יש לנו רכב נכה קיבלנו עיקול לחשבון על 20 דוחות חניה שונים (מציינת כי מעולם לא קיבלתי דוח על הרכב)
כנראה צילמו והלכו (רוב הדוחות ליד מעון ילדים שאסור לתת שם דוחות)
עירעתי דרך האתר של ירושלמי על הכל הבעיה שאני לא יכולה לחכות יש לנו עיקול
מה אפשר לעשות ?
ועוד שאלה למה הפקחים כ"כ סתומים לא רואים שזה רכב נכה? למה אני צריכה להתעסק בערעור עכשיו
בעיה מוכרת וידועה. יש מקרים בירושלים שהעיריה תקנה תקנה שמחריגה את מקום החניה ואז נותנת דו״חות גם לרכבי נכה. לגודמה במרכז העיר יש מקום המיועד לפריקה וטעינה, מקום שבכל עיר אחרת רכב נכה לא היה מקבל דו״ח ובירושלים כן. אישית עירערתי כמה פעמים על הנושא ולא באמת עזר לי...(פעמיים המירו את זה לאזהרה) מאז אני פשוט, למרות הקושי הגדול, נמנע מלחנות במקומות מסויימים בירושלים למרות שהרכב הוא רכב נכה....
מבצע שאגת הארי – 43% הנחה + 2 מתנות + 60 יום ניסיון עם החזר כספי מלא. הטכנולוגיה הייחודית של Sensilight PRO פותחה במעבדות סנסיקה בישראל עבור קליניקות ומכונים רפואיים, המכשירים שלנו נמצאים בשימוש בכל רחבי העולם. בשנים האחרונות התאמנו את הטכנולוגיה לכדי מכשיר חדשני לשימוש ביתי שמגלם לראשונה את כל היתרונות של הטיפול המקצועי – והוא זמין עבורך עכשיו לשימושך האישי. Sensilight PRO מצויד בטכנולוגיית הפטנט שלנו



Reactions: אבסולוט פרימה בלרינה, שוב שכחתי למה נכנסתי, דיונון ועוד 44 משתמשים47 //