כללי איך יוצרים מרוחים מדויקים לשעון?

  • פותח הנושא TK
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום
אני צריכה ליצור שעון
איך אני אצור מרוחים מדויקים בין המיספרים?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
באילוס, עם כלי הסיבוב את מגדירה לו כמה מעלות את רוצה
(rotate tool)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י פיסטוק;1022221:
באילוס, עם כלי הסיבוב את מגדירה לו כמה מעלות את רוצה
(rotate tool)
יש לי בעיברית איך זה נעקרא איפה זה נימצא???
הרבה זמן לא עבדתי עם אילוס':confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מצאתי את כלי הסיבוב אבל לא הבנתי איך לעבוד איתו איך אני יודעת איזה מרחק לעשות בין המיספרים
ידש איזה חישוב מסויים שצריך לעשות?????
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה זה:צפה בקובץ המצורף 163669
זה נמצא ביחד עם כלי ההיפוך / המראה
הסבר יותר מפורט:

את יוצרת עיגול שזה השעון
ועליו קו חוצה שיהיה ממורכז בדיוק לאורך ורוחב עם העיגול
ואז עם כלי הסיבוב את מסובבת את הקו כל פעם בכמה מעלות שאת צריכה .

בעצם, יש עוד דרך יותר קלה:

וזה זה:
צפה בקובץ המצורף 163670

זה נמצא בתת תפריט של כלי הקו, את יוצרת שם עיגול ותוך כדי עם החיצים את מוסיפה / מורידה חלקים...
בהצלחה!
מקווה שהייתי ברורה...
 

קבצים מצורפים

  • זה זה.JPG
    KB 8 · צפיות: 13
  • זה נמצא בתת תפריט של כלי הקו.JPG
    KB 7.9 · צפיות: 15
  • הוסף לסימניות
  • #6
תודה אני מנסה מקווה שאצליח
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
למה לא בבלנד??? הרבה יותר נוח!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה על העזרה הסתדרתי
החישוב הוא 30 מעלות בין מספר למספר
ממקמים קודם את 12 3 6 9
ואז מודדים 30 מעלות בין 12 ל1 וכן הלאה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י TK;1022711:
תודה על העזרה הסתדרתי
החישוב הוא 30 מעלות בין מספר למספר
ממקמים קודם את 12 3 6 9
ואז מודדים 30 מעלות בין 12 ל1 וכן הלאה

דבר קטן שיקל על העבודה: במקום להעתיק - לסובב - ולאשר. פשוט להשאיר את המקורי במקומו, ולהקיש COPY
 

קבצים מצורפים

  • לכידה.JPG
    KB 21 · צפיות: 16
  • הוסף לסימניות
  • #12
עושים פס אחד, ממקמים אותו במקום של הספרה 12 ע"ג מעגל.
פותחים את המעגל במקום ה-12 בעזרת מספרים.
יוצרים עותק מהפס ומדביקים מאחור CTRL+B בוחרים את שתיהם יחד, עושים בלנד.
בוחרים גם את העיגול ובוחרים שהבלנד יהיה על גבי העיגול. ומספר צעדים 12.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י sara100;1023303:
עושים פס אחד, ממקמים אותו במקום של הספרה 12 ע"ג מעגל.
פותחים את המעגל במקום ה-12 בעזרת מספרים.
יוצרים עותק מהפס ומדביקים מאחור CTRL+B בוחרים את שתיהם יחד, עושים בלנד.
בוחרים גם את העיגול ובוחרים שהבלנד יהיה על גבי העיגול. ומספר צעדים 12.

תזכירי לי איך מחליפים את המסלול של הבלנד בעיגול? מה הפקודה?

תודה!

מצאתי! replace spine.

את בטוחה שזו הדרך? כי בכלל לא הגעתי לשעון..., סתם קוים שמפוזרים על המסלול, בלי הטיה.

קל יותר? לא בטוח.... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י גרף הול;1022932:
דבר קטן שיקל על העבודה: במקום להעתיק - לסובב - ולאשר. פשוט להשאיר את המקורי במקומו, ולהקיש COPY

אה, ואם לא הזכרתי את העניין של הקופי, אז גם אחרי הקופי
עושים CTRL + D וזה ממשיך לשכפל על אותה הטיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
פיסטוק, רוצה לעלות קובץ פתוח שנראה מה עשיתם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בקורל זה פחות מ2 שניות...! :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
את הקובץ שלך שפתחתי הופיעה לי הודעת שגיאה (יתכן שבגלל הגירסא שלי cs4) כשאישרת אותה הא יצא לי את הקוים כל קו בניפרד כך שלא היה מה לראות...
אני מעלה קובץ של השעון שאני עשיתי...
צפה בקובץ המצורף 163880
התהליך שוב:
יצירת עיגול שעליו יהיו הסימנים-(אח"כ לא יראו את העיגול)
פתיחת העיגול בעזרת כלי המספרים במקום הספרה 12.
יצירת סימון לספרה.
למקם אותה במקום של הסיפרה 12.
ליצור עותק לסימון-שיהיו 2 אחד ע"ג השני.
לבחור את שניהם (ללא העיגול).
ליצור בינהם בלנד. (לא נראה שנעשה דבר...)
לערוך את הבלנד שיהיה לפי צעדים, 11. ולשנות את כיוון הסימנים. (לא נראה שנעשה דבר...)
להוסיף לבחירה את העיגול ולשנות את הבלנד שיסע ע"ג המסלול -replace spine
ולכוון את השעון :)
 

קבצים מצורפים

  • לפיסטוק.ai
    KB 188.3 · צפיות: 24
  • הוסף לסימניות
  • #20
אוקיי, הבנתי.
(אגב בשעון שלך יש 13 שעות... אבל לא נורא, הבנתי ת'פרנציפ)
עם הבלנד את יוצרת את הנקודת יעד (של השעה)
אבל לא ממש מחלקת את העיגול ל-12.
וזה מה שבלבל אותי.

תודה.
למדתי משהו.

שבת שלום!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה