה של ארה"ב. ולוקח הרבה זממן לקבל מהם מענה.
 
אפשר לחכות כמה ימים
אין לי מושג אם הם בודקים את המספר שמתקשר. אני התקשרתי ממספר שנראה של ארה"ב. ולוקח הרבה זממן לקבל מהם מענה.
עדיין לא קיבלתי שום דבר, לא את המסמכים המקרויים ולא שום איזכור, האם זה עדין זמני המתנה נורמלי ואפשר לחכות עוד כמה ימים? או להתקשר?
 
אם יש לך איך להתקשר ממספר אמריקאי זה הכי טוב,
לגבי מספר ישראלי אין לי מושג אם כדאי או לא.
אנחנו ואחרים ששמעתי קיבלנו כרטיס תוך שבוע-שבועיים, אז זה לא לגמרי חריג עדיין.
 
אם יש לך איך להתקשר ממספר אמריקאי זה הכי טוב,
לגבי מספר ישראלי אין לי מושג אם כדאי או לא.
אנחנו ואחרים ששמעתי קיבלנו כרטיס תוך שבוע-שבועיים, אז זה לא לגמרי חריג עדיין.
ומה לגבי המסמכים המקרויים האם זה לא חריג שלא קיבלנו אותם?
ואיך מתקשרים בארץ ממספר אמרקאי?
 
ומה לגבי המסמכים המקרויים האם זה לא חריג שלא קיבלנו אותם?
ואיך מתקשרים בארץ ממספר אמרקאי?
המסמכים המקוריים חוזרים אחרי יותר זמן מהכרטיס בד"כ.
ובדואר רגיל.

וידאתם שהחבילה התקבלה אצלם?
 
הייתי מנסה להשיג דרך להתקשר
להרבה אנשים יש מספר וירטואלי אמריקאי
ואולי שווה גם ממספר ישראלי (אלא אם אמרו לכם שבודקים את זה)
 
שאלה בענין,
בת (קטינה) לאבא יליד ארה"ב שלא התגורר בה
מה דינה לענין קבלת אזרחות?
חיבת להגיע בסופו של דבר פיזית לארה"ב?
את מי אפשר לשאול בענינים הללו? משהו מוסמך?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה