איך אתן מכבסות ציציות? הבו עצות!

  • הוסף לסימניות
  • #21
וגם לבן??
אני לא מתעצלת אבל זה ציצית של ילד ומחליפה לו אותה כל יום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ברור שלכבס במכונה,
נא לקחת מקל כביסה ולפתוח אותו לסובב על מקל אחד את החוטים ולסגור את המקל כביסה.
ולכבס!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בדיוק בשביל זה יש את השקית רשת (שמוכרים כמעט בכל סופר)
אני מכניסה אליה, והכל יוצא נקי, וכמעט לא מסתבך, וגם אם כן, זה נפרד דיי בקלות...
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אבקת ביו

לא אבוא להתחרות בעקרות בית מנוסות שכתבו פה, אך כיוון שאף אחת לא כתבה זאת ,
מנסיוני האישי ,מאד מועיל אבקת כביסה ביו,(עם הגרגרים הכחולים בפנים) ממיסים אותה במים חמים, משרים את הציצית, ומכבסים ביד.

כמובן איני ערב לכלום.

-מדובר בציצית צמר. וכמובן חוטי צמר.

- באופן כללי על מנת שלא יפרמו קצוות הציציות תמיד (בלי קשר לכביסה) עצה טובה למרוח את הקצוות בזהירות בדבק שלוש שניות. למיטב ידעתי אין בזה שום בעיה הלכתית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י ליקי;645649:
אני לא מתעצלת אבל זה ציצית של ילד ומחליפה לו אותה כל יום.
בשביל מה להחליף כל יום?
הרי הציצית לא נוגעת בגוף הילד, וילדים לא כ"כ מזיעים שזה עובר מהגופיה אל הציצית.
ומעליו חולצה, כך שאם החולצה התלכלכה, זה גם לא אמור לעבור בצורה כזו שתצטרכי כל יום להחליף.
לא חבל על הציצית שמתבלה הרבה יותר מהר?

ואגב, איך מונעים את קריעת החוטים כשהם נתקעים בכסאות 'כתר'? החוטים נתקעים במשענת [עם הדוגמא של ה X], וכל הזמן קורעים חוטים גדולים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
תופסת את ארבעת הפלומות של הציצית מכניסה לגרב
וקושרת בגומי למטה ולמעלה
כך זה הכי פחות מסתבך
ושמה במכונה :p (כביסה עדינה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
וואו! עצות מעולות! אבל יש לי שאלה מקומטת מאד, איך מגהצים ציצית צמר??? כמה שאני מותחת ומקטרת (מלש' קיטור) כלום לא עוזר!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
שמים ניר כסף סביב החוטים
וכך הם נשארים ישרים ולא נקרעים
(במכונה כמובן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
יש פה מלא עצות, אבל לא ברור לגמרי מה מדובר על ציצית צמר ומי מדבר על בד.
אני אישית השתמשתי לציצית צמר שנים בנוזל ניקוי של סאנריידר, השריתי את הציצית בקערה עם שליש פקק של החומר למשך שעתיים שלוש. לאחר מכן ליטפתי קלות בכל מקום שהיה כתם וזה נעלם כאילו נגבתי אבק.(רובם ירדו מעצמם עוד לפני שהסתכלתי על הציצית)
לפני שנה בערך נגמר לי החומר ועד שבררתי אצל מי אפשר להשיג אותו אמרו לי שהוא היום יקר בטירוף משהו כמו 200 ש"ח ל170 מ"ל. בשעתו כשאני קניתי עלה חמישית מחיר, והשתמשתי רק לציציות וזה החזיק לי כמה שנים.
אז במקום זה אני מחפשת פתרון חילופי לסינר צמר, סליחה, לציצית צמר שנראית סינר דייגים, כדי שהעור שלי לא יתקלף מהידיים עוד לפני שהכתמים יתקלפו...(היום אני משרה בביומט/אריאל למשך שעתיים שלוש ואח"כ משפשפת ומשפשפת עד שנמאס לי, או עד שמתנקה המוקדם מביניהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י נני5;645834:
בשביל מה להחליף כל יום?
הרי הציצית לא נוגעת בגוף הילד, וילדים לא כ"כ מזיעים שזה עובר מהגופיה אל הציצית.
ומעליו חולצה, כך שאם החולצה התלכלכה, זה גם לא אמור לעבור בצורה כזו שתצטרכי כל יום להחליף.
לא חבל על הציצית שמתבלה הרבה יותר מהר?

ואגב, איך מונעים את קריעת החוטים כשהם נתקעים בכסאות 'כתר'? החוטים נתקעים במשענת [עם הדוגמא של ה X], וכל הזמן קורעים חוטים גדולים...
בשביל מה?
בשביל הליכלוך. הציצית שלו לא נקיה ויפה וכל יום ובכלל אני כן חושבת שהוא מזיע עד הציצית בימים החמים האלו שום בגד לא הולך לשימוש חוזר. (רק לאבא מותר להחליף כל יום?)

לגבי הבלאי זה יותר מהר נפסל מאשר לא מתאים ללבישה כי כבסתי אותה. בכלל יש לי לכל אחד 7 ציציות ככה שאני מכבסת ומגהצת את כולן כול שבוע בסוף השבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י מרחבים;645661:
ברור שלכבס במכונה,
נא לקחת מקל כביסה ולפתוח אותו לסובב על מקל אחד את החוטים ולסגור את המקל כביסה.
ולכבס!!




מרחבים תודה.
ניסיתי, וזה רעיון אדיר!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י ליקי;646421:
יש לי לכל אחד 7 ציציות ככה שאני מכבסת ומגהצת את כולן כול שבוע בסוף השבוע.
אשרייך!
אם את מסוגלת לגהץ כ"כ הרבה ציציות... מה אומר ומה אדבר.
אצלי הסיוט הגדול הוא הגיהוץ שלהם. כמה שמגהצים זה לא חוזר להיות מה שזה היה. גם בצבע, וגם ב'חלקות' שלו... [מדובר בציציות צמר כמובן....]

אגב, תודה למי שכתבה על גיהוץ הפתילים, ניסיתי וזה יצא יופי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני מכבסת אותם במכונת כביסה ובמכונת ייבוש
עם אבקה/ג'ל רגיל [עם ריח שאני אוהבת]
ובקשר לפתילות יצא פטנט חדש שנקרא: "הידורית"
המוצר שומר על הפתילות שלא יפרמו ולא יהיו קשרים והעיקר יוצא נקי וכשר,
אפשר להכניס עד 4 ציציות להידורית אחת ולא מרעיש במכונה,
בהצלחה.
צירפתי קישור לאתר: www.e-durit.com
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני גם הייתי מסתבכת עם ציציות, עד שמצאתי את ה"מגן ציצית"-
מתקן קטן תכלת, שמכניסים לתוכו רק את החוטים, ומכבסים רגיל. בסוף הכביסה משחררים את המכסה החיצוני והחוטים ישרים ונקיים.
לא יודעת איפה קונים, ראיתי באיזה דוכן בקניון מלחה והתלהבתי (חזרתי אח"כ לקנות גם כמתנות..)
מצרפת תמונה שמצאתי באיזה אתר
 

קבצים מצורפים

  • מגן ציצית.png
    KB 385.1 · צפיות: 270
  • הוסף לסימניות
  • #35
מה אתם מקפיצות אשכולות ישנים כל כך??????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אבל זה לא הצליח:(
לא יכול להיות שבדיוק באותו יום קפצו שלוש אשכולות מימי קדם בנושא כיבוס ציציות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י תרצה613;1650585:
אני גם הייתי מסתבכת עם ציציות, עד שמצאתי את ה"מגן ציצית"-
מתקן קטן תכלת, שמכניסים לתוכו רק את החוטים, ומכבסים רגיל. בסוף הכביסה משחררים את המכסה החיצוני והחוטים ישרים ונקיים.
לא יודעת איפה קונים, ראיתי באיזה דוכן בקניון מלחה והתלהבתי (חזרתי אח"כ לקנות גם כמתנות..)
מצרפת תמונה שמצאתי באיזה אתר
אכן. מומלץ בחום!!!
קניתי כמה כאלו באותיות בבני ברק וכל מי שקנה בהמלצתי מרוצה
(ראיתי שמוכרים אותו גם באתר של הידברות
ומן הסתם יש אותו בחנויות של תשמישי קדושה
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מוכרים במלא חנויות
בחבקוק בירושלים נדמה לי גם כן.
לא הצלחתי להשתמש בזה...
מה כפ לי פרסומת, מצאתי עצות הרבה יותר שימושיות :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י תרצה613;1650585:
אני גם הייתי מסתבכת עם ציציות, עד שמצאתי את ה"מגן ציצית"-
מתקן קטן תכלת, שמכניסים לתוכו רק את החוטים, ומכבסים רגיל. בסוף הכביסה משחררים את המכסה החיצוני והחוטים ישרים ונקיים.
לא יודעת איפה קונים, ראיתי באיזה דוכן בקניון מלחה והתלהבתי (חזרתי אח"כ לקנות גם כמתנות..)
מצרפת תמונה שמצאתי באיזה אתר

ראיתי את המוצר הזה בהרבה חנויות, יש עוד משוב? מישהי שזה עזר לה יותר מעצות סבתא אחרות? תודה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה