דרוש מידע אטרקציות בדאבוס

  • הוסף לסימניות
  • #41
כל הרכבלים בדאבוס סגורים??? :( :(
upload_2018-4-16_18-7-29.png
 

קבצים מצורפים

  • upload_2018-4-16_18-6-46.png
    upload_2018-4-16_18-6-46.png
    KB 69.4 · צפיות: 56
  • הוסף לסימניות
  • #42
כן הכל סגור והשאצאלפ יפתח בעוד מס' ימים כל השאר סוף יוני
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
@מזמור לתודה ,המצנחים שצילמתי פה זה בגושנה-פסגה בקלוסטרס.
הרינהורן וסרטיג זה בשיפולי דאבוס. השאצאלפ, הפרזן והג'יקובסון הם
בדאבוס עצמה.
במצנחים את נמצאת לבד, והמדריך מכוון אותך בקשר מה לעשות.
כלומר-את צריכה אנגלית פרפקט.
אני עצמי לא עשיתי-הפחידו אותי שחייבים אנגלית מושלמת וכו' וכו',
והחלטתי לרדת מהרעיון. (למרות שהביאו לי כרטיס חינם).

השאצאלפ הוא הרכבל הכי פעיל מכולם, כי יש שם מלון.
פתוח משש בבוקר עד 12 בלילה. כל השאר נסגרים ב4-5.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
לא חסר
רק אל תתפתו ותסעו לסרטיג
בימים האלא ששבוע שעבר ירד עוד שלג
נראה שם כמו בגיא צלמוות נראה סיביר
ממש מפחיד
בשנה שעברה הייתי שם בימים האלא
חנויות זה הבילוי העיקרי
גם לרדת את השצאלפ אפשרי
אבל גם הים מגיע עד התחתית
תסעו לקלוסטרס יש שם גינה עם מתקן משגע ליד יש שביל מים שאם הולכים לידו מגיעים לאגם נחמד שיש שם דגים ולפעמים דייגים חובבנים
תטיילו בין הבתים
באמת לא דאבוס בשיאה
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש שם הרבה חנויות על הרחוב הראשי ויש כזה מן מרכז קניות קטן גם
אטרקציות לא ממש אקסטרימי למרות שבחודש הקרוב עוד יכול להיות מושלג ואז אפשר לעשות סקי וכדו' , אין כ"כ עיר סמוכה לשם, אם אתם עם רכב יש יותר אפשרויות כמו נסיעה ל"חוּר" שזה בערך 40 דקות נסיעה ויש לך שם אאוטלט ענק של מלא מלא חנויות שפתוח רק ביום ראשון אבל מאד יקר שם,
אפשר ליסוע לסנט מוריץ נסיעה של בערך שעה וחצי ברכב המקום שם מדהים!!! שם אפשר לעלות להר שנקרא corvatsch עליה ברכבל עולה בסביבות ה300-400 ש"ח לאדם!

אם יש לכם גישה ברכב לעיירה קטנה שגם במרחק 40 דקות נסיעה ברכב בערך, נקראת באדרגז ויש שם קניון הרים מדהים עם מעיינות חמים ומסלול הליכה מטריף ממש שווה נסיעה!

בתוך דאבוס עצמה יש את הרכבלים להרים היותר גבוהים ושם זה גם מקסים ומאד נוח לגישה וכמובן חינם....

יש לך שם גם את הרכבת שבתוך דאבוס שלוקחת אותך לעיירות קטנות ליד ובחינם וזה גם נחמד אבל יותר הליכות וכאלו....,
ובכלל המקום עצמו מקסים ומלא חן וכיף להסתובב ולנשום את האויר והמראות

לגבי אוכל, אני יודעת שבקיץ בערך מתמוז יש שם הרבה אוכל כשר צריך באמת לברר מה קורה שם עכשיו, ויש גם את הרשימה של הסופר של דברים שאפשר לקנות... בשרי אפשר פשוט להביא מהארץ
וכדאי גם לברר לגבי המלון בדרבי אני יודעת שהיה שם כשר בפסח אז אולי כבר יש שם עד הקיץ

קניון הרים מדהים עם מעיינות חמים ומסלול הליכה מטריף ממש שווה נסיעה!
- עולים לשם עם רכבל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
קניון הרים מדהים עם מעיינות חמים ומסלול הליכה מטריף ממש שווה נסיעה! - עולים לשם עם רכבל?
אנחנו עלינו באוטובוס עד למעלה וירדנו ברגל
יש כאלה שעולים ויורדים ברגל
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
  • הוסף לסימניות
  • #52
אשמח מהמנוסים שביצעו טיול כזה כמה יצא העלות לבן אדם לשבוע כזה כולל הכל...
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בעקבות שכל הרכבלים יהיו סגורים בדאבוס חשבנו על סאן מוריצ (שם יש 2 הרים עם רכבלים)
האם יש למישהו להמליץ לנו על דירה שם ? 2 חדרים 4 מיטות
ובכלל מה יש לכם לאמר לנו על המקום...

ושוב תודה רבה לכולם

בעז"ה שנחזור אשמח לענות על כל שאלה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
הדירות עצמן נורא יקרות.
וכן כל דבר שקונים שם.
אנחנו היינו בקיץ. במאפיה היו לחמניות כשרות, מוצרי חלב וממתקים והכל היה יקר להחריד.
אולי בתקופה הזו המחירים שפויים יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
שלום,
לפני תקופת החופש
מידע מועיל לטסים לשוויץ,
יש לקנות כרטיס נסיעה העלות : 47 פראנק , וזה מקנה נסיעות חינם בכלללל שוויץ + הנחות באטרקציות ( כגון רכבלים) לאותו יום.

את הכרטיס הזה קונים רק בבנין העיריה ( לדג' בדאבוס - בבנין העירה של דאבוס)

בד"כ הכרטיסים הללו אוזלים במהירות,
לכן, אם יש לכם מערכת מעודכנת לטיולים - ויש יום שאתם תשתמשו הרבה ברכבות + אטרקציות

תעשו חישוב נסיעות ובמידה וזה יוצא יותר זול ( הכרטיס מהעירה) מהרו לרכוש.

יו"ט
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
שלום,
לפני תקופת החופש
מידע מועיל לטסים לשוויץ,
יש לקנות כרטיס נסיעה העלות : 47 פראנק , וזה מקנה נסיעות חינם בכלללל שוויץ + הנחות באטרקציות ( כגון רכבלים) לאותו יום.

את הכרטיס הזה קונים רק בבנין העיריה ( לדג' בדאבוס - בבנין העירה של דאבוס)

בד"כ הכרטיסים הללו אוזלים במהירות,
לכן, אם יש לכם מערכת מעודכנת לטיולים - ויש יום שאתם תשתמשו הרבה ברכבות + אטרקציות

תעשו חישוב נסיעות ובמידה וזה יוצא יותר זול ( הכרטיס מהעירה) מהרו לרכוש.

יו"ט

מהיכן המידע?
איך קןראים לכרטיס?
צריכה לסוע מסאזל לרידס
הכרטיס לרכבת אמור לעלות כ92 פרנק
ולא מבינים למה אני מתכוונת כשאני מנסה לתאר את הכרטיס שאמרתם
אשמח לכל מידע
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
קופצת על האשכול -
מה השדה תעופה הכי קרוב לדאבוס?
ז"א מה הדרך הכי טובה להגיע מפה לדאבוס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
מהיכן המידע?
איך קןראים לכרטיס?
צריכה לסוע מסאזל לרידס
הכרטיס לרכבת אמור לעלות כ92 פרנק
ולא מבינים למה אני מתכוונת כשאני מנסה לתאר את הכרטיס שאמרתם
אשמח לכל מידע
תודה רבה

אני השתמשתי בכרטיס הזה,
הייתי בדאבוס ונסעתי עם זה לסאן מוריצ
ועשיתי גם ברכבל =והכרטיס לרכבל עלה לי 50 אחוז פחות
בתחנת רכבת=לא מוכרים את זה !!!
אני ספציפי קניתי בעיריה של דאבוס, ואותו אחד שאמר לי את זה, אמר שבכל עיריה בשוויץ.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה