דרוש מידע איזה עדשות מגע יש לכם וכמה זמן?

  • הוסף לסימניות
  • #22
איפה יש חנות של עדשות בירושלים עם מקצוענים שיכולים לכוון איזה עדשות כדאי?
אני עם עדשות למעלה מ20 שנה ולאחרונה סובלת מאד מיובש בעינים, בד"כ נמצאת 12 שעות עם העדשות
לפי הידוע לי עינית מעולים בזה, אבל לא מניסיון אישי...
ו12 שעות זה המון. בלי להלחיץ - יכול גם לגרום לנזק מצטבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
דווקא תמיסת דיספו נקראת מהפשוטות יותר , אם זה טוב לך או שיש עניים טובות או שהעדשות ממש טובות +שימוש מבוקר
תמיסות שאני ממש ממליצה : אופטי פרי ,אלוורה-מצוינת
(אני מוכרת 5 שנים עדשות ותמיסות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
דווקא תמיסת דיספו נקראת מהפשוטות יותר , אם זה טוב לך או שיש עניים טובות או שהעדשות ממש טובות +שימוש מבוקר
תמיסות שאני ממש ממליצה : אופטי פרי ,אלוורה-מצוינת
(אני מוכרת 5 שנים עדשות ותמיסות)
מאיפה את בארץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
:mad::mad::mad:
לי לא היה חוסר נוחות או יובש ובכל זאת נשרטה לי הקרנית.....- עד כדי סכנת עיוורון.
שמרי על העיניים שלך......
ולא הרגשת כלום? ואחרי כמה זמן שלבשת? (לא כמה שעות ביום, אלא כמה חודשים, שנים...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
לפי הידוע לי עינית מעולים בזה, אבל לא מניסיון אישי...
ו12 שעות זה המון. בלי להלחיץ - יכול גם לגרום לנזק מצטבר.
מענין לא ידעתי,
השתמשתי שנים ברציפות רק בזה בלי משקפים, (מספר 1.5) והפעמים הבודדות שלבשתי משקפים היו בלידות....
בשלש שנים האחרונות אני כן הרבה עם משקפים
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
הגעתי לרופא עם דלקת, והוא אמר שהוא רואה שאני כבר הרבה שנים מרכיבה עדשות ולמשך שעות רבות. (כ- 15 שנה רק עם עדשות , ללא שינה, אך למשך כל שעות היום)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כן, למה לא?
לקראת הלילה מתחילים טיפה להרגיש אותן, אבל לא מעבר...
מאוד מאוד לא בריא. גם אם לא מרגישים בבעייתיות, זה עלול להתנקם גם אחרי שנים.

לי פעם אבחנו בעיה קשה בקרנית בבדיקת ראיה פשוטה.
בסופו של דבר האבחנה היתה שגויה ב"ה, ומה שגרם לה היה השימוש בעדשות.
רופא עיניים מומחה שהלכתי אליו בעקבות זה אמר שלא עושים בדיקת ראיה פחות מ24 שעות מהורדת העדשות.
אם אז זה היה זמני, אז אפשר להבין מה יכול להיגרם משימוש תמידי ורצוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מאוד מאוד לא בריא. גם אם לא מרגישים בבעייתיות, זה עלול להתנקם גם אחרי שנים.

לי פעם אבחנו בעיה קשה בקרנית בבדיקת ראיה פשוטה.
בסופו של דבר האבחנה היתה שגויה ב"ה, ומה שגרם לה היה השימוש בעדשות.
רופא עיניים מומחה שהלכתי אליו בעקבות זה אמר שלא עושים בדיקת ראיה פחות מ24 שעות מהורדת העדשות.
אם אז זה היה זמני, אז אפשר להבין מה יכול להיגרם משימוש תמידי ורצוף.
אמהל'ה... הלחצת אותי...
תודה בכל אופן על התגובה, אני אשתדל להיזהר יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מאוד מאוד לא בריא. גם אם לא מרגישים בבעייתיות, זה עלול להתנקם גם אחרי שנים.

לי פעם אבחנו בעיה קשה בקרנית בבדיקת ראיה פשוטה.
בסופו של דבר האבחנה היתה שגויה ב"ה, ומה שגרם לה היה השימוש בעדשות.
רופא עיניים מומחה שהלכתי אליו בעקבות זה אמר שלא עושים בדיקת ראיה פחות מ24 שעות מהורדת העדשות.
אם אז זה היה זמני, אז אפשר להבין מה יכול להיגרם משימוש תמידי ורצוף.
ברצינות?
אני בערך עשר שנים עם עדשות ולא פחות מ12 שעות ביום. כולל שנת צהריים.
באמת בעייתי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
ברצינות?
אני בערך עשר שנים עם עדשות ולא פחות מ12 שעות ביום. כולל שנת צהריים.
באמת בעייתי?
בעייתי. ואפשר לשאול רופא עיניים או אופטומטריסט כדי לוודא אם זה מאוד חשוב...
ושינה זה הדבר הכי גרוע...
שמעתי סיפורים מסמרי שיער, לא פחות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
איפה יש חנות של עדשות בירושלים עם מקצוענים שיכולים לכוון איזה עדשות כדאי?
אני עם עדשות למעלה מ20 שנה ולאחרונה סובלת מאד מיובש בעינים, בד"כ נמצאת 12 שעות עם העדשות
שמעתי על החנות "גולד אופטיק" ביפו שממש יודעים להתאים את העדשות והתמיסות בצורה מקצועית ומושלמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה