מידע שימושי איך מארגנים קשתות וסיכות לשיער?

  • הוסף לסימניות
  • #21
קונים רשת פשוטה בחנות 'טמבור', מצמידים לדופן הפנימית של הארון ועל החורים תולים את הסיכות, הקשתות וכו'. (לא מתאים לגומיות).

על רשת יותר צפופה ניתן לתלות עגילים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לי יש קופסאות נעליים ללא מכסה בתוך המגירה שבכל אחת מאוחסנים דברים אחרים.
באחת קשתות, בשנייה סיכות קליפס, בשלישית גומיות מגומיות שונות (לא הסיליקון).

גומיות סיליקון, סיכות סבתא, סיכות תיק תק וכו' - כל סוג בתוך קופסת מסטיקים פלסטיק עגולה - סגור במכסה.

עכשיו עלה לי רעיון שאפשר לקחת את הגליל של הנייר כסף/ניילון נצמד ולהלביש עליו את הגומיות - אולי יעזור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לאור ניסיון עגום, הקשתות מאוחסנות אצלי בחדר, בתוך קופסת נעליים גדולה.
במוצאי שבת אחת הבנות ממונה לאסוף את הקשתות מהראשים ולמסור לי ביד.
זה עול, ומעצבן, אני לא מרשה לקחת לבד וזה דורש ממני להיות עסוקה סביב זה אבל רק ככה אני מצליחה לשמור אותם במשך העונה.

הקשתות היומחוליות - באמת קטסטרופה...
:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
רעיון שראיתי פעם ושמרתי אולי יום אחד..
אם מעניין אתכן השלבים ליצירה, יש לי אותם בתמונות מפינטרס. רק תסבירו לי איך מעלים כמה תמונות בהודעה אחת.
 

קבצים מצורפים

  • img_3834.jpg
    img_3834.jpg
    KB 171.4 · צפיות: 353
  • הוסף לסימניות
  • #28
מקפיצה
מישהי יודעת איפה קונים מתקן לקשתות כמו שיש בחנויות?
אבל שיכנס לי למגירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לי יש את זה מאלי אקספרס.
אני משחילה את זה על קולב רגיל, בתוך הכיסים יש את הגומיות, הסיכות והמברשות,
ואת הקשתות אני תולה על הקולב עצמו,
וזה תולה בתליה של הארון.
יש לי את זה כבר יותר משנה במצב ממש חדש, אני נהנית מזה מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לי יש את זה מאלי אקספרס.
אני משחילה את זה על קולב רגיל, בתוך הכיסים יש את הגומיות, הסיכות והמברשות,
ואת הקשתות אני תולה על הקולב עצמו,
וזה תולה בתליה של הארון.
יש לי את זה כבר יותר משנה במצב ממש חדש, אני נהנית מזה מאוד.
תודה
אני רוצה משהו בסוג הזה: (רק שפה המשלוח יקר)
1644135897059.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני ניסיתי המון שיטות ודברים יפים
מה דהכי שרד זה מגירה נפרדת רק לקשתות
מגירה נוספת שבתוכה קופסה לכל המברשות ועוד קופסאות קטנות לגומיות לסוגיהן
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
תודה
אני רוצה משהו בסוג הזה: (רק שפה המשלוח יקר)
צפה בקובץ המצורף 1058754
אני הכנתי כזה מצינור ביוב (חדש ונקי) מרוסס בספריי.
מעולה מעולה והקשתות לא נעלמות.

אבל זה ללא מעמד, השחלתי חוט דייגים בפנים ותליתי מתחת למדף.
אוכל לצלם בערב אם יעזור
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני הכנתי כזה מצינור ביוב (חדש ונקי) מרוסס בספריי.
מעולה מעולה והקשתות לא נעלמות.

אבל זה ללא מעמד, השחלתי חוט דייגים בפנים ותליתי מתחת למדף.
אוכל לצלם בערב אם יעזור

מאיפה השגת צינור?
אני גם ניסיתי להכין
ראיתי פה דוגמא שעוטפים סליל נייר סופג
אבל לא יצא מוצלח
זה מדי קטן
כמעט ולא נכנס קשתות
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מאיפה השגת צינור?
אני גם ניסיתי להכין
ראיתי פה דוגמא שעוטפים סליל נייר סופג
אבל לא יצא מוצלח
זה מדי קטן
כמעט ולא נכנס קשתות
חנות טמבור.
גליל נייר סופג חלוש מידי לזה...

צינור את קובעת את האורך והוא חזק מאד, מחזיק לי כבר כמה שנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
חנות טמבור.
גליל נייר סופג חלוש מידי לזה...

צינור את קובעת את האורך והוא חזק מאד, מחזיק לי כבר כמה שנים.
לא מצאתי צינור בגודל נורמלי
הלכתי אתמול לחנות והיה מינימום מטר....
זה מדי ענק
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לא מצאתי צינור בגודל נורמלי
הלכתי אתמול לחנות והיה מינימום מטר....
זה מדי ענק
מתכוונת לאורך או לקוטר?
הקוטר את אמורה לקנות 6 צול.

אורך אם חייבים לקנות באורך מטר אפשר לחתוך או לבקש ממישהו או מהחנות שיחתכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
מתכוונת לאורך או לקוטר?
הקוטר את אמורה לקנות 6 צול.

אורך אם חייבים לקנות באורך מטר אפשר לחתוך או לבקש ממישהו או מהחנות שיחתכו
הם אמרו לי שהם לא חותכים
זה מסובך לחתוך?
יש לך תמונה של זה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה