עזרה איזה צבעים הולכים היום במטבחים?

  • הוסף לסימניות
  • #41
שיפי המטבח שלך מהמם השאלה אם הגודל היה קטן יותר
אם זה לא היה נותן קצת מראה צפוף?

יכול להיות שבמטבח קטן יותר לא הייתי הולכת על כהה כל כך, תלוי גם בתאורה, ובכמה מהכהה משלבים בתוך מטבח בהיר יחסית.
@דודוס
מטבח מקסים!

גם אני משפצת עכשיו מטבח, ויש לי שאלה לא קשורה:
אני רואה שעשית כיריים גז, נכון?
למה לא הלכת על חשמליות או אינדוקציה?
אחת ההתלבטויות היותר משמעותיות שלי

סתם כי אני שמרנית ואוהבת לבשל על אש אמיתית.
חשמליות - אני ממש לא ממליצה. אם משהו - אז אינדוקציה.

שלייפלק נראה מהמם בחנות ובקטלוגים.
יש לי שלייפלק באמבטיה, וזה גרוע!
מספיק מכה קטנה שגורמת פיצוץ בציפוי.
"המכה" גדלה ומתרחבת עם הזמן וזה מכוער!

אל תעשו שלייפלק, בטח לא בארונות מטבח!

צודקת, ולכן עשיתי רק בארונות עליונים, שלא מועדים לקבל מכות. בבית מתפקד עם ילדים - פחות מומלץ במקומות נגישים.

@דודוס
המטבח מקסים.
מה שמשך את תשומת לבי היו המרצפות - תוכלי בבקשה לתת פרטים עליהן?

תודה.

רצפת סטנדרט של הקבלן, צבע גרייז' - חום עם נטיה לאפור לפאטו. אם הייתי בוחרת משהו שלא מהסטנדרט - הייתי לוקחת אותו דבר, אבל קצת יותר מקושקש, ובגודל גדול יותר.
העיצוב משגע!
אהבתי את המלבן שנוצר בין החלק העליון מהעץ לשיש ואת הארון בחצי העובי.

באיזו עיר את?

תודה :D:D
אני בירושלים, ועובדת גם באיזור המרכז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
  • הוסף לסימניות
  • #44
  • הוסף לסימניות
  • #45
הולך, לא הולך, העיקר תעשי משהו שאת אוהבת ושיהיה קלאסי. לא טרנד עכשווי שעוד כמה שנים תצטערי על ההשקעה.
זה הסגנון שלי:
מה החיפוי בין השיש לארונות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מה שבטוח שאני רצה לשטוף כלים ולסדר את השישים.. המטבחים הנקיים והריקים פה עושים לי חלישות הדעת.
ושיפי/דודוס המטבח שלך והעיצוב שלך מקסים, וחבל לי מאוד בשבילך שהלוגו לא בהתאם.
ובכלל תמיד אני שואלת את עצמי, ועכשיו אני שואלת בקול, למה למעצבות ואדריכליות אין אף פעם תיק עבודות שאפשר להתרשם, אני בטוחה שזה יעלה להם את המכירות. (ואני יודעת שלפעמים עושים לפי הטעם של הלקוח, וזה לא לטעמך, אבל אפשר לראות תכנון)
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מה שבטוח שאני רצה לשטוף כלים ולסדר את השישים.. המטבחים הנקיים והריקים פה עושים לי חלישות הדעת.
ושיפי/דודוס המטבח שלך והעיצוב שלך מקסים, וחבל לי מאוד בשבילך שהלוגו לא בהתאם.
ובכלל תמיד אני שואלת את עצמי, ועכשיו אני שואלת בקול, למה למעצבות ואדריכליות אין אף פעם תיק עבודות שאפשר להתרשם, אני בטוחה שזה יעלה להם את המכירות. (ואני יודעת שלפעמים עושים לפי הטעם של הלקוח, וזה לא לטעמך, אבל אפשר לראות תכנון)

נראה שבכלל אין לה לוגו. רק כרטיס ביקור שבאמת לא הולם את העבודה שהציגה כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
עדיין מחפשת?
אנחנו עשינו דווקא יותר שחור/לבן/אפור...כמובן שזה לא כל המטבח
 

קבצים מצורפים

  • DSC_0087.JPG
    DSC_0087.JPG
    3 MB · צפיות: 1,629
  • DSC_0090.JPG
    DSC_0090.JPG
    2.9 MB · צפיות: 1,782
  • הוסף לסימניות
  • #51
עשיתי מטבח מאוד יפה
מאוד פרקטי

אשלח לך בכיף תמונה למייל אם תכתבי
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
ושיפי/דודוס המטבח שלך והעיצוב שלך מקסים, וחבל לי מאוד בשבילך שהלוגו לא בהתאם.
ובכלל תמיד אני שואלת את עצמי, ועכשיו אני שואלת בקול, למה למעצבות ואדריכליות אין אף פעם תיק עבודות שאפשר להתרשם, אני בטוחה שזה יעלה להם את המכירות. (ואני יודעת שלפעמים עושים לפי הטעם של הלקוח, וזה לא לטעמך, אבל אפשר לראות תכנון)

את כל כך צודקת, שאין לי מה לומר.
נושא הלוגו נמצא אצלי ברשימה כבר המוןןןן זמן, אבל בינתיים נשאר רק ברשימה...
תיק עבודות - זו בעיה, כי רוב הלקוחות בציבור שלנו זה לא עבודות שמתאימות לתיק עבודות. אנשים רוצים פרקטי ומנוצל, ורובם פחות מחפשים את המעוצב והמעניין.
ותוכניות - רוב האנשים לא יודעים לקרוא, ולא מבינים.
אבל את צודקת שאני צריכה להשקיע בנושא קצת יותר מאמץ ומחשבה, ולמצוא את מה שכן מתאים.

נראה שבכלל אין לה לוגו. רק כרטיס ביקור שבאמת לא הולם את העבודה שהציגה כאן.

ואת לחלוטין צודקת. זה סתם כי דרשו ממני בפורום אדריכלות שיהיה משהו.
שיכנעתן אותי לטפל בנושא ביתר רצינות.
תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אני עכשיו סיימתי מטבח קבלן עם שינויים מכאן ועד אמריקה.
תכל'ס הצבעים- למטה בטון, ולבן מבריק למעלה, הכי פרקטי בעולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
@דודס גם אני תמיד מתפלאת אין לך לוגו את נשמע מקצועית מאוד. ולוגו מאוד מוסיף לתדמית. ולא צריך זמן לזה גרפיקאי עושה את זה לא את ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
גרים בשכירות ,ובעל הדירה החליף לנו מטבח.
אז האמת שהבחירות לא היו שלי בכלל
אבל אחרי כמה חודשים אני מחוברת אליו לגמרי
כמובן שהיתה כאן התחשבות בנתונים בשטח
המטבח צרררר מאד , והמעצבת עשתה כאן יופי של עבודה
זה המקום לתת לה קרדיט :יהודית ליבמן 050-4148422
כמו"כ מעלה תמונה אחת מהמטבח שלפני השיפוץ
 

קבצים מצורפים

  • IMG_2427.JPG
    5.2 MB · צפיות: 472
  • IMG_2431.JPG
    4.7 MB · צפיות: 342
  • המטבח הישן (15).JPG
    המטבח הישן (15).JPG
    4.8 MB · צפיות: 1,476

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה