כללי איזה לוגו לבחור? כנסו...

  • הוסף לסימניות
  • #1
מדובר בלוגו חדש לחברה ותיקה העוסקת בבניה.
כרגע החברה הולכת להתמקד ב"פינוי בינוי" וכן בתמ"א 38.
מה הכי מצא חן בעיניכם וענה לדרישות?
תודה מראש לכולם...

כל הזכויות שמורות
 

קבצים מצורפים

  • לוגו פנינת העיר.JPG
    KB 73.3 · צפיות: 41
  • הוסף לסימניות
  • #2
וואו ממש יפה אחד יותר מהשני..
היתי ממליצה לך לכתוב מספרים שיקל עלינו להגיד לך מה טוב יותר ותביני למה התכונו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הראשון הכי מצא חן בעיני למטרתו.
אלא שהנטיה יצרה בעיני חוסר איזון.
מאידך היא מוסיפה.
אז או וותרי עליה או הוסיפי משהו מאזן.
כך לענ"ד
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש כאן כמה יפים, הכי אהבתי את האמצעי משמאל (רקע כחול), אבל הכיתוב לא מספיק חזק, הכתום גם יפה מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הראשון וזה עם הרקע הכחול מקסימים וממש קולעים לדרישות,
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כולם יפים.
אני הכי אהבתי את מה שעם רקע כחול וכן עם הרקע הבורדו.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ההוא עם הרקע הכחול נראה טוב
אבל הכיתוב חייב לבלוט יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מקסים!!!
איזו השקעה כולם יפים מאוד
2ו4 יפים במיוחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הכל יפה מאד, אחד יותר מוצלח מהשני.
תלוי מאד מה המטרות שהעסק רוצה להשיג,
טיפוח שכונות יוקרה? אז הלוגו שחור+זהב
פיתוח בניינים ברחובות הומי אדם כמו 'גאולה' מלכי ישראל'.. אז הלוגו כחול + אפור (2 הדוגמאות)

מאד מאד תלוי במה הם מתמקדים.
בגדול הכל מוצלח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יפייפים.
הנטייה שלי לצפות מחברה העוסקת בבנייה היא יציבות.
לכן נפסל בעייני האדום שמזכיר אוהלי אירועים.
גם הכחול שהפסים בו דקים בקצוות.
הכתום מאוד מזכיר מבנים מקום המדינה וזה לא אטרקטיבי.
הזהב גם יפה אבל אולי מתאים לאולם חתונות.
הכחול -אפור הרחב דק מידי והעליון אנמי ולא מספיק יציב.
הסגלגל-ורדרד הכי מקורי וייחודי. אולי לא מספיק ברור. למרות שהצבע יציב אני לא בטוחה שהוא מתאים. אולי כן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הכחול עם הלבן (בנינים לבנים רקע כחול) והאדום והאפור..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני באופן אישי- התחברתי לזה עם הרקע הכחול.
מה כדאי לשפר בו?

אגב, החברה מיועדת לפיתוח בניינים של אוכלוסיה ברמה ממוצעת. כרגע פונה למגזר הכללי- חילוני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מקסים!!!
הכי אהבתי לפי הסדר (מיספרתי את זה מימין לשמאל...)
מס' 5
אח"כ מס' 2
אח"כ מס' 1
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בגדול כל הלוגים מאד יפים ,
אך צריך מאד למקד אותם למטרה הנכונה , כל אחד מהם מדבר שפה אחרת
אני חושבת עבור אוכלסיה חילונית ברמה הממוצעת הייתי לקוחת את הראשון , יש מה לשפר בו מעט , כמו גודל פונט , וכדו
אבל הכל מוצלח
המון הצלחה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
את הלוגו שנמצא ברקע הכחול
ראיתי איפה שהוא ... שבדקי שהוא לא לוגו קיים
אני אהבתי את האייקון שברקע השחור ובכחול כסף
סוף סוף לוגו לבניה בלי גג או בנין!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לדעתי הלוגו השמאלי התחתון
משדר יציבות, אמינות ויוקרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י bachrach;1104676:
לדעתי הלוגו השמאלי התחתון
משדר יציבות, אמינות ויוקרה
זה העניין שהיא לא אמורה להביע יוקרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני באופן אישי- התחברתי לזה עם הרקע הכחול.
מה כדאי לשפר בו?

אגב, החברה מיועדת לפיתוח בניינים של אוכלוסיה ברמה ממוצעת. כרגע פונה למגזר הכללי- חילוני.

לא הייתי מציעה לך להשתמש בלוגו עם הרקע הכחול. הקווים שנעשים דקים בסוף משווים לו מראה חובבני ולא מתאים לחברת בניה.
לפי מה שכתבת, אני מבינה שהבריף הבסיסי הוא: חברת בניה ותיקה ואמינה שפונה בעיקר למגזר הכללי הממוצע ועוסקת בעיקר בפיתוח בניינים.
כלומר, בגדול את זקוקה ללוגו שמשדר ותק, אמינות ועממיות.
אם כך, נפסלים מראש מספרים 3,4,5 ו-7 (למרות שהם מקסימים, אבל לא עונים על דרישות הבריף... המראה שלהם יוקרתי מידי)
נשאר מס' 1 שהוא מקסים, אך כמו שאמרו - הנטייה שלו גורמת לו להיות חסר-איזון. אם יש לך דרך לסדר את זה - מצוין. מס' 2 - הצורה מעט בנאלית ומוכרת מידי בעולם הבניה, ומס' 6 - שתוכלי להחליף את הגרדיאנט לצבע חלק ולהפוך את הלוגו לעממי יותר.
באופן כללי, מה שגורם ללוגואים לשדר יוקרה (שאותה את לא צריכה) זה המעברים והמשים. לדעתי מס' 3 יהיה מצוין אם רק תורידי את הרקע הסגול, את האייקון תצבעי בצבע חלק כמו כחול/אפור, ותוסיפי מתחת את הכיתוב. זהו לוגו שמשדר מאסיביות ועממיות.

המון הצלחות!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה