איך אתן מכבסות ציציות? הבו עצות!

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י אפשרי;2258849:
ראיתי את המוצר הזה בהרבה חנויות, יש עוד משוב? מישהי שזה עזר לה יותר מעצות סבתא אחרות? תודה

יש לי את זה,
תמיד בסוף החוטים בורחים מתוכו ונהרסים כרגיל...
ונראה לי שאני יודעת איך שמים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י super tiger;2258886:
יש לי את זה,
תמיד בסוף החוטים בורחים מתוכו ונהרסים כרגיל...
ונראה לי שאני יודעת איך שמים...

בציציות של ילדים, אני מכניסה שתים שתים. (שמונה גדילים)
וזה מחזיק חזק ולא בורח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
מסובבים את החוטים סביב מקל כביסה חזק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י bracha;2258956:
בציציות של ילדים, אני מכניסה שתים שתים. (שמונה גדילים)
וזה מחזיק חזק ולא בורח.

מה ההבדל בילדים. חוטים קצרים יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י אפשרי;2258971:
מה ההבדל בילדים. חוטים קצרים יותר?

נראה לי דקים יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י פשוט;1650734:
מה אתם מקפיצות אשכולות ישנים כל כך??????????

כנראה מישהי עשתה חיפוש כיבוס ציצית (אולי כי היא ראתה שהטלית של בעלה פחות נקיה ולבנה משל אחרים) ואז היתה לה תובנה חדשה והיא לא בדקה ממתי האשכול הזה כי הוא מעניין הרבה נשים וכך הוא קפץ...
אז מה זה עוזר להרבה ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
רק אני מכבסת בקלות ובשמחה את הציציות בתוך רשת של כביסה?
ובציצית של בעלי אני מגהצת את הפתילות אבל של הבנים לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י יחשבאף;2259026:
רק אני מכבסת בקלות ובשמחה את הציציות בתוך רשת של כביסה?
ובציצית של בעלי אני מגהצת את הפתילות אבל של הבנים לא.

אני גם מכבסת ברשת את הציציות
ואף פעם לא חשבתי שאמור להיות בעיה בכיבוס ציצית,
יוצא נקי + וכשזה לח אני מיישרת בקלות את החוטים ויוצא מעולה!!
הרשת קיימת בכל סופר סטנדרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
בד"כ הציציות גם מתפוררות ואח"כ נקרעות בכל משיכה או נגיעה. לזה לא עוזר גיהוץ.
רק שלזה אולי לא עוזר גם המתקן הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אני מכבסת במכונה כביסה עדינה בתוך רשת(כמובן שמשפריצה אוקסיג'ן) ומייד כשיוצא מיישרת את החוטים ובד"כ אין צורך בגיהוץ אם יש צורך מעבירים שניה גיהוץ וכן, מידי פעם צריך להחליף ציציות כי הן פשוט נקרעות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
לדעתי הגיהוץ הורס את הציציות.
אני תמיד הייתי מגהצת. ומאז שהתחלתי להשתמש במגן ציצית הציציות מחזיקות מעמד הרבה יותר זמן .
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י bracha;2259182:
לדעתי הגיהוץ הורס את הציציות.
אני תמיד הייתי מגהצת. ומאז שהתחלתי להשתמש במגן ציצית הציציות מחזיקות מעמד הרבה יותר זמן .

המגן שנמצא למעלה בתמונה?
והן גם לא מתפוררות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
לגבי ה"מגן ציצית"-
זה מתאים רק כשהחוטים הם דקים
אצל בעלי החוטים הם עבים וזה לא מתאים, לא נכנס לי אפילו ציצית אחת
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אני משתמשת במגנים האלה ומאד מרוצה.
העיקרון הוא כיון שחוטי הציצית הם צמר אסור להם להתכבס בחום!
בחום הם מתפוררים נחלשים וכך נקרעים מהר יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אני מכבסת במסירות נפש ביד ובסוף הבן שלי קורע את הציציות עם האופניים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
נכתב ע"י efigraf;2259379:
אני מכבסת במסירות נפש ביד ובסוף הבן שלי קורע את הציציות עם האופניים....

כל אחד עושה את תפקידו:(:D



אחרי כמה פעמים שזה קרה אצלי ,הזהרתי אותם קשות ולימדתי אותם איך לשמור עליהם ,
ואל דאגה באופניים הם כבר לא קורעים , מצאו דרכים אחרות ...סתם ...סתם.

זה עובר עם הגיל ואין מה לעשות.:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י אפשרי;2259210:
המגן שנמצא למעלה בתמונה?
והן גם לא מתפוררות?

מתפוררות.
אבל בגיהוץ הן התפוררו הרבה יותר מהר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
נכתב ע"י bracha;2259481:
מתפוררות.
אבל בגיהוץ הן התפוררו הרבה יותר מהר.

ברור, השאלה אם לא עדיף עדיין לא לכבס כלל את החוטים (להשאיר אותם בחוץ בכביסה ידנית).
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
ניתן לכבס במכונה, אך אפשר לקשור את כל הפינות יחד ואח"כ להכניס לגרב ולקשור וכך מכבסים ונשאר נקי ולא נקרע או מסתבך
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אני תופסת את החוטים עם גומי קטן (קונה חבילה של מלא גומיות ב-2 ש"ח), תופסת לציצית, עם גומי אחד או 2 והכל בסדר.
אגב, אני גם משתמשת עם הגומיות הללו בשביל לזווג זוגות גרביים לפני הכנסתם למכונה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה