- הוסף לסימניות
- #1
כיתות ה-ח!!!!!!!!!!
מה יהיה???
ביתי בת 10 לומדת בכתה ה' באחד מבתי הספר בבניברק.
לומדת אמרנו?
אז זהו, שהיא לומדת ביום חמישי וביום ששי.
זהו.
ראשון, שני, שלישי, רביעי, היא נשארת לבד בבית!
זה נקרא "חזרנו"?!
כך מתיחסים להוראותיו של הגר"ח???
והכי מתסכל ששואלים את המנהלת, מה ראתה להתנהלות זאת
היא עונה: זה מה שהחוק מחייב
בשביל זה נהיית מנהלת? בשביל להסתדר עם החוק?
או כדי לחנך את בנות ישראל הכשרות שלא טעמו טעם חטא???!!!
עד כאן הקיטור
ועכשיו תחכימוני,
איך בערים אחרות חזרו ללמידה רגילה(עיין ערך מודיעין עילית)
ורק בבני ברק נשארנו מאחור,
מה קורה פה?
מה יהיה???
ביתי בת 10 לומדת בכתה ה' באחד מבתי הספר בבניברק.
לומדת אמרנו?
אז זהו, שהיא לומדת ביום חמישי וביום ששי.
זהו.
ראשון, שני, שלישי, רביעי, היא נשארת לבד בבית!
זה נקרא "חזרנו"?!
כך מתיחסים להוראותיו של הגר"ח???
והכי מתסכל ששואלים את המנהלת, מה ראתה להתנהלות זאת
היא עונה: זה מה שהחוק מחייב
בשביל זה נהיית מנהלת? בשביל להסתדר עם החוק?
או כדי לחנך את בנות ישראל הכשרות שלא טעמו טעם חטא???!!!
עד כאן הקיטור
ועכשיו תחכימוני,
איך בערים אחרות חזרו ללמידה רגילה(עיין ערך מודיעין עילית)
ורק בבני ברק נשארנו מאחור,
מה קורה פה?
הנושאים החמים