עזרה איך להשכיב תינוקת בת שנה לישון- דחוף!

  • הוסף לסימניות
  • #1
ניסיתי הכל
וכל לילה זה חוזר על עצמו.
ניסיסתי בקבוק ניסיתי לשיר לה
לשים מוזיקה
ישר מהמקלחת
להישאר איתה
לתת לה לבכות (אחרי שלושים שניות אני רצה להוציא אותה, לא יכולה להשאיר אותה בוכה)
היא ממוטטת מעייפות, לא ישנה בצהריים,

יש למישהו רעיון מה לעשות?
ולמה זה קורה? היא עייפה בטרוף, ואני ממש מרחמת עליה היא חייבת לישון, אבל לא נרדמת בשום אופן

אשמח לטיפים ועצות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כרית ולכרבל בתוך שמיכה ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה על כל התגובות המהירות
אם יש למישהי עוד טיפים או הדרכה אם כן או לא כדאי לתת לה לישון בצהריים, ואם כן כמה,

ממש כל לילה אני מוצאת את עצמי משכיבה אותה לישון עשר פעמים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כדאי לנסות להשמיע סיפורים \ דרשות אצל אחי זה עבד
כי הם אוהבים לשמוע דיבור (יותר משירים )

וגם כדאי לעשות בדיקת דם
בעבר גילינו אנמיה קשה ברמה שהילד היה ער עד 3 בלילה בלי שום רצון להירדם וזה נבע מחוסר ברזל
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #12
תעשי בדיקת דם!!!
היא גם חסרת תאבון??
כנראה שזו אנמיה שנגרמת מחוסר ברזל. (גם אם את נותנת לה ברזל, לפעמים סוגים מסוימים לילדים מסוימים, פשוט לא נספג)
היה אצלנו לתינוקת בת שנתיים- שנה וחצי, קבלה ברזל שנספג לה בגוף טוב
קבלנו ילדה חדשה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תעשי בדיקת דם!!!
היא גם חסרת תאבון??
כנראה שזו אנמיה שנגרמת מחוסר ברזל. (גם אם את נותנת לה ברזל, לפעמים סוגים מסוימים לילדים מסוימים, פשוט לא נספג)
היה אצלנו לתינוקת בת שנתיים- שנה וחצי, קבלה ברזל שנספג לה בגוף טוב
קבלנו ילדה חדשה!!
איך יודעים אם נספג או לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בדיקת דם פשוטה מראה סיברות
ממש חשוב לתינוקות
בניגוד למבוגר שישן עקב חוסר ברזל
תינוקות יכולם להיות ערים ימים ולילות עקב חוסר ברזל
וזה יכול להיפטר בגילוי מהיר ויעיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
איך יודעים אם נספג או לא?
עושים בדיקת דם
אם היא אוכלת כבר ממש לחם\ מזונות, יכול להיות שזה מגיע מצליאק. אם הברזל נמוך בצורה קיצונית, עושים גם בדיקה לצליאק.
וגם רואים על הילד, ברזל שנספג ומעלה את רמות הברזל בדם- זה משהו שאי אפשרלפספס אותו
הילד הרבה יותר חיוני
ושמח
וישן יותר טוב
ואוכל יותר יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ברור בדיקות דם לעשות
אבל עוד דבר לפעמים אי שנת צהרים(שבגיל הזה חייבים לישון) גם יכולה להיות סיבה
שאז המוח מטורלל וקשה להירדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
רק בשביל לסבר את האוזן,
אני מרדימה את הבן שלי [בן שנה וחצי!] שעתיים אחרי שקם בבוקר, למשך שעה-שעתיים. [לדוג' 9-11]
לפעמים יש צורך גם בשנת צהריים [4-5]

בגיל שנה זה תדירות וכמות יותר גדולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תודה על כל התגובות המהירות
אם יש למישהי עוד טיפים או הדרכה אם כן או לא כדאי לתת לה לישון בצהריים, ואם כן כמה,

ממש כל לילה אני מוצאת את עצמי משכיבה אותה לישון עשר פעמים...
בגיל שנה בהחלט!
ולא רק צהריים,
יש תינוקות בגיל הזה שעדיין צריכים בוקר, צהריים ואחרי צהריים.
אני מרגישה כבר צרודה מרוב שאני חוזרת כאן על עצמי :)
תעשי חיפוש קליל אחורה בפורום, שפכתי פה הרבה חומר
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בגיל שנה בהחלט!
ולא רק צהריים,
יש תינוקות בגיל הזה שעדיין צריכים בוקר, צהריים ואחרי צהריים.
אני מרגישה כבר צרודה מרוב שאני חוזרת כאן על עצמי :)
תעשי חיפוש קליל אחורה בפורום, שפכתי פה הרבה חומר
אני רואה עכשיו שתייגו אותי באיש את רעהו ולא בחוכמת.
אז בקצרה וממש על קצה האצבע-
כשגוף עייף לא מקבל שינה הוא מציף אדרנלין.
אצל תינוקות זה קורה הרבה יותר מהר ממבוגרים, הם צריכים הרבה יותר שינה.
אדרנלין לא מאפשר להירדם, וגם כשכבר נרדמים השינה לא תהיה איכותית והתינוק יקום הרבה בלילה.
למשוך תינוק עייף = להרוס לו את השינה.
הבסיס להרדמה קלה ושינה טובה זה מספיק שעות שינה במשך היום והרדמה לפי סימני עייפות מוקדמים.
אח"כ יש עוד פרמטרים שמשפיעים על ההרדמה והשינה, אבל זה הבסיס
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה