דרוש מידע איזה עם יותר שמח . ישראלים /אמריקאים

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #22
אמריקאים לוקחים יותר בקלות ,יותר זורמים . ישראלים יותר לחוצים
ככה נראה לי
נעע לא נראליי כלל וכלל
יש מלאןן אמריקאים שחיים מלחץ
לדעתי חדמשמעית ישראלים יותר זורמים כיפים ושמחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
ומה נראה כלפי חוץ שחילונים יותר שמחים או חרדים?! חילונים!
אבל לפי מחקרים החרדים יותר שמחים.
מסקנה= אי אפשר לקבוע כלפי חוץ למרות שנראה שהאמריקאים יותר סטלנים וכו'..
בכלל במדד האושר ישראל במקום הרביעי ולפניה יש רק מדינות סקנדיביות, היא הרבה לפני ארה"ב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אנחנו באמצע וויכוח אם האמריקאים יותר שמחים או הישראלים?
אמריקאים יותר קלילים, זה בטוח (פחות צרות, גם פחות בגרות כזאת)
ישראלים הם עם יותר זורד, יותר קשוח
אבל שמחה זה שמהו יותר פנימי, וזה כבר תלוי אופי
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יש לי חברה ישראלית שהתחתנה עם אמריקאי ואח''כ התגרשו
היא אמרה שזה משהו אחר לגמריי יש הרבה פחות לקיחת אחריות כמונו הישראלים אין כח אז אין כח
אז אולי לבחור/ה אמריקיאם יש יותר "שמחת חיים" אבל בתור נשואים?!
יש לי כמה שכנות אמריקאיות הם גם יודעות להתעצבן ולהאנח אולי פחות עם סטרצ' כמו שלנו אבל גם הם לא תמיד הכל הפי בחיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מה שרואים מבחוץ- אמריקאים יותר שמחים
מבפנים-א"א לדעת...
אבל שוב, האמריקאים שאתם רואים, הם אחוז קטן מאד, אולי נכון יותר לומר, שאמריקאים שמסכימים לבוא לפה, חייבים להיות שמחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
  • הוסף לסימניות
  • #28
אין ספק שבדי אן איי שלנו הישראלים, אנחנו יותר רגילים לקשיים, ללחץ,
ואפשר לומר שפיתחנו חוסן פנימי ולכן יש לנו יכולת לשמוח גם במצבים קשים
קלילות וכיף יש לאמריקאים הרבה יותר
ברגע שמגיע מצב של התמודדות - שם נראה את ההבדל
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
האמריקאים חיים בקלילות ורדודים יותר.
הישראלי הממוצע מתעמק יותר, דואג יותר ושומר על תדמית...
השאלה לגבי האמריקאים ממה נובעת הקולניות, לעשות 'מצב' מכל דבר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יש לי חברה ישראלית שהתחתנה עם אמריקאי ואח''כ התגרשו
היא אמרה שזה משהו אחר לגמריי יש הרבה פחות לקיחת אחריות כמונו הישראלים אין כח אז אין כח
אז אולי לבחור/ה אמריקיאם יש יותר "שמחת חיים" אבל בתור נשואים?!
יש לי כמה שכנות אמריקאיות הם גם יודעות להתעצבן ולהאנח אולי פחות עם סטרצ' כמו שלנו אבל גם הם לא תמיד הכל הפי בחיים
הגיוני שאותה אישה לא הסתדרה עם אמריקאי.
יש לי שתי דודות שהתחתנו עם אמריקאי והם חיים באושר ויש להם אחלה זוגיות.
אז ככה שזה לא מחייב אבל זה בהחלט לא מתאים לכל אחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יש משהו הגיוני בזה שבנאדם שחי בבית גדול עם רכב גדול ופחות לחץ בפרנסה ופחות מחשבות כשהוא יוצא לרחוב "מה יהיה אם יתפוצץ עלי מחבל עוד רגע", ובנוסף לזה הוא גם יהודי חרדי - שמרגיש משמעות בחיים וכו' וכו' ויש לו משפחה גדולה ונחמדה - יהיה שמח יותר ודאוג פחות.
לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני חושב שכבר נכתב באשכול שם (אולי אפילו על ידי. אין לי כח לחפש).
שמנים יותר שמחים.
ואמריקאים הם יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
כשתהיתי פעם על זה
איכשהו הגענו למסקנה שרוב האמריקאים שפוגשים ברחוב
הם על תקן תיירים (גם אלו שבאו ללמוד בארץ עדיין באוןירה של תייר)
ולכן גם אם תראו תיירם ישראלים בחו''ל הם תמיד יהיו בהיי ושמחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
שמנים יותר שמחים.
ואמריקאים הם יותר...
כן, נכון.
ורואים את זה שלפעמים מי שעושה ניתוח קיצור קיבה נהיה פחות סטלן..... ;)
לדעתי זה וויכוח עקר -
פה וגם שם יש אנשים שיודעים יותר להנות מהחיים ויש שפחות...
בכל אופן אם להשתתף בוויכוח עקר - אז אני חושבת שאמריקאים יותר כייפנים. וזה ניכר עליהם...
בכללי באמריקה ברוב המדינות תנאי החיים נוחים יותר...
(אולי יחלקו עלי???) כך לפחות אני חושבת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
כן, נכון.
ורואים את זה שלפעמים מי שעושה ניתוח קיצור קיבה נהיה פחות סטלן..... ;)
לדעתי זה וויכוח עקר -
פה וגם שם יש אנשים שיודעים יותר להנות מהחיים ויש שפחות...
בכל אופן אם להשתתף בוויכוח עקר - אז אני חושבת שאמריקאים יותר כייפנים. וזה ניכר עליהם...
בכללי באמריקה ברוב המדינות תנאי החיים נוחים יותר...
(אולי יחלקו עלי???) כך לפחות אני חושבת...
המנטליות שונה (כמו שאמרת)...
ורואים את זה בכל דבר כמעט
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
כשתהיתי פעם על זה
איכשהו הגענו למסקנה שרוב האמריקאים שפוגשים ברחוב
הם על תקן תיירים (גם אלו שבאו ללמוד בארץ עדיין באוןירה של תייר)
ולכן גם אם תראו תיירם ישראלים בחו''ל הם תמיד יהיו בהיי ושמחים
גאוני ופשוט
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה