בית חולים איזה בית חולים מומלץ ללדת

  • הוסף לסימניות
  • #41
אשמח לשמוע המלצות על בית חולים אסותא אשדוד!
לאחרונה שמעתי כמה סיפורים שם.
ואני ממש רוצה לשמוע שהם בסדר...

יש המלצות?
פחות?

אשמח לדעת!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
איזה בית חולים מומלץ ? מעניין אותי זמינות אפידורל , מקצועיות , ותנוקיה בלילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
איזה בית חולים מומלץ ? מעניין אותי זמינות אפידורל , מקצועיות , ותנוקיה בלילה
כל השרשור מדבר על זה.
תחפשי יש עוד שרשור על בתי חולים. יש מלא תגובות על הענין של האפידורל והמקצועיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
לאור פניות של כוהנים לאיזה בית חולים ניתן ללכת:
1. במעייני הישועה
2. שערי צדק
3. לניאדו
דוקא ביררתי עם רב מטעם 'התאחדות טהרת כהנים' לגבי שערי צדק מול אסף הרופא ואמר שאסף הרופא טוב יותר מבחינה הלכתית
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
דוקא ביררתי עם רב מטעם 'התאחדות טהרת כהנים' לגבי שערי צדק מול אסף הרופא ואמר שאסף הרופא טוב יותר מבחינה הלכתית
לאור פניות של כוהנים לאיזה בית חולים ניתן ללכת:
1. במעייני הישועה
2.אסף הרופא - שמיר
3. לניאדו
4. שערי צדק
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
יש לי שאלה, איזה בי"ח יש אופציה לביות חלקי?
שכן יש אופציה לשים בתינוקיה\ חדר אחיות.... כשאת מתקלחת\ אוכלת....?
אבל כל שאר הזמן הוא אצלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש לי שאלה, איזה בי"ח יש אופציה לביות חלקי?
שכן יש אופציה לשים בתינוקיה\ חדר אחיות.... כשאת מתקלחת\ אוכלת....?
אבל כל שאר הזמן הוא אצלך?
בעין כרם ביות חלקי כולל את שעות הלילה (12-5) אבל אם השכנה לחדר מסכימה אז התינק יכול להישאר גם בלילה.
ביות מלא התינוק כל הזמן אצלך אבל אפשר לשים אצל האחיות לזמן קצר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
בעין כרם ביות חלקי כולל את שעות הלילה (12-5) אבל אם השכנה לחדר מסכימה אז התינק יכול להישאר גם בלילה.
ביות מלא התינוק כל הזמן אצלך אבל אפשר לשים אצל האחיות לזמן קצר.
וזה רק עין כרם? הר הצופים? מה איתו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
יש לי שאלה, איזה בי"ח יש אופציה לביות חלקי?
שכן יש אופציה לשים בתינוקיה\ חדר אחיות.... כשאת מתקלחת\ אוכלת....?
אבל כל שאר הזמן הוא אצלך?


מעייני
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
יש לי שאלה, איזה בי"ח יש אופציה לביות חלקי?
שכן יש אופציה לשים בתינוקיה\ חדר אחיות.... כשאת מתקלחת\ אוכלת....?
אבל כל שאר הזמן הוא אצלך?
הר הצופים מומלץ לטעמי ויש ביות חלקי בהחלט
אם את רוצה פרוט, בשמחה
בפרטי :)
הזדמנות להכיר שכנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בעין כרם יש עוד אופציות מלבד ביות מלא/חלקי ?
(ז"א התינוקייה שם פעילה 5 שעות בלילה וזהו?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
הר הצופים מקום מדהים ילדתי לפני חודשיים
יחס מהממם מיילדות טובות ואכפתיות
יש אפשרות לביות מלא\חלקי
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
ומה זה אומר ביות חלקי בהר הצופים?
ביות מלא המחלקה שם מהממת וחדשה! אבל אפס הפרדה בין האם לתינוק
ביות חלקי המחלקה יותר ישנה אבל התינוק בתינוקייה בלילה וגם ביום את יכולה לשים אותו כשאת צריכה אבל הם מאד נחמדים ומתחשבים,
בהצלחה ולידה קלה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
בעין כרם יש עוד אופציות מלבד ביות מלא/חלקי ?
(ז"א התינוקייה שם פעילה 5 שעות בלילה וזהו?)
בביות החלקי אפשר להשאיר אתהתינוק גם כל הזמן בתינוקיה אבל-
א' כל התינוק של האישה השניה יהיה איתה אם מפריע לך בכי של תינוק אחר.
ב' כל, הם מעודדים שהתינוק יהיה עם האמא כמה שיותר אז תצטרכי לומר ברור שלא יביאו לך את התינוק בבוקר למשל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בביות החלקי אפשר להשאיר אתהתינוק גם כל הזמן בתינוקיה אבל-
א' כל התינוק של האישה השניה יהיה איתה אם מפריע לך בכי של תינוק אחר.
ב' כל, הם מעודדים שהתינוק יהיה עם האמא כמה שיותר אז תצטרכי לומר ברור שלא יביאו לך את התינוק בבוקר למשל.
אם אני הולכת על ביות מלא, אני לוקחת בחשבון מראש שיהיה לי בכי של התינוק של השכנה...
ואני בעד לעודד שהתינוק יהיה עם האמא, אני גם ירצה שהוא יהיה איתי כל הזמן רק שאלתי, אם כשאני רוצה ספציפית שלא- יהיה לי אופציה.
לידה קודמת הייתי בשערי צדק ונכוויתי עם זה, לכן אני ככה שואלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אם אני הולכת על ביות מלא, אני לוקחת בחשבון מראש שיהיה לי בכי של התינוק של השכנה...
ואני בעד לעודד שהתינוק יהיה עם האמא, אני גם ירצה שהוא יהיה איתי כל הזמן רק שאלתי, אם כשאני רוצה ספציפית שלא- יהיה לי אופציה.
לידה קודמת הייתי בשערי צדק ונכוויתי עם זה, לכן אני ככה שואלת.
לא אין אופציה לשים בכלל בתינוקיה אם את בביות מלא
זה באמת קצת קשה אבל האחיות מאד נחמדות ואם צריך לכמה דקות הם ישמרו עליו... אבל לא יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
לא אין אופציה לשים בכלל בתינוקיה אם את בביות מלא
זה באמת קצת קשה אבל האחיות מאד נחמדות ואם צריך לכמה דקות הם ישמרו עליו... אבל לא יותר
כן, הבנתי, דיברתי על הביות החלקי.
בביות המלא, הולכים מהחדר לידה מייד למחלקה? או שיש חדר התאוששות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה