התייעצות איזה מעיל הכי נח להלביש לתינוק קטנטן בחורף?

  • הוסף לסימניות
  • #1
מעיל אוברול או מעיל רגיל?
לתינוק קטנטן..

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני קניתי לתינוק בן 3 חודשים זקט עור מרופד מבפנים בפרווה עבה ומחממת וזה היה פשוט מושלם
מעילי הפוך חונקים את הקטנטנים ומנפחים אותם בלי קשר
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני תמיד בגיל הקטן עד גיל שנה וחצי בערך, קונה מעיל מבד עבה עם פרווה מחממת ולא את הפוך המסורבל,
לדעתי אוברול ממש מסרבל ולא נוח להלביש ולהוריד ולהתנהל....
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם אני מחפשת משהו נח וטוב
איפה קונים?
מישהי הזמינה בטמו? אלי אקספרס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני תמיד בגיל הקטן עד גיל שנה וחצי בערך, קונה מעיל מבד עבה עם פרווה מחממת ולא את הפוך המסורבל,
לדעתי אוברול ממש מסרבל ולא נוח להלביש ולהוריד ולהתנהל....
איפה קנית? יש לך קישור?
גם אני מחפשת משהו נח וטוב
איפה קונים?
מישהי הזמינה בטמו? אלי אקספרס?
אשמח גם לדעת איפה קונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לדעתי האוברול מסרבל סתם ומעצבן להלביש ולהוריד אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני תמיד בגיל הקטן עד גיל שנה וחצי בערך, קונה מעיל מבד עבה עם פרווה מחממת ולא את הפוך המסורבל,
לדעתי אוברול ממש מסרבל ולא נוח להלביש ולהוריד ולהתנהל....
אני גם בעד לגדולים יותר הלבשתי מעיל פוך ומסכנים לא הצליחו להזיז ידיים
לאחרון הלבשתי כזה זקט והיה מושלם
לדרכים הוא היה מיותר כי היה לי שק שינה
אמהות חוסו על ממונכן ואל תזמינו דברים מיותרים ולא נוחים שילבשו כי כבר הזמנתם...
ומי שרוצה יש כאלו זקטים בשילב או מאלי טמו לא מכירה ושל שיין בד"כ דקים לפחות מה שאני הזמנתי בעבר
וסתם כך לא כדאי בארץ או אפילו בחול להזמין עכשיו עדיין לא כ"כ חורף ועוד חודש יהיו כבר מבצעים שווים
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מרכז, בעגל אמבטיה,
אני שמה כובע ושמיכה ומקסימום ניילון בימים ממש קרים.
בואו לא נשכח שבארץ שלנו אחרי מחקרים רבים הגיעו למסקנה שחודשיים בשנה חם, בשאר הזמן---רותח ;)
זה הבדיחה שהסתובבה שגלי החום של הקיץ ונראה לי מאד רלוונטית..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
באזור ירושלים-הכי טוב אוברול
קניתי לפני כמה שנים משהו מהמם ונח לגמרי-לא היה מסורבל כלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
תכלס לדעתי יותר קל לכסות קטנטנים מאשר את הגדולים יותר
הפעוטות שיושבים בעגלה פתוחה לרוח בגילאי 1-2
כבר מעצבן לשים להם אוברול כי יש להם נעלים אז רק ג'קט, אבל הרגלים ממש פתוחות מול הרוח, ושמיכה - לא יודעת אם רק אצלי הם פשוט מפילים אותה...
הגילאים האלו - אני אף פעם לא רגועה שבאמת מספיק חם להם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
גם אני מחפשת משהו נח וטוב
איפה קונים?
מישהי הזמינה בטמו? אלי אקספרס?
אני גם לא בעד האוברולים מסרבל ממש בואו לא נשכח שתינוק בעגלה בדרך כלל גם עם כובע ושמיכה.. ולא צריך להפוך לו את החורף לתנור רותח.. הוא די סגור בעגלה..
לילדים גדולים יותר אני קומנה גקט שבפנים יש פרווה נעימה ובימים הקרים ממשששש(יש אולי שבועיים שלוש כאלו) אני שמה מעיל עבה
אני הזמנתי גקט מאוד יפה נח ומחמם באלי מצרפת לכם תמונה וקישור
המידות טיפה גדולות...
ג'קט מומלץץ נראה טוב גם אחרי הרבה כביסות!! עכשיו רק ב 28 ש"ח (אני שילמתי עליו 54...) הילד בתמונה בן שנה לובש מידה 12-18 https://s.click.aliexpress.com/e/_c4liZnCx
1760651120477.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
איפה קנית? יש לך קישור?

אשמח גם לדעת איפה קונים.
קניתי שנה שעברה בקידישיק....
משהו ממש מתוק
עלה לי די יקר כי לא הזמנתי מראש אבל חושבת שאפשר למצוא באלי בשליש מחיר..
שלי עלה בערך 130 אם אני זוכרת נכון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אם את מחכה הרבה בתחנות עם התינוק בידיים אז ממליצה על מעיל משולב כזה- https://www.amazon.com/dp/B0FB97C9C...sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9kZXRhaWw&th=1&psc=1
בימים גשומים וקרים ממש לשים גם את המכנס וגם הג'קט ובימים נעימים יותר אז רק את הג'קט.
המעלה של זה שגם כשמלבישים את המכנס זה נח ולא מסורבל כמו האוברול השלם.

אם ההתניידות שלך היא בעיקר כשהוא בעגלה מוגן אז ג'קט מספיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תכלס לדעתי יותר קל לכסות קטנטנים מאשר את הגדולים יותר
הפעוטות שיושבים בעגלה פתוחה לרוח בגילאי 1-2
כבר מעצבן לשים להם אוברול כי יש להם נעלים אז רק ג'קט, אבל הרגלים ממש פתוחות מול הרוח, ושמיכה - לא יודעת אם רק אצלי הם פשוט מפילים אותה...
הגילאים האלו - אני אף פעם לא רגועה שבאמת מספיק חם להם...
אני שמתי שק שינה שמתלבש על העגלה כמו מזרן
ואז הילד יושב וסוגרים לו את זה מעל לרגליים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה