דרוש מידע אז מאיפה ואיך השגתם ויזה לדובאי?

  • הוסף לסימניות
  • #1
ותוך כמה זמן קיבלתם אותה?

אשמח לכל מידע!

תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אם זה יעזור לכם"

ויזה לדובאי: איך מוציאים ויזה לאיחוד האמירויות?
כינון היחסים בין ישראל ואיחוד האמירויות פתח בפנינו יעדי טיול חדשים ומרתקים. עד שיושלמו כל ההסכמים, בעלי דרכון ישראלי עדיין נדרשים לוויזה. איך מקבלים אותה ומה צריך לעשות? הנה הפרטים
מערכת למטייל
| 07/12/2020


ביום 7 לדצמבר 2020 הודיע משרד החוץ של איחוד האמירויות הערביות על שינוי בהסדרי הכניסה של תיירים מישראל אל דובאי, אבו דאבי ויעדים נוספים ככל שיהיו באיחוד.
אם עד כה חברות התעופה רק העבירו את שמות הנוסעים לרשויות המקומיות ובזה תם התהליך, ממועד זה נכנסה לתוקף ההנחיה הדורשת מבעלי דרכונים ישראליים להגיש בקשה לאשרת כניסה אל איחוד האמירויות.
שימו לב, המידע עשוי להשתנות מיום ליום ולכן יש להתעדכן עם חברת התעופה או הנסיעות באשר להליך העדכני בהוצאת הוויזה.
איך מוציאים ויזה לדובאי?
חברות התעופה השונות, שטיפלו באישורי הכניסה הרגילים עבור נוסעיהן, יטפלו גם בהגשת בקשת הוויזה. על הנוסעים להגיש את בקשת הוויזה עד 96 שעות לפני הנחיתה באחד משדות התעופה של האמירויות. חברות התעופה יעבירו לרשויות האמירתיות את בקשות הנוסעים, אליהם יחזירו גם את אשרות הכניסה, לכשיתקבלו. כמו כל תהליך בקשת אשרת כניסה בכל מדינה, קבלת האשרה אינה מובטחת.



למרות שחברות התעופה התחייבו לטפל בעניין במסגרת השירות שהן מעניקות לנוסעים, מומלץ מאוד לוודא את הנושא עם חברת התעופה ולקבל את האישור השמי עוד לפני ההמראה מהארץ.


כמה עולה ויזה לדובאי?
עלות אשרת כניסה לאיחוד האמירויות היא 90 דולרים, סכום אותו יגבו חברות התעופה מנוסעיהן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה @גלגל הצבעים, אך מחפשת מידע ספציפי אישי, ולא מידע כללי מרחבי הרשת (שכבר ראיתי)..
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
למתי את צריכה?
הייתי צריכה לעשות ויזות למנהלים שלי בחברה.
כעיקרון חברת התעופה אמורה לעזור לך עם זה.
אצלינו הם טסים בפליי-דובאי. כתבתי להם מייל והם בתגובה כתבו שהם לא מטפלים בויזות.
בסופו של דבר קיבלתי מאחד מחברות התיירות כתובת מייל (של חברת תיירות בדובאי) לשם אמורים לשלוח את כל המסמכים והם שולחים לך לינק לתשלום ($95)
לקח להם יומיים לשלוח לי לינק לתשלום, שילמתי והעלתי שוב את המסמכים וכעת אני ממתינה לויזות.
ממש מקווה שהכל יעבור בשלום כי הטיסה ביום ראשון הקרוב ובינתיים הם לא מדי זזים שם..
אם תרצי את המייל שלהם אשלח לך
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני אשמח לקבל את המייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לאור הבהרה שהתקבלה מהרשויות המקומיות באמירויות, כי עד להשלמת הסדר הפטור כל מחזיק דרכון ישראלי הנכנס לאמירויות מחויב באשרת כניסה בתשלום בעלות של כ- 95 דולר.
מצורף התהליך הנדרש לבקשה לוויזה אשר מתנהל למול חברת Sharaf travel מאיחוד האמירויות.
יש לפעול אחר ההנחיות המצורפות:
*לצורך הגשת בקשה לאשרת כניסה יש לשלוח את טופס הבקשה בקישור המצורף http://l5k.me/mUaHW
יחד עם כל הנלווים המופיעים בו לכתובת המייל visa#sharafholidays.com
לאחר הגשת הבקשה, יתקבל מייל ובו בקשת תשלום לרשויות איחוד האמירויות.
התשובה תשלח חזרה למייל. יש להדפיס את אשרת הכניסה ולהציג אותה בהגעה לטיסה. ללא אשרת הכניסה מודפסת, לא יהיה ניתן לעלות לטיסה.
(אלא אם ברשותך דרכון זר או אשרת כניסה תקפה ממקור אחר אותם יש להציג).
במידה ונוסע יסורב לאשרת כניסה, התשלום בגין הטיפול בבקשת האשרה לא יוחזר.
שימו לב שההתנהלות וההתכתבות צריכה להיות באנגלית
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שימו לב לבעיות כשרות שיש במקום.
שלחו היום ב"המעניינים" חומר בנושא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #14
ישנם בתי חב"ד...
הבנתי שיש עומס ממש מטורף. כמות המטיילים לא עומדת ביחס לכמויות שהם יכולים לייצר.
בכל מקרה, אני כן ממליצה לנסות להצטייד עם כמה שיותר אוכל מהבית (האוכל שכן ניתן לקנות שם יקר בטירוף. פחית קולה יכולה לעלות 25 ש"ח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש הגבלות על הכנסת מזון לשם?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה