כללי איך לשוות לתוכנה מראה יוקרתי?

  • פותח הנושא א"ב
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם,
עיצבתי תוכנה ל"שמלה להשכיר" - יתכן שכבר נתקלתם בה, ואם לא - אז הנה לכם הזדמנות,
זה בעצם מאגר גדול של בגדי ערב, שנשים ובנות תפרו / קנו, לבשו פעם או פעמים בודדות - וכעת מפרסמות את הבגד במטרה להשכיר אותו (אתן מוזמנות להצטרף אם גם לכן שוכב בגד בארון בלי שימוש).
התוכנה יצאה נחמדה מאד,
אבל הלקוחה החמודה (באמת :)) רוצה שהעיצוב יהיה יותר "יוקרתי" (והיא צודקת, העיצוב צפוף ולא מדי עדכני).
כיון שאין ברירה, והעיצוב צריך להיות עמוס, כי עיקר הענין זה התמונות, שאותן לא ניתן להקטין -
איך אפשר בכל זאת לייקר את העיצוב?

אז הנה הקישור לתוכנה:
http://www.otzar.org/dressrent/app/simla.exe


ואודה לכם מאד אם תעזרו לי,
ולשיתוף -
הנה שאר פרטי המיתוג והפרסום ל"שמלה להשכיר" (שכבר ראו אור)
 

קבצים מצורפים

  • simla1.jpg
    KB 95.1 · צפיות: 15
  • flyer-dress.jpg
    KB 162.5 · צפיות: 11
  • paper-dress.jpg
    KB 58.5 · צפיות: 13
  • disk-dress.jpg
    KB 276.1 · צפיות: 12
  • simla2.jpg
    KB 327.9 · צפיות: 11
  • הוסף לסימניות
  • #2
זה ממש יפה!!!
אולי תנסי לעשות את הרקע בצבע סגלגל בהיר מאד (!!!) ולא לבן...

אולי זה יותר מדי: לעשות את הלחצנים (של ה+ - ושל החיצים ברשימה נגללת) בסגנון מתכתי-מעברים
סתם כך הלחצנים מפוקסלים.

בשטח הריק בצד שמאל כדאי להביא איזה הודעה (מעוצבת יפה-בסגנון של הכל) על כך שיש לבחור את הנתונים בצד ימין

זה מקסים!!! ממש נקי וברור
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
את התוכנה לא הצלחתי לפתוח (אני על מקינטוש)
אבל אהבתי מאד את העיצוב של המודעות, (ראיתי אותן במקומונים) עיצוב נקי ומרשים מאד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
התוכנה מאוד מאוד יפה, דווקא אהבתי את העיצוב הנוכחי שלה.
אבל בלי קשר- בדיוק עברתי שבוע שעבר על התמונות, יש שם כמה שלא טשטשו להם את הפנים. כדאי שתטפלו בזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני לא גרפיקאית, ולא נפתחה לי התוכנה כי אני חסומה.
אבל נראה לי שפשוט תחליפי צבעים. הכתום אפרסק שמתמזג עם הוורוד וכו'... יש לזה טעם של גלידה... אולי לכי על כחול עמוק, כסף, לבן, שחור. או- גווני הזהב אופוויט וכו'....
יודעת מה? כנסי לאשכול של בנין אשבת חיל בפורום הדמיות ותלת מימד. סתכלי על התמונות משם, על הקירות, הטפטים.... סגנון מאד יוקרתי, תעתיקי את הצבעים אולי...
בתמונות שהעלת, העיטורים מאד פשוטים, אולי תעשי אותם טיפה יותר כבדים, חיטובים, וכד'.... גם הדרט הסגול שמושחל שם... זה נראה מידי קליל, אולי אפילו צעיר וילדותי.
הרעיון של אבק הכוכבים סביב השימלה- מאד יפה, תשתמשי בקו של אבק הכוכבים הזה עוד אולי.
מקווה שהובנתי, ושעזרתי.
בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני חושבת שכל המעברי צבע באמת מעמיסים את העיצוב ונותנים לו טעם קצת מיושן ולא מספיק יוקרתי ועדכני.
הצבעים יפים אבל אולי ככתמים או כפסים או משהו בסגנון לא גראדיאנט מאחורי הטקסטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בעינן טשטוש הפנים - העביר את המסר ללקוחה,
ובענין הצבעים - אין אפשרות לשנות, אלו הם הצבעים, וכבר שומשו כל כך הרבה - שבשלב הזה זה המיתוג.
תודה על כל הרעיונות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כאחת שראתה והראתה את התוכנה לכמה נשים ובנות,
נהננו מהעיצוב, מהממשק הנח מאד, ומהרעיון המקורי.:)

בקטנה: אכן, יש פנים שלא מטושטשות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לדעתי הצבעים הנוכחיים הם שעושים את המראה הפשוט יחסית. תנסי (שוב, רק המלצה) להשתמש בצבעים שמשדרים יותר יוקרה והם יעשו לך את העבודה.
המיתוג אגב, מהמם!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הצבעים נבחרו אחרי אינספור נסיונות.
המאגר מיועד לבגדים ערב מכל הסוגים: יוקרתיים מאד, ופחות, ולבגדי נשים, בחורות, ילדות ואפילו תינוקות.
צבע יוקרתי מדי וכבד מדי (כמו סגול כהה) לא היה משרת את כל הסגנונות ואת כל הגילאים,
וגם לא היה דינאמי סוער פעיל וכיפי כמו הצבע הבהיר.
קהל המטרה הוא נשי נטו, והצבע הורוד - אפרסק הוא הצבע הכי נטו נשי.
המחשבה מאחורי המיתוג ובתוכו הצבעים היתה מעמיקה ויסודית,
המחקר והתוצאות שוכתבו בספר מותג מקיף - אולי בהזדמנות אציג אותו גם כן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
עיצוב ומיתוג מדהים!!!
כמה מחשבות קטנו שלי על התוכנה:
1. כשפותחים את התוכנה החלל המרכזי ריק, אולי כדאי לשקול להכניס שם מלל, הסבר קצר על התוכנה, כמה מילים על העסק או כל דבר אחר...
2. ארון הבגדים, לטעמי מתאים שיהיה בעצוב יותר מינימליסטי בחלק העליון השמאלי של המסך, כמו סל הקניות שבאתרי קניות.
3. את כל הקטע של - "מצאת את מבוקשך" להגדיל!!!
בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה