דרוש מידע איך גורמים לבניין ברוך ילדים להישאר נקי?

  • הוסף לסימניות
  • #21
על פי החוק בכל אולם או מסעדה צריך להיות שילוט כמה אנשים מותר למקום להכיל, צריך להחל את החוק גם על בתי מגורים ולאכוף אותו, לא ייתכן מצב שקבלן בונה בית עם תשתיות המסוגלות לשרת 60 איש ותוך עשור התשתיות נאלצות לספוג 600 איש רק כי אנשים מצאו דרך להשתכר ע"י הוספת יחידות בכל חור אפשרי. (אנחנו ברחנו מבנין כזה, נבנה במקור עם 12 יח"ד וכיום יש בו 26).

ולענייננו: אין מצב, בית עם הרבה ילדים הוא בית מלוכלך. תמיד. מבצעים יעזרו לתקופה קצרה, לא יותר.

צר לי לאכזב.
בזמנכם בנו כנראה הרבה פרוייקטים עבור הציבור החרדי ותשמח ע"כ
כיום המצב קצת שונה ובתקווה שיחזור כמו פעם
וכרגע כל פיסת אדמה שניתן להכניס זוגות מאכלסים ועם הזמן נולדים להם ילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני רואה יושב בחור בנדנדה עם כוס קפה וסיגריה
מסיים את הקפה ,זורק את הכוס לרצפה,מסיים את הסיגריה זורק לרצפה
מסיים עם הנדנדה- לא יודע מה ההמשך כבר הלכתי ;)

בקיצור לאו דווקא ילדים
הנה ההמשך...
לאחר כמה חודשים- מתחתן, יולד ילדים
ילדים רואים את אבא מתנהג ככה
ילדים מלכלכים את הבניין. נקודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
תודה רבה על פתיחת האשכול, מקווה לתשובות ענייניות בו.
אני באופן אישי גר בבניין שגרים בו משפחות ברוכות ילדים בלעה"ר, ואני נאלץ להתמודד די הרבה עם הלכלוכים שהם משאירים (עטיפות וכדו' לא טינופת), לי זה מאוד מפריע (לפעמים הלכלוכים מוצאים את מקומם ליד דלת ביתי משום מה), אני משלם די הרבה לוועד הבית תשלום שהולך גם למנקה פעמיים בשבוע, ועדיין הרבה פעמים אני נפגש באוסף לכלוכים מפואר, יש לציין שאני דייר חדש (יחסית) בבניין כך שלא כל דבר שיוצע כאן יהיה נעים לי לעשות, אבל אני לא פראייר ואם צריך אני גם יכול לבקש או להעיר.
אם יש עוד עצות פרקטיות אשמח לשמוע...
פחים בכל קומה
על הקיר בגובה שילד יכול להכניס את הלכלוך וח''ו לא יצטרך להתכופף לפח...
וכן לא פח מונח על הרצפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
הנה ההמשך...
לאחר כמה חודשים- מתחתן, יולד ילדים
ילדים רואים את אבא מתנהג ככה
ילדים מלכלכים את הבניין. נקודה.
נכון,
התכוונתי לומר שאני לא יודע אם נשאר נדנדה
כיום לא מעט אנשים וילדים מתנהגים לא כבנ"א
יש לי מאות דוגמאות, ומסקנתי שאין הרבה עם ירא"ש כלפי בנ"א לחבירו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
ואיך מגיבים לשכנים שהנכדים שלהם מלכלכים?
למי פונים? להורים או לסבא/תא ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
תופעה לא פחות מרתיחה - שכנים שהפכו את חדר המדרגות לחדר המשחקים הקבוע שלהם. אין מצב לעלות במדרגות בקומה שלהם מבלי שיהיה צורך להקים בנימוס עדר שלם של זאטוטים שלפעמים עושים לך טובה וזזים טיפה כדי לאפשר מעבר. וזה בנים/בנות מגיל שנתיים עד 18 ומעלה.
חייב לשתף
במשך שנים ארוכות היינו גרים בבנין כזה ואכן זה היה מאד מרתיח
כיום שאנו גרים באיזו אחר בכלל חלק מהשכנים בודדים, לא מהסוג שלנו... , מבוגרים ומי שיכול להתסובב בבנין זה הכלב של השכן
הגעגועים עולים אהה קצת להזכר בילדי החמד שיושבים בבנין משחקים נהנים (ואפילו לפעמים עושים את שיעורי הבית בחדר מדרגות הרחב) וגם את השכיניעס מפטפטות
שתדעו עוד תגעגעו לזה למי שעובר משם
קורח המציאות מחליט אחרת וזה לא בידינו אבל להודות תמיד צריך לזכור
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
תעלו את דמי הועד בית בשביל נקיון עוד יום עד שהשכנים יבינו מעצמם שצריך לנקות או לשלם הרבה.........
לגבי המשחקים בחדר מדרגות בדרך כלל זה משפחות שיש להם בית קטן ואין רצפה
מנסיון זה לא עוזר
אותם אלו שמלכלכים לא יבינו למה צריך עוד יום מנקה
ואותם אלו שמקפידים על ניקיון יצטרכו לספוג את העלויות
נקודה למחשבה לפני שמעלים את הסכום
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
תופעה לא פחות מרתיחה - שכנים שהפכו את חדר המדרגות לחדר המשחקים הקבוע שלהם. אין מצב לעלות במדרגות בקומה שלהם מבלי שיהיה צורך להקים בנימוס עדר שלם של זאטוטים שלפעמים עושים לך טובה וזזים טיפה כדי לאפשר מעבר. וזה בנים/בנות מגיל שנתיים עד 18 ומעלה.
אוי, זה סיפור נפרד
אנחנו יכולים לפתוח את הדלת ולגלות את השכנות יושבות בכניסה לדלת ומשחקות (ואוכלות ...)
או שכל הקומה נהיה מגרש משחקים עם שאגות שמעירות לנו את כל הילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
ברור
ועד בית=כסף שנאסף מכל השכנים בשווה
במידה והייתם פעם אחראים על וועד בית הייתם מודעים לעלויות של כל חודש
לכן שאלתי שאלה זו
ניקיון בבנין שהוא יותר גדול העלויות גדלים עמו
ועוד יש את החשמל גינון ושאר הדברים הנספחים לבנין

והצעתי שאולי שבמקום הסכום שיוסיפו לנקיון
לקחת את זה לכיוון של סוג פעילות לילדי השכנים פעם בתקופה כגון ר''ח או מועד אחר
ויתקיים בבנין עצמו
ויבינו שיש רווחים מהבנין והבנין הוא לא עוד מקום סניף של חדר זבל (במידה ועדיין קיים כזה חדר בבניינים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
על פי החוק בכל אולם או מסעדה צריך להיות שילוט כמה אנשים מותר למקום להכיל, צריך להחל את החוק גם על בתי מגורים ולאכוף אותו, לא ייתכן מצב שקבלן בונה בית עם תשתיות המסוגלות לשרת 60 איש ותוך עשור התשתיות נאלצות לספוג 600 איש רק כי אנשים מצאו דרך להשתכר ע"י הוספת יחידות בכל חור אפשרי. (אנחנו ברחנו מבנין כזה, נבנה במקור עם 12 יח"ד וכיום יש בו 26).

ולענייננו: אין מצב, בית עם הרבה ילדים הוא בית מלוכלך. תמיד. מבצעים יעזרו לתקופה קצרה, לא יותר.

צר לי לאכזב.
דווקא ביחידות יש יתרון. זוגות צעירים=פחות לכלוך, פחות מעלית תפוסה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אצלנו בנין של 35 דיירים (7 קומות + 3 קומות חניה) יש נקיון כל יום בקומות הכניסה ובמעלית. ופעם בשבוע של כל הקומות.
חוץ מזה חלקנו בין השכנים שכל אחד ייקח אחריות על משהו אחד. אני לדוגמא על קומת הכניסה ומקפידה שאין בה עגלות שאינן בחדר עגלות או אופניים שאינם תלויים כראוי.
כשכל אחד לוקח חלק אז לאנשים יותר אכפת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אצלנו בנין של 35 דיירים (7 קומות + 3 קומות חניה) יש נקיון כל יום בקומות הכניסה ובמעלית. ופעם בשבוע של כל הקומות.
חוץ מזה חלקנו בין השכנים שכל אחד ייקח אחריות על משהו אחד. אני לדוגמא על קומת הכניסה ומקפידה שאין בה עגלות שאינן בחדר עגלות או אופניים שאינם תלויים כראוי.
כשכל אחד לוקח חלק אז לאנשים יותר אכפת.
ניסינו לעשות את זה אצלינו. 3 שכנות אכפתיות לקחו חסות על פינה בבנין,
כל שאר הבניין מזבלה.
אין מה לעשות, אכפתיות לניקיון ולסביבה נכללת בקטגוריה של: או שנולדים עם זה או שמתים בלי זה...
אני מחכה למעלית עם עגלת תינוק, עד שהמעלית מגיעה אני מוציאה מגבון מנקה את המתג או הדלת של המעלית שיהיה טיפה פחות מזוהם. חלק מהספונג'ה בבית זה ניגוב של האזור של הדלת מבחוץ עד המעלית. לפעמים אני מרגישה לא נורמלית
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
קודם כל חלקו אצלנו את הועד בית לשתי שכנים כך שלא רק אחד לוקח את כל העול
דבר שני אולי תנסו את החברה לניהול ועדי בתים. הם ממש טובים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בתור אחת שגרה בבניין מעורב עם המון ילדים מכל המגזרים אני יכולה לומר שכל הילדים מלכלכים
זה לא קשור לחילונים וחרדים, זה קשור רק לחינוך של ההורים!
תפסיקו לחשוב תמיד שאנחנו הכי גרועים!
זה לא אני אומרת זה השכנים בבניין הסמוך
שהוא עם פי 2 ילדים, מעורב מכל המגזרים ונקי מאוד!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
יש לי שכנים בקומה שלי-הקומה הגבוהה בבניין-שעושים קבלת שבת ומחלקים ממתק
השבת חלקו ופל מצופה וב"ה בכל מורד המדרגות בבניין נחו עטיפות, לאחר שהבניין נוקה בששי בצהריים
אז הנחתי את כל העטיפות מהמדרגות אחר כבוד ליד דלתם.
אולי המסר הובן.
עשינו את זה וקיבלנו חזרה מאחורי הדלת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
תופעה לא פחות מרתיחה - שכנים שהפכו את חדר המדרגות לחדר המשחקים הקבוע שלהם. אין מצב לעלות במדרגות בקומה שלהם מבלי שיהיה צורך להקים בנימוס עדר שלם של זאטוטים שלפעמים עושים לך טובה וזזים טיפה כדי לאפשר מעבר. וזה בנים/בנות מגיל שנתיים עד 18 ומעלה.
כן,
כנ"ל אצלינו
למען האמת הבניין שלנו הוא מאוד מיוחד:rolleyes:
הוא בניין מגורים, משחקייה, חדר אוכל, מידי פעם מחסן,
מתחם קייטנות למגוון גילאים ומזבלה עירונית...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה