- הוסף לסימניות
- #1
פרסמתי בחכמת נשים, וקבלתי תגובות לא מעודדות.
מנסה בכ"ז את מזלי גם כאן-
מסרתי את המצלמה שלי לקראט, במסגרת האחריות, שנה מהרכישה
התקשרו אלי מהמעבדה (שעובדת מול קראט) וטענו ששתי התקלות שעליהן התלוננתי נובעות מקורוזיה
כלומר חדרו מים או חול למצלמה
זה מאד מוזר, כי אני שומרת עליה מכל משמר, וא"א מלבדי לא משתמש בה
(אולי המצלמות כ"כ רגישות, שטיפת חול שחדר או משהו כזה , גורם לחלודה, וזו כבר בעיה בפני עצמה)
בכ"א מה שמתסכל אותי שבמעבדה אמרו שמכיוון שמדובר בקורוזיה אין אחריות כלל
והציעו לתקן ב-580 ש"ח!! (מדובר בהחלפה של 2 חלקים פנימיים קטנים)
האם זה סביר שהאחריות לא תכסה כלל תיקון כזה?
מילא שידרשו את מחיר החלקים עצמם, אך גם את עלות התיקון?
לא נראה הגיוני שבמצלמה שעלותה 1200, מחיר 2 חלקים קטנים שווה 580 שח
(המצלמה עצמה עובדת מצוין, החלקים התקולים הם קורא הכרטיסים שלפעמים עושה בעיות, ואחד ממקשי התפריט)
מה שיותר מתסכל אותי, שלפני הרכישה קראתי כאן שהאחריות של קראט לא מומלצת,
ומאד המליצו על רכישה של אחריות בינלאומית כלשהי, שמכסה כל תקלה ואף מחליפה את המצלמה במקרה הצורך
אך מכיוון שלא מצאתי את המידע בזמן אמת, הלכתי בכ"ז על מצלמה עם אחריות ניופאן-קראט
לתועלת כולם, אשמח אם מי שמכיר את החברה הזו יפרסם כאן, שנדע להבא..
(זה גם מאפשר בלב שקט רכישה בחו"ל במחירים נוחים יותר)
ואולי מניסיונכם- אפשר לפנות לניופאן ולבקש השתתפות בתיקון וכדו'?
אשמח לעצות ורעיונות
מנסה בכ"ז את מזלי גם כאן-
מסרתי את המצלמה שלי לקראט, במסגרת האחריות, שנה מהרכישה
התקשרו אלי מהמעבדה (שעובדת מול קראט) וטענו ששתי התקלות שעליהן התלוננתי נובעות מקורוזיה
כלומר חדרו מים או חול למצלמה
זה מאד מוזר, כי אני שומרת עליה מכל משמר, וא"א מלבדי לא משתמש בה
(אולי המצלמות כ"כ רגישות, שטיפת חול שחדר או משהו כזה , גורם לחלודה, וזו כבר בעיה בפני עצמה)
בכ"א מה שמתסכל אותי שבמעבדה אמרו שמכיוון שמדובר בקורוזיה אין אחריות כלל
והציעו לתקן ב-580 ש"ח!! (מדובר בהחלפה של 2 חלקים פנימיים קטנים)
האם זה סביר שהאחריות לא תכסה כלל תיקון כזה?
מילא שידרשו את מחיר החלקים עצמם, אך גם את עלות התיקון?
לא נראה הגיוני שבמצלמה שעלותה 1200, מחיר 2 חלקים קטנים שווה 580 שח
(המצלמה עצמה עובדת מצוין, החלקים התקולים הם קורא הכרטיסים שלפעמים עושה בעיות, ואחד ממקשי התפריט)
מה שיותר מתסכל אותי, שלפני הרכישה קראתי כאן שהאחריות של קראט לא מומלצת,
ומאד המליצו על רכישה של אחריות בינלאומית כלשהי, שמכסה כל תקלה ואף מחליפה את המצלמה במקרה הצורך
אך מכיוון שלא מצאתי את המידע בזמן אמת, הלכתי בכ"ז על מצלמה עם אחריות ניופאן-קראט
לתועלת כולם, אשמח אם מי שמכיר את החברה הזו יפרסם כאן, שנדע להבא..
(זה גם מאפשר בלב שקט רכישה בחו"ל במחירים נוחים יותר)
ואולי מניסיונכם- אפשר לפנות לניופאן ולבקש השתתפות בתיקון וכדו'?
אשמח לעצות ורעיונות
הנושאים החמים