דרוש מידע אזרחות אמריקאית-עזרה!

די מהר
אמרו 6 חודשים תכלס באזור חודש וחצי
מתי בקורונה?
יש לכם הוכחה לאזרחות? (תעודת לידה בארה"ב או CRBA)
אם כן, ההוראות באתר של SSA
צריך למלא בטופס כתובת באמריקה, לשם ישלחו את המסמכים המקוריים ואת הSSC
שאלתי אם את עשית את זה?
ואיך שלחת להם מהארץ? או ששלחת את אמסמכים לשם ומשם (קרובי משפחה)שלחו לך?

בקיצור מה את שלחת? ואיך שלחת? ומתי זה היה
 
מתי בקורונה?

שאלתי אם את עשית את זה?
ואיך שלחת להם מהארץ? או ששלחת את אמסמכים לשם ומשם (קרובי משפחה)שלחו לך?

בקיצור מה את שלחת? ואיך שלחת? ומתי זה היה
אנחנו לא עשינו את זה
אבל שמעתי מכאלו שעשו לאחרונה וקיבלו
שלחו את המסמכים כמו שכתוב באתר, ומילאו בטופס כתובת בארה"ב
 
אנחנו לא עשינו את זה
אבל שמעתי מכאלו שעשו לאחרונה וקיבלו
שלחו את המסמכים כמו שכתוב באתר, ומילאו בטופס כתובת בארה"ב
אשמח למידע הם אאם שלחו ישר מהארץ? (ונתנו כתובות בחו"ל)
או ששלחו לשם ומישהו שלח להם את זה
ב. מה הם עשו עם מעטפות מבויילות בשביל שיחזירו להם את המסמכים
חשוב לי מאוד המידע ולא ע"פ השמועה
אשמח מאוד אם תבררי זאת
 
אשמח למידע הם אאם שלחו ישר מהארץ? (ונתנו כתובות בחו"ל)
או ששלחו לשם ומישהו שלח להם את זה
ב. מה הם עשו עם מעטפות מבויילות בשביל שיחזירו להם את המסמכים
חשוב לי מאוד המידע ולא ע"פ השמועה
אשמח מאוד אם תבררי זאת
אין לי דרך לברר
את המסמכים הם מחזירים לכתובת שנותנים בארה"ב.
 
אין לי דרך לברר
את המסמכים הם מחזירים לכתובת שנותנים בארה"ב.
זה הבנתי, רק שבארץ צריך לתת להם מעטפה מבויילות, ורציתי לדעת איך עשים את זה בחו"ל,
עכ"פ תודה
אשמח אם יש כאן משהו שיודע איך זה עובד ומכיר באופן אישי משהו שעשה את זה

נ.ב
@מצליחנות
שאלתי מתי עשיתם את זה בארץ בקורונה?
 
נערך לאחרונה ב:
כן בארץ
בקורנה
ממש לאחרונה עכשיו - שלחנו לקונסוליה בדואר שליחים שמנו מעטפה בפנים מבויילת בערך המתאים, והם בחרו להחזיר גם בדואר שליחים (שאנחנו כמובן התבקשנו לשלם אותו) כי יש שם גם דרכונים תעודות אזרחות - זה חומר יקר מידי בשביל לאבד אותם בתהום הנשיה של דואר ישראל
 
מה בעצם תיתן לי אזרחות אמריקאית?
שואלת כי בעלי הוא אזרח אמריקאי (עלה לארץ בגיל 6) ואני ישראלית.
מה אני או הילדים נרוויח מזה?
 
מה בעצם תיתן לי אזרחות אמריקאית?
שואלת כי בעלי הוא אזרח אמריקאי (עלה לארץ בגיל 6) ואני ישראלית.
מה אני או הילדים נרוויח מזה?

השאלה עם סבא של ילדים היה גר 5 שנים בארצות הברית ושנתיים מתוך זה אחרי גיל 14,
כי שבעלך אזרח וגר שם עד גיל 6 אין לזה תוקף
ב. אם שווה לעשות תלוי מאוד בעלך עובד את עובדת, עצמאי או שכיר,
בגדול למי שעובד (שכיר) שווה לעשות אזרחות ולקבל 1400 דולר בשנה לילד,
מי שעצמאי שיברח מזה,
 
השאלה עם סבא של ילדים היה גר 5 שנים בארצות הברית ושנתיים מתוך זה אחרי גיל 14,
כי שבעלך אזרח וגר שם עד גיל 6 אין לזה תוקף
ב. אם שווה לעשות תלוי מאוד בעלך עובד את עובדת, עצמאי או שכיר,
בגדול למי שעובד (שכיר) שווה לעשות אזרחות ולקבל 1400 דולר בשנה לילד,
מי שעצמאי שיברח מזה,
יש כאן בלבול גדול.

1. אם הילד היה בארה"ב מיום שנולד ועד גיל 6, סביר להניח שאביו היה בארה"ב לפחות 5 שנים אחרי גיל 14...

2. לשנות הילדות בארה"ב יש להן תוקף. אמנם זה לא מועיל לאזרח את הילדים אם לאמא אין אזרחות.

3. אם זה שווה לאזרח את הילדים או לא, אין לזה שום קשר לעיסוק של ההורים, בטח שלא לעיסוק של ההורה הלא אמריקאי. ההורה האמריקאי מחוייב על פי חוק לדווח על עבודתו ולשלם 15% סושיאל סקיוריטי אם הוא עצמאי גם אם לילדיו אין אזרחות. השיקול הוא שלא להכניס את הילדים לבעיה הזאת כשהם יגדלו ויעבדו.

4. בן או בת הזוג הלא אמריקאים לא יקבלו אזרחות אם הילדים מקבלים אזרחות. מקסימום יקבלו מספר מזהה ברשויות המס (ITIN), אין לזה שום משמעות מלבד לענייני מיסוי והחזרי מס.
 
יש כאן בלבול גדול.

1. אם הילד היה בארה"ב מיום שנולד ועד גיל 6, סביר להניח שאביו היה בארה"ב לפחות 5 שנים אחרי גיל 14...

2. לשנות הילדות בארה"ב יש להן תוקף. אמנם זה לא מועיל לאזרח את הילדים אם לאמא אין אזרחות.

3. אם זה שווה לאזרח את הילדים או לא, אין לזה שום קשר לעיסוק של ההורים, בטח שלא לעיסוק של ההורה הלא אמריקאי. ההורה האמריקאי מחוייב על פי חוק לדווח על עבודתו ולשלם 15% סושיאל סקיוריטי אם הוא עצמאי גם אם לילדיו אין אזרחות. השיקול הוא שלא להכניס את הילדים לבעיה הזאת כשהם יגדלו ויעבדו.

4. בן או בת הזוג הלא אמריקאים לא יקבלו אזרחות אם הילדים מקבלים אזרחות. מקסימום יקבלו מספר מזהה ברשויות המס (ITIN), אין לזה שום משמעות מלבד לענייני מיסוי והחזרי מס.

1.מכיר ילדים שנמצאים בארצות הברית ונולדו שם והם אזרחים, והורים לא (ויזה עבודה)
2. אין לשנות ילדות תוקף לאזרחות של ילדים ועל זה היה השאלה,
3. כיון שאבא אזרח הוא בודאי בין כך חייב לדווח, אך יש הרבה בפרט אברכים שהם פטורים מלדווח (הכנסה 12400 דולר)
ובשביל לקבל את 1400 דולר לכל ילד צריך להכניס את הכנסה של אשה, ולקבל עבורה ITIM שיכלו להגיש ביחד,
וזה מה שכתבתי תלוי עם בעלך עובד את עובדת עצמאי או שכיר,
 
לרווחת כל השואלים- דחוף דחוף
מישהו יכול לפרסם משרד שעדיין מקבל תורים לשנת 2021. כולל כתובת אימייל ומהי הפרוצדורה לתפוס אותם ?
במשרד בארץ שעמו אני עובד- טוענים שאין תורים בניו גרזי, בוסטון, ודטרויט.
מישהו יודע על משרד אחר שעדיין מקבל תורים עדכני לתאריך הנוכחי ?
 
מה הפרוצודרה? ניתן לקבוע תור רק דרך הטלפון ? האם שולחים להם את התיק קודם ?
קובעים תור בטלפון, ומגיעים עם המסמכים שמפורטים באתר של SSA
הם מצלמים את המסמכים ומחזירים את המקור, ואמורים תוך שבועיים לשלוח כרטיס SS לכתובת שנותנים להם- בניו יורק.
לא בטוח שאפשר לעשות את זה עבור מישהו אחר. (רק הורים, בדיעבד סבא/סבתא עבור נכד)
נראה לי שיש תורים זמינים בערך לעוד שבוע.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה