- הוסף לסימניות
- #1
אנחנו צריכים סכום להוצאות בנית בית הכנסת, מה דעתכם, האם זה יתכן לפתוח במבצע התרמה כמו של עזר מציון? כל אחד שנאמן לבית הכנסת יוכל לקחת על עצמו יעד התרמה, ומי שיגיע ליעד או יעבור אותו , יקבל פרס שווה ערך כמו אוזניות ומגוון לבחירה..
זה עובד לפי מדרגות, ויהיה גם פרס ראשון למי שהביא את הסכום הכי גבוה.
הרעיון פשוט: בית הכנסת יקבל דחיפה משמעותית, בלי להוציא שקל מהקהילה.
סדר הפעולה כרגע, ככה על רגל אחת:
זה עובד לפי מדרגות, ויהיה גם פרס ראשון למי שהביא את הסכום הכי גבוה.
הרעיון פשוט: בית הכנסת יקבל דחיפה משמעותית, בלי להוציא שקל מהקהילה.
סדר הפעולה כרגע, ככה על רגל אחת:
- מתחילים קמפיין מודעות.
- במהלך בין הזמנים – זמן אידיאלי להתרים, במיוחד בקרב נופשים, נכין מודעות שיקלו על ההסברה.
- כ"ט אב – חנוכת בית הכנסת המשופץ, הכרזה על הזוכה ועל סכום שהשיגו.
אם אתה בתחום, או שיש לך נסיון, נשמח שתגיב זה יעזור מאוד! כמו כן למי שיש המלצה, על אחד שיכול לנהל את כל העסק הזה מהתחלה ועד הסוף בכל מובן נשמח שימליץ.
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
הנושאים החמים