דרוש מידע איזה מסמכים נדרשים לסיוע בשכר דירה

  • הוסף לסימניות
  • #21
אפשר לדעת איך? אני מנסה דרך מעוף.
פשוט הבאתי את כל המסמכים שביקשו וזהו
נכון, זה היה קצת סחבת כי כל פעם שהיינו היה נדרש עוד מסמך ועוד מסמך אבל בסוף סידרו לנו סיוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
מי שיודע לכתוב תלושים,
יש עוד דברים שצריך לשים לב אליהם חוץ מהתלושים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
זה הרבה מאוד לעומת משכנתא שאתה משלם 10,000 למיליון ש"ח זה ס"ה אחוז
פה אתה משלם יותר מ10% !!!
לא מדוייק כי הסיוע בשכר דירה נמשך הרבה יותר משנה ואם נגיד קיבלו סיוע 5 שנים ושילמו על חודשיים זה כבר לא כ"כ הרבה אחוזים
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
לא מדוייק כי הסיוע בשכר דירה נמשך הרבה יותר משנה ואם נגיד קיבלו סיוע 5 שנים ושילמו על חודשיים זה כבר לא כ"כ הרבה אחוזים
סיוע הוא לשנה בד"כ עד כמה שאני יודע לאח"מ צריך להגיש מחדש וכמובן לשלם מחדש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לא מדוייק כי הסיוע בשכר דירה נמשך הרבה יותר משנה ואם נגיד קיבלו סיוע 5 שנים ושילמו על חודשיים זה כבר לא כ"כ הרבה אחוזים
אחרי שנה הם מפסיקים את התשלום וצריך שוב להגיש את כל הטפסים, הלוואי והיה ל5 שנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
כנראה טעיתי חשבתי שאחרי שיש סיוע הוא ממשיך לכמה שנים
ולא שכל שנה צריכים לשלם שוב למישהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מערך הסיוע של אגודת ישראל שולחים את כל הטפסים הנדרשים
K035600700*GMAIL.COM
035600700 מקישים לקבלת טפסים, ומקישים לסיוע בשכר דירה, ומייל\ פקס, והם שולחים מייד
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אז למה לשלם למישהו אם אפשר בחינם ?
יש אנשים שעד שהם מבקשים את התלושים מהבוס
ועד שהם קובעים תור לבנק להוציא פרטי עו"ש
ועד שהם מבקשים מאגודת ישראל טפסים של מה שצריך למלא
ועד ש....עוברים כמה חודשים או שנים שכל חודש נזרק כסף לפח.

פתאום בא מאכער ובאותו יום מצליח לקבל גם את התלושים וגם את דפי העו"ש וגם למלא מה שצריך וגם לעמוד לאנשים על הראש שיעשו מה שצריך.....
ואז במקום כסף וירטואלי שאמור להגיע פתאום נכנס לחשבון כסף שגם אפשר לשלם איתו שכירות.....
במקרה כזה עדיף פחות חודשיים וכסף אמיתי ביד.

מי שמעולם לא שילם עמלות מיותרות בבנק ובאשראי
ותמיד קיבל את ההנחה המקסימלית בארנונה ובמעון וברב קו
אז בהחלט חבל לשלם למישהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יש אנשים שעד שהם מבקשים את התלושים מהבוס
ועד שהם קובעים תור לבנק להוציא פרטי עו"ש
ועד שהם מבקשים מאגודת ישראל טפסים של מה שצריך למלא
ועד ש....עוברים כמה חודשים או שנים שכל חודש נזרק כסף לפח.

פתאום בא מאכער ובאותו יום מצליח לקבל גם את התלושים וגם את דפי העו"ש וגם למלא מה שצריך וגם לעמוד לאנשים על הראש שיעשו מה שצריך.....
ואז במקום כסף וירטואלי שאמור להגיע פתאום נכנס לחשבון כסף שגם אפשר לשלם איתו שכירות.....
במקרה כזה עדיף פחות חודשיים וכסף אמיתי ביד.

מי שמעולם לא שילם עמלות מיותרות בבנק ובאשראי
ותמיד קיבל את ההנחה המקסימלית בארנונה ובמעון וברב קו
אז בהחלט חבל לשלם למישהו.
בדיוק, אבל שאלו כאן איך לעשות לבד.
אני גם עשיתי אצל מאכער כי חבל על הזמן והכסף.
ואגב, לא צריך דווקא אישור ניהול חשבון (שמוציאים באתר ברגע) אפשר גם צ'יק על שמכם
זה בשביל לדעת שזה החשבון שלכם ולא של איזה מתחזה.
לגבי התלושים, מי שאין לו מתויק וצריך לבקש מהבוס כזה דבר, עדיף שיעשה אצל מאכער
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
יש חברות שמבקשות חשבון חשמל שיראו שהדירה על שמכם
בגלל הדבר הזה גיסתי הרבה זמן לא קיבלה סיוע (אע"פ שהיא זכאית) כי היא הייתה גרה ביחידת דיור והחשמל שם לא היה הכי מוסדר והבעל הבית לא רצה לסדר את המונה על שמם כי היחידה לא כל כך חוקית והוא לא רצה שידעו על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
יש חברות שמבקשות חשבון חשמל שיראו שהדירה על שמכם
בגלל הדבר הזה גיסתי הרבה זמן לא קיבלה סיוע (אע"פ שהיא זכאית) כי היא הייתה גרה ביחידת דיור והחשמל שם לא היה הכי מוסדר והבעל הבית לא רצה לסדר את המונה על שמם כי היחידה לא כל כך חוקית והוא לא רצה שידעו על זה
חשבון החשמל יכול להיות של בעל הדירה.... לא חייב על שם מבקש הבקשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
יש חברות שמבקשות חשבון חשמל שיראו שהדירה על שמכם
בגלל הדבר הזה גיסתי הרבה זמן לא קיבלה סיוע (אע"פ שהיא זכאית) כי היא הייתה גרה ביחידת דיור והחשמל שם לא היה הכי מוסדר והבעל הבית לא רצה לסדר את המונה על שמם כי היחידה לא כל כך חוקית והוא לא רצה שידעו על זה
אני באלונים ולא מבקשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #39

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה