התייעצות איך להוסיף טקסט לסרטון

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום
אני מצלם שיעורים במשנה
ורוצה להוסיף לסרטון את המשניות בטקסט.
שאלות:
1.מכירים מאגר ממנו ניתן לקחת טקסט לשימוש חופשי?
2 איך אפשר להוסיף את הטקסט לסרטון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני עושה זאת ע"י תוכנת VIDEOPAD יש שם אפשרות הוספת טקסט אבל בטח כל תוכנה של עריכת וידאו יכולה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מדריך: כך תהפכו את המקלדת שלכם ל"חכמה" (קיצורי דרך למיילים, לוגו  וביטויים שכיחים)
מכירים את זה שאתם צריכים להקליד שוב ושוב את אותה כתובת מייל ארוכה,
או ביטויים כמו "בברכה מרובה" או "בעזרת ה'"?
במקום להקליד הכל מחדש, אפשר להגדיר "מילות קוד" קצרות שהמכשיר יהפוך אוטומטית לטקסט המלא.
(מניסיון אישי:
מומלץ לעשות כתובת מייל. למשל @@ לכתובת מייל שלכם ואז אוטומטית זה ישלים. או אפל וזה יעשה  את הלוגו שלהם (שלא קיים במקלדת)
אבל אפשר לעשות הכל כולל הכל… מניח שגם קישורים אבל אין לי מושג.
תבקשו בתגובות ואנסה בע״ה)


1. במכשירי אפל (iPhone / iPad)


הפיצ'ר נקרא "החלפת מלל":
• נכנסים להגדרות > כללי > מקלדת.
• בוחרים בהחלפת מלל (Text Replacement).
• לוחצים על ה-+ בצד כדי להוסיף קיצור חדש.
• ביטוי: כאן כותבים את הטקסט הארוך שאתם רוצים שיופיע (למשל: המייל שלכם, או להדביק את הלוגו ).
• קיצור: כאן כותבים את ה"קוד" שיפעיל אותו (למשל: @@ למייל, או אא ללוגו).
• איך זה עובד? פשוט מקלידים את הקיצור בכל אפליקציה ולוחצים על רווח. המכשיר יחליף את זה מיד.


2. במחשבי Mac


הקיצורים שתגדירו באייפון יסתנכרנו אוטומטית למחשב (דרך ה-iCloud):
• נכנסים לתפריט התפוח () > הגדרות מערכת > מקלדת.
• לוחצים על החלפת טקסט....
• בונוס למאק: לחיצה על Option + Shift + K תכתוב לכם את הלוגו  באופן מיידי בלי הגדרות.


3. במחשבי ווינדוס (Windows)


בווינדוס אין כלי מובנה זהה, אבל יש פתרון פשוט מאוד:
• היסטוריית הלוח: לוחצים על מקש Windows + האות V. זה פותח תפריט של כל מה שהעתקתם לאחרונה.
• אפשר ללחוץ על ה-נעץ (Pin) ליד כתובת המייל או המשפט שלכם, והוא יישאר שם לתמיד. בכל פעם שתלחצו Win+V, תוכלו לבחור אותו בלחיצה.


4. במכשירי אנדרואיד


• נכנסים להגדרות > שפות והזנה > מקלדת וירטואלית > Gboard.
• בוחרים במילון > מילון אישי > עברית.
• לוחצים על ה-+ ומגדירים את המילה המלאה ואת הקיצור שלה.
רעיונות ליישום:
• יעילות: להגדיר ש-בשלו יהפוך ל"בברכה מרובה, שלמה".
• כתיבה תורנית: להגדיר ש-בעזה יהפוך ל"בעזרת ה' יתברך" או חזל ל"חכמינו זכרונם לברכה".
• דיוק: להגדיר קיצור לכתובת המגורים או למספר הטלפון כדי למנוע טעויות הקלדה.
בהצלחה!

הערה מכותב השורות-
שימושי ברמה אחרת!
  • תודה
Reactions: קשבק1 //
1 תגובות
שלום וברכה,

אשמח להתייעץ מעל במה חשובה זו בנושא יצירת קורס דיגיטלי על כל הבטיו.

רקע:
אני עובדת שכירה במשרד ובמקביל לימדתי השנה מטעם סמינר מסוים קורס במסגרת לימודי מקצוע במסלולים.
מדובר בקורס אליו היה צריך להרשם בנפרד (כמעט כל בנות הקבוצה במסלול נרשמו) וכן התשלום עליו היה בנפרד כתוספת, כיון שהקורס לא נכלל בתכנית הלימודים, אלא מדובר בהעשרה.
מדובר בסמינר די חלוץ בתחום, רובם ככולם של הסמינרים לא הכניסו אותו (עדיין..)
אציין כי מדובר בתחום שהוא "נישה" מסוימת במקצוע. ל"נישה" הזו יש הרבה אופקי התפתחות וכיוונים וכן השכר הממוצע בשוק גבוה יותר משאר המשרות במקצוע ה"רגיל". אך עדיין מדובר ב"נישה"... (תלוי באופי אם מתחברים לתחום או לא...)
אציין כי קיבלתי פידבק ממש טוב על הקורס הזה... הם מהתלמידות והן מגבוה...

עלה לי רעיון ליצור קורס דיגיטלי מהחומר הזה.

מטרת הקורס:

-חשיפה והיכרות עם עולם המושגים בתחום.
-תוספת נסיון וידע לצורך השתלבות במשרדים העוסקים בתחום.
לא מכין לפתיחת עסק עצמאי בתחום.
(לצורך דיוק, ה"נישה" הזו מכילה מספר תתי תחומים שכל תת תחום הוא "מקצוע" בפני עצמו ויש עסקים שנותנים שרות ספציפי רק לו. לכן בעיקר מדובר בחשיפה כללית לעולם המושגים, שפת המקצוע , עקרונות בסיסיים, העשרת ידע, תרגול טכני וכו)

הקורס משלב ידע תאורטי, ידע טכני, חשיפה נרחבת לתחום וכן הדרכה ותרגול מעשי.

קהל יעד:
כיוון שהקורס לא מכין לפתיחת עסק עצמאי כלשהו, אלא בעיקר להשתלבות במשרדים העוסקים בתחום, מן הסתם קהל היעד אמור להיות תלמידות הלומדות את המקצוע/ בוגרות/ מחפשות עבודה במקצוע, הן באופן פרטני והן כקורס דיגיטלי מטעם הסמינר/ מקום הלימודים. (יעבוד? מן הסתם בסמינר הפורמט יהיה בלמידה ללא אינטרנט, ע"י אונקי וכד'..)

אציין כי אני לא מכירה קורסים דיגיטליים בתחום (אולי קורס אחד, פחות או יותר אותו תחום, לא יודעת מדויק...)
ובכללי מדובר בתחום שעד כה כמעט ולא נלמד במסגרת לימודית, מי שנכנסה לתחום הוכשרה בעיקר במשרדים אליהם נכנסה (כמוני...) עדיין יש משרדים כאלה, אבל רובם כבר כן דורשים נסיון / רקע בתחום וכו'...

הרעיון ממש בשלב ראשוני וגרעיני ויש לי כמה שאלות עקרוניות לדעת אם בכלל כדאי לי להכנס לזה...

1. איך אני יכולה לדעת האם זה יצליח? מדובר הרי בהשקעה של ממש הכוללת הכנת שיעורים מוקפדים והקלטות רבות, בנוסף עריכת תוכן עזר כתוב, יצירת פורמט, שיווק וכו'
2. בהתחשב בקהל היעד שצוין לעיל, באיזה פורמט הכי מומלץ ליצור את הקורס? האם דיגיטלי ממש באתר וכו (איך עושים את זה? למי פונים? מה ההשקעה? עלויות?) או מספיק חומר בדיסק אונקי..?
3. כיוון ומדובר גם בתרגול מעשי (בתכנה במחשב) הכולל הנחיות וכו'- האם מקובל לתת אפשרות לשאול שאלות? לקבל הדרכה פרטנית? (נתקע משהו/ לא עובד/ לא מסתדר וכו..) ואם כן, איך עושים את זה?
4. שיווק- איך???
5. תמחור- איך??? לפי מה??

ואני בטוחה שיש עוד הרבה שאלות שעוד לא חשבתי עליהן או שאני עוד לא יודעת לשאול אותן...🫣
אשמח אם תציפו לי כאלו...
וכן- טיפים/ עצות מנסיון/ רעיונות/ חוות דעת/ עידוד...
כל תגובה תעזור
תודה מראש 🙏

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה