דרוש מידע איך אתם מאכסנים את הפליימוביל שלכם?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הי
התחדשנו לאחרונה בכמה אריזות גדולות של פליימוביל
ההתלבטות לגבי האכסון -
לא מתחשק לי לדחוף הכל לתוך קופסת ענק, מרגיש לי שככה זה פחות נשמר, וחלקים קטנים יכולים ללכת לאיבוד.
יש לכם פתרון אכסון אחר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אפשר בשידת מגירות פלסטיק קטנות/גדולות
ככה היה לי בבית בילדות. הזיכרון שלי הוא שהרבה חלקים הלכו לאיבוד. וחבל.
יש לנו מארזים מאד יפים, יש למישהו רעיון איך לשמור אולי לפחות לפי נושאים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מאכסנים ב3 קופסאות נפרדות:
1. ענקית למכוניות והחלקים הממש גדולים
2. לחלקים הרגילים+בובות
3.כל החלקים הפיציים. אותם מוציאים אצלי רק בזמנים מיוחדים (יותר קשה לאיסוף ואח"כ מידי פעם עדיין מוצאים שרידים) וכשאין תינוק זוחל שמכניס לפה בסביבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
1. את כל המכוניות מאכסנת מתחת למיטה
2. הבתים במדף
3. האנשים בקופסא
4. העצים בקופסא
5. עוד קופסא לכל החלקים הגדולים
6. קופסא לחלקים קטנים שקשורים לבנים (רובים, חרבות, מכשירי קשר, וכ'ו)
7. קופסא מחולקת לשתיים של בעלי חיים + האוכל שבדרך כלל מצורף עליהם
8. קופסא של טיולים (טיקים מזוודות מוצרי קמפינג וכ'ו
9. 4 קופסאות קטנות של מנטוס של מסטיקים ששם אני שמה את כל החלקים הממש קטנים ( אוכל, סכום, משחקים, וכ'ו) ואת זה אני מרשה רק כשיש הרבה זמן בחופש בחנוכה וכ'ו
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אולי תשאלו איפה אין פליימוביל?
כי אצלינו יש בכל מקום שאי אפשר להעלות על הדעת:
מתחת למגרות הנעליים,
בין כריות הספה
במסילות של החלון בסלון
צמוד צמוד לארון ספרים
בתוך הספל של נטילת ידיים טובע איזה אחד
ועוד שלל רעיונות מגוונים
שלא מפסיקים להפתיע.

ככה אנחנו מאחסנים את הפליימוביל שלנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני מאחסנת במגרות פלסטיק לפי נושאים (כל האנשים במגרה אחת, דברים שקשורים לעיר במגירה שניה, דברים שקשורים לחיות ופארק במגירה שלישית, דברים שקשורים לבית במגירה רביעית ומכוניות גדולות ומבנים במדף)
והדברים הממש קטנים נמצאים בקופסא אצלי ומורידה רק כשיש לי אפשרות להשגיח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אצלי הם מתעקשים לשמור את הרוב באריזות המקוריות, מחזקת עם דבק סלוטייפ רחב את הקרטונים, מחזיק כבר למעלה מעשור וכל הזמן מתווסף...תופס חצי ארון.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אצלי הם מתעקשים לשמור את הרוב באריזות המקוריות, מחזקת עם דבק סלוטייפ רחב את הקרטונים, מחזיק כבר למעלה מעשור וכל הזמן מתווסף...תופס חצי ארון.....
וואו כל הכבוד שאת שומרת.
אצלי כבר לא רלוונטי כי זרקנו את האריזות, אולי להמשך.
אבל יש דברים שאחרי שמרכיבים אותם כבר הקופסא לא רלוונטית, ולא מפרקים אותם כל פעם, לדוגמא תיבת נח, מה אתם עושים עם זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
וואו כל הכבוד שאת שומרת.
אצלי כבר לא רלוונטי כי זרקנו את האריזות, אולי להמשך.
אבל יש דברים שאחרי שמרכיבים אותם כבר הקופסא לא רלוונטית, ולא מפרקים אותם כל פעם, לדוגמא תיבת נח, מה אתם עושים עם זה?
אצלי זה באמת המטוס....סיוט, תופס תנוחה אלכסונית על חצי מדף קטן
האריזות והחוברות משמשות לתפאורה והשראה,
ועוד פריט שווה שהוספתי להם לאוסף-חתיכה איכותית של דשא סינטטי, לא גדול, שמוסיף להם הרבה למשחק, כמו בסיס לכל אזור הבתים, הקמפינג וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
וואו כל הכבוד שאת שומרת.
אצלי כבר לא רלוונטי כי זרקנו את האריזות, אולי להמשך.
אבל יש דברים שאחרי שמרכיבים אותם כבר הקופסא לא רלוונטית, ולא מפרקים אותם כל פעם, לדוגמא תיבת נח, מה אתם עושים עם זה?
טוב שרק חצי ארון
אני בעבר הייתי שומרת בקופסאות המקוריות וכל פעם שהיו אוספים היו בודקים מאחורי הקופסא איזה חלקים שייכים לכל קופסא וגם היו יודעים לחפש חלקים חסרים וככה לא נעבד פליימוביל עד שנמאס לי הרגשתי שאני עובדת בלאסוף משחקים רק הפלימוביל היה עורך איזה שעתיים וזה גם כבר טפס כמעט ארון שלם ולא היה מקום לאחסון יותר אז עברנו לקטגוריות
ברור שאני כבר לא יודעת להגיד בדיוק איזה חלקים חסרים אבל אם זה מסודר אז לא נשברים חלקים ועוד טיפ אני לא מרשה להחליף שערות ומכנסיים אחרת יהיה לך מלא אנשים קרחים וחסרי רגליים
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מאכסנים ב3 קופסאות נפרדות:
1. ענקית למכוניות והחלקים הממש גדולים
2. לחלקים הרגילים+בובות
3.כל החלקים הפיציים. אותם מוציאים אצלי רק בזמנים מיוחדים (יותר קשה לאיסוף ואח"כ מידי פעם עדיין מוצאים שרידים) וכשאין תינוק זוחל שמכניס לפה בסביבה
בדיוק כמוני
מאחסנת אותם בקופסאות כאלה בגדלים שונים
הכי נשמר והכי נוח
במקסטוק יש מאד טובים וממש בזול
למכוניות וחלקים גדולים אני מאחסנת בגודל ענק
את השאר ביותר קטנים
Amazon.com: Leendines קופסאות אחסון שקופות 20 ליטר עם מכסים, קופסאות פלסטיק  עם מכסים סט של 4 : לבית ולמטבח
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אנחנו גוזרים את החלק הקידמי של האריזה ושומרים בצד של הארון ככה מי שרוצה לבנות כמו המקורי יכול להזכר
והכל בקופסא ענקית בלגן אחד גדול חוץ מהרכבים זה במדף וכמובן הבתים על המדף
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אנחנו מאחסנים בקופסאות של איקאה והם בתוך משחקיה (לא יודעת אם זה עדיין קיים)
בקופסא הגדולה את המכוניות וכו'
בקופסה הבינונית את החלקים הבינוניים
ובקופסא הקטנה אנשים וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אתן באמת מצליחות למיין כל פעם את הכל לקופסאות המתאימות?
כי אני התייאשתי
הם גם מערבבים המון בין המארזים ומגוונים את המשחקים.

יש מדפים בארון לכל האביזרים הגדולים (מכוניות, בתים וכו') (צפוף כמו פאזל)
וקופסא גדולה לכל האביזרים הקטנים והבינוניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה