קורונה אח של מבודד.

  • הוסף לסימניות
  • #1
קיבלנו הוראה ממוסד הלימודים -
מי שיש לו בבית מבודד, לא יוכל לבוא ללימודים. גם כמובן כאשר הוא לא מחוייב בבידוד.

אנחנו שומרים על בידוד מלא עם כל הכללים, כולל שירותים נפרדים צמודים לחדר, הילד לא יוצא מהחדר.
האם זה חוקי ואפשרי לאסור עלינו כזה דבר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
האם זה חוקי ואפשרי לאסור עלינו כזה דבר?
אז גם אצלנו הודיעו שאחת הבנות צריכה בידוד.
בררנו, ורק מי שבא במגע חולה מאומת צריך להיכנס לבידוד, המשפחה לא צריכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכון מאוד.
אבל בית הספר הודיע שהבנות לא מורשות להכנס....
מותר להם חוקית?
(לאחרונה שמתי לב שהכל מותר להם!)
אצלנו סגרו את ביה"ס לגמרי, והודיעו שכתות מסויימות צריכות להיכנס לבידוד.
אני התקשרתי לברר לגבי עבודה, ואין שום בעיה.
כמובן שבבית צריך להסתובב עם המסיכות, לא להתקרב למבודד ולחטא אחריו.
לפי איך שזה נשמע, זה תלוי בי"ס-אולי פחד המנהלים ונקיטת אמצעי זהירות...
אני לא יודעת.
התקשרנו וזה מה שהודיעו לנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש מוסדות לימוד שבהצהרת בריאות חותמים שאף אחד במשפחה לא היה בקרבת חולה מאומת.
(כך אצל הילדים של אחותי במודיעין עלית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ילד מבודד בבית שלא עבר בדיקה לא נכלל בכותרת זו.
נכון,
אבל אמרתי שחותמים שאף אחד מבני המשפחה לא היה בקרבת חולה מאומת.
הילד שנמצא בבידוד- ככל הנראה היה בקרבת חולה מאומת וממילא מונע מכל המשפחה לצאת.
לא יודעת אם זה חוקי או לא אך אחותי אמרה שזה מה שביקשו ממנה לחתום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
דבר ראשון, אצלינו הצהרת בריאות בלי הסעיף הזה.
דבר שני, מה זה קשור? המוסד לא יכול להוסיף סעיפים מה בא לו, ועוד בטח לא חוקיים!!!!!!
מחר אני אצטרך לחתום ע"כ שאין לי שכן מבודד בבנין, או ששטפתי את כל הבית באקנומיקה בלילה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תפנו אליהם.
אין דבר כזה שלחלק אשרו ולחלק לא.
אז מה: נפסיק ללכת לעבודה? נפסיק ללמוד? לקנות? וכו'...
נוקטים במשנה זהירות: מסיכות וחיטוי הידיים, משתדלים עד כמה שאפשר לשמור מרחק.
מוזר שמוסד מחייב את שאר הילדים להישאר בבית.
כנראה שקטנתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
קיבלנו הוראה ממוסד הלימודים -
מי שיש לו בבית מבודד, לא יוכל לבוא ללימודים. גם כמובן כאשר הוא לא מחוייב בבידוד.

אנחנו שומרים על בידוד מלא עם כל הכללים, כולל שירותים נפרדים צמודים לחדר, הילד לא יוצא מהחדר.
האם זה חוקי ואפשרי לאסור עלינו כזה דבר?
לי נראה שהמוסד אמר את זה כי רובם לא מקפידים ממש כמו בביתכם.
לכאורה כשתספרו להם שאתם כל כך מקפידים בבית והם יהיו בטוחים שאין חשש להדבקה - אני לא רואה סיבה שהם לא יסכימו שהילד יגיע ללימודים
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
המוסדות מחתימים על כך שאין חולה מאומת ואין מבודד בבית.
האם זה חוקי?
תבררו במקורות - משרד הבריאות /פיקוד העורף.

למרות שאני ממש מבינה את ההוראה הזו, כי אי אפשר באמת להכניס ילד לבידוד של 14 ימים (ו2 שבתות) לחדר נפרד, לבד, 4 קירות ושירותים...
הוא יצא מדעתו... או מהחדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אצלינו מדובר בנער, זה משהו אחר.
והוא בבידוד ביחד עם חבר!
רעיון שווה לביצוע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אצלינו מדובר בנער, זה משהו אחר.
והוא בבידוד ביחד עם חבר!
רעיון שווה לביצוע!
אולי, אם זה באמת באמת באמת בידוד מושלם (2 נערים בחדר, כמה זמן יוכלו לשרוד כך?)
אולי תוכלו להצהיר שהם ביחידה עצמאית ולא בבית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אצלנו צריך להצהיר שאף אחד מבני הבית לא בבידוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
העניין הוא שברוב הבתים לא מקפידים על בידוד הרמטי, לעיתים בגלל גיל המבודד, ולעיתים בגלל שאין תנאים לבידוד.
שאלה לי לפותחת האשכול, לו היית יודעת שבכיתתו של בנך יש ילד שאחיו מבודד כי בכיתתו יש ילד מאומת, והאח המבודד מסתובב בבית, משתמש באותו חדר שירותים ומקלחת, יוצא לשתות / לאכול, משחק עם אחיו, היית רוצה שחברו של בנך יבוא לכיתה או לא ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני לא חושבת שזו אמירה לא הגיונית זו אולי החלטה מקוממת אבל הגיונית בהחלט
תחשובנה הילד שנמצא בבידוד עד שהתברר שהוא נדרש בידוד עברו כמה ימים ובזמן הזה הוא היה בסביבת המשפחה
ויתכן שהוא עצמו נידבק וממשיך להדביק אנשים אחרים
צריך לזכור לא לכולם יש סימפטומים
לכן מדובר בבקשה הגיונית ונורמלית לחלוטין אם היה ידוע לך על משפחה כזו את עצממך לא היית מעונינת לשלוח את הילד למוסד הלימודי כל זמן שהילד המדובר נמצא שם
בהצלחה באתגר
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לכן מדובר בבקשה הגיונית ונורמלית
מותר למוסד לדרוש כזו בקשה אם לא תוך יומיים כל המוסד ייסגר מהדבקה מה ירוויחו מזה כל אלו שמתחכמים???
שמעתי על מקום שאתמול אחרי חצות השאירו הודעה ההנהלה של המוסד שמי שיש לו בבית מבודד שלא ישלח את ילדיו ללימודים!! הגיוני ביותר כי מוסד שיש בו כל מיני זרמים וחלקם מקפידים מאד וחלקם לא כ"כ מקפידים חייבים לעבוד בכזו צורה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מעניין
יכול להיות שעצם הביד'קה שעושים למבודד ויוצאת נניח שלילית פוטרת את האחים מבידוד גכ אבל הוא עדין צריך להשלים את ימי הבידוד שלו...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה