עזרה איזה צבעים הולכים היום במטבחים?

  • הוסף לסימניות
  • #21
  • הוסף לסימניות
  • #22
אנחנו מסיימים עכשיו לעשות מטבח לבן. שילוב של כפרי ומודרני, עם שולחן בר מבוצ'ר.
עושה רושם שיוצא מאוד יפה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
יש לך תמונה ?
גם אני מתלבטת בין המודרני לבין הכפרי יותר
(כמו הסגנון של הבית של עידה)
מה זאת אומרת שילוב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
  • הוסף לסימניות
  • #27
גם אשמח לתמונה - זה מה שאני רוצה לעשות בעיקרון, ולא ראיתי מטבח כזה עדיין.

בשבילך -מטבח של לקוחה. (תנור אחד היה קיים, ויוחלף בהמשך)
IMG_1360.JPG


ולגבי הדלפק עם ילדים - הגדול שלי בן כמעט 4, ואין דבר שהוא יותר אוהבת מאשר לשבת שם לאכול.
הוא נוטל משם ידיים (מכיוון הכסאות, לא הכיור) עושה יצירות ואוהב את זה מאד.
התכנון הוא שאם בהמשך לא יהיה נוח - אני אוסיף שולחן נמוך מול השיש הארוך, יש שם המון מקום.
אבל בינתיים ממש נוח.
אם כי זה מטבח שפתוח לסלון, והשולחן ממש צמוד לשם. אני ובעלי אוכלים ארוחות עיקריות בשולחן הסלון. אותנו הדלפק משמש יותר לארוחות קלות \ קפה וכו'
אבל זה סתם כי תמיד הייתי מורגלת לאכול בסלון ולא במטבח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
שיפי המטבח שלך מהמם השאלה אם הגודל היה קטן יותר
אם זה לא היה נותן קצת מראה צפוף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
הולך, לא הולך, העיקר תעשי משהו שאת אוהבת ושיהיה קלאסי. לא טרנד עכשווי שעוד כמה שנים תצטערי על ההשקעה.
זה הסגנון שלי:
 

קבצים מצורפים

  • 320302-58c2294bc3e0e6a10dfe8e08841ceb51.jpg
    320302-58c2294bc3e0e6a10dfe8e08841ceb51.jpg
    KB 30.3 · צפיות: 1,975
  • 320301-65cf06f11b7560d1c967e0e8d5f995ae.jpg
    320301-65cf06f11b7560d1c967e0e8d5f995ae.jpg
    KB 27.5 · צפיות: 2,227
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #30
@דודוס
מטבח מקסים!

גם אני משפצת עכשיו מטבח, ויש לי שאלה לא קשורה:
אני רואה שעשית כיריים גז, נכון?
למה לא הלכת על חשמליות או אינדוקציה?
אחת ההתלבטויות היותר משמעותיות שלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
עץ צבוע בתנור, מאפשר ידיות אינטגרליות מובנות (בלי החלק מאלומניום ששמים במקרה של ידית אינטגרלית בפורמיקה) וכמובן - גימור מהמם!
אם כי זה די רגיש למכות, ולכן זה נמצא רק למעלה.

שלייפלק נראה מהמם בחנות ובקטלוגים.
יש לי שלייפלק באמבטיה, וזה גרוע!
מספיק מכה קטנה שגורמת פיצוץ בציפוי.
"המכה" גדלה ומתרחבת עם הזמן וזה מכוער!

אל תעשו שלייפלק, בטח לא בארונות מטבח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
רחלי ! המטבח מהמם זה זכוכית או פורמיקה מבריקה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
הולך, לא הולך, העיקר תעשי משהו שאת אוהבת ושיהיה קלאסי. לא טרנד עכשווי שעוד כמה שנים תצטערי על ההשקעה.
זה הסגנון שלי:
רחלי, איזה דגם שיש לקחת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
@דודוס
המטבח מקסים.
מה שמשך את תשומת לבי היו המרצפות - תוכלי בבקשה לתת פרטים עליהן?

תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מטבח שלי, מטבח קבלן- בתוספת קלאפות וצד ימין. וארון צר בצד שמאל (סתם תמונה, ולא רואים בה את כל המטבח..)
מטבח לא גדול אך אני חושבת שהצלחתי להוציא ממנו את המקסימום בלי לחנוק את האויר והארנק...
הקרמיקה של הקבלן, את הרובה אני קניתי בצבע אפור ומסרתי לו.
שולחן - חושבת שהנמוך הכי פרקטי לבית עם ילדים.
כיריים - עשיתי בצורת ירח, מומלץ!! גם מקום לשיש וגם יש מקום לבשל על סירים גדולים ביחד.
הארון הצר שמגיע עד השיש- מנוצל עד תום בטוסטר, מצנם.. מעבד מזון.. סלייסר.. ואפילו מיקסר יכול להכנס שם.
והארון הימני -קטן ומנוצל לתה קפה .. הארון הכי שימושי ביומיום (לא לנמוכים)
וכמובן- מדבקות קיר על הקלאפות ... נמאס? מחליפה אחרי שנתיים שלוש..
IMG_3014.JPG
IMG_3014.JPG
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
רחלי ! המטבח מהמם זה זכוכית או פורמיקה מבריקה?
הארונות זה לא זכוכית ולא פורמייקה... זה היי גלוס. יותר יקר מצבע בתנור מבריק, אבל יותר פרקטי ממנו (עד כמה שמבריק יכול להיות פרקטי... בכל מקרה אני ממש לא משתגעת לנקות אותו כל היום).
בין השיש לארונות עליונים יש זכוכית. המראה המיוחד שווה כל שקל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מטבח שלי, מטבח קבלן- בתוספת קלאפות וצד ימין. וארון צר בצד שמאל (סתם תמונה, ולא רואים בה את כל המטבח..)
מטבח לא גדול אך אני חושבת שהצלחתי להוציא ממנו את המקסימום בלי לחנוק את האויר והארנק...
הקרמיקה של הקבלן, את הרובה אני קניתי בצבע אפור ומסרתי לו.
שולחן - חושבת שהנמוך הכי פרקטי לבית עם ילדים.
כיריים - עשיתי בצורת ירח, מומלץ!! גם מקום לשיש וגם יש מקום לבשל על סירים גדולים ביחד.
הארון הצר שמגיע עד השיש- מנוצל עד תום בטוסטר, מצנם.. מעבד מזון.. סלייסר.. ואפילו מיקסר יכול להכנס שם.
והארון הימני -קטן ומנוצל לתה קפה .. הארון הכי שימושי ביומיום (לא לנמוכים)
וכמובן- מדבקות קיר על הקלאפות ... נמאס? מחליפה אחרי שנתיים שלוש..
צפה בקובץ המצורף 331909
צפה בקובץ המצורף 331909
מטבח מאד יפה!!
הדלפק אכילה אני רואה עשית שיש. זה לא מייקר מאד? זה פרקטי ביומיום? לא מקבל שריטות וכו'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
הארונות זה לא זכוכית ולא פורמייקה... זה היי גלוס. יותר יקר מצבע בתנור מבריק, אבל יותר פרקטי ממנו (עד כמה שמבריק יכול להיות פרקטי... בכל מקרה אני ממש לא משתגעת לנקות אותו כל היום).
בין השיש לארונות עליונים יש זכוכית. המראה המיוחד שווה כל שקל!
איפה עשית את הזכוכית חיפוי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה