איך מדרבנים ילדה שמנה לכושר

  • הוסף לסימניות
  • #1
היא לא מוכנה. היא מעדיפה לשבת בבית ולשחק, גם חוגים היא לא רוצה טוענת שלא כיף לה שם וקשה לה... אובדת עיצות אנוכי :mad::mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תציעי לה לעשות איתך או עם חברה הליכה. מדי יום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תחכי שהיא תגדל וזה יבוא ממנה
בינתים כנ"ל תציעי לה הליכה בכייף, ותשנו קצת תפריט בבית:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שחיה היא גם לא רוצה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה לא עובד. אני יוצאת איתה להליכה ושבועיים היא לא רוצה אח״כ...
שחיה היא לא אוהבת, בגד ים וכו׳
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י ת'כלס;1519584:
תחכי שהיא תגדל וזה יבוא ממנה
בינתים כנ"ל תציעי לה הליכה בכייף, ותשנו קצת תפריט בבית:)

זה מפריע לה, רק שהיא מתנחמת בביסלי שאני לא רואה. אני רוצה לעזור לה, כואב לי הלב עליה מאוד, היא גומרת אותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י חני דובדבני;1519611:
זה מפריע לה, רק שהיא מתנחמת בביסלי שאני לא רואה. אני רוצה לעזור לה, כואב לי הלב עליה מאוד, היא גומרת אותי.

סליחה שאני ישירה,
אבל את רוצה לעזור לעצמך יותר מאשר לה ("כואב לי הלב עליה מאוד, היא גומרת אותי").

אם היא מתנחמת בביסלי כשאת לא רואה - אז את רק מקשה עליה, ובטווח הרחוק: גורמת לה להשמנה.

בתור אמא, אין לך ברירה אלא ללמוד לקבל אותה כפי שהיא, ולהתעלם לחלוטין מנושאי ההשמנה, האכילה והדיאטה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י GRN;1519616:
סליחה שאני ישירה,
אבל את רוצה לעזור לעצמך יותר מאשר לה ("כואב לי הלב עליה מאוד, היא גומרת אותי").

אם היא מתנחמת בביסלי כשאת לא רואה - אז את רק מקשה עליה, ובטווח הרחוק: גורמת לה להשמנה.

בתור אמא, אין לך ברירה אלא ללמוד לקבל אותה כפי שהיא, ולהתעלם לחלוטין מנושאי ההשמנה, האכילה והדיאטה.

יש צדק בדבריך שאני רוצה את זה טיפה בשבילי - ללכת לחנות ולבקש את המידה הכי גדולה כמעט בשבילה וכו׳
אבל כמובן שהעיקר לטובתה, היא סובלת מזה חד משמעית! אני רוצה לעזור לה מאוד!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לדעתי זו שאלה גורלית מאוד בשביל שתיכן.
הייתי מתייעצת עם מומחים כמו כותבת הספר משא כבד.

פה רק תתבלבלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לא מדרבנים.
כמה שתדרבני יותר תהיה לה יותר רתיעה מזה. מניסיון. פרטים באישי...

את צריכה פשוט להיות שם בשבילה, זמינה. שאם היא תרצה לעשות משהו, היא תוכל ליישם את זה בקלות. פתאום כן יהיה לה חשק להליכה? אל תתלהבי מדי, אבל תראי נכונות להיות שותפה לפעולה שלה.

תצליחי.
ותזכרי. שכשתקחי/תעירי/תתעצבני בלב כשהיא אוכלת = כשאת לא רואה היא תאכל פי 2.

וכמובן שיעל לגמרי צודקת. ייעוץ יכול רק לעזור.
פעולות לא נכונות יפריעו לכל החיים. לשתיכן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י סימולציה;1519640:
לא מדרבנים.
כמה שתדרבני יותר תהיה לה יותר רתיעה מזה. מניסיון. פרטים באישי...

את צריכה פשוט להיות שם בשבילה, זמינה. שאם היא תרצה לעשות משהו, היא תוכל ליישם את זה בקלות. פתאום כן יהיה לה חשק להליכה? אל תתלהבי מדי, אבל תראי נכונות להיות שותפה לפעולה שלה.

תצליחי.
ותזכרי. שכשתקחי/תעירי/תתעצבני בלב כשהיא אוכלת = כשאת לא רואה היא תאכל פי 2.

וכמובן שיעל לגמרי צודקת. ייעוץ יכול רק לעזור.
פעולות לא נכונות יפריעו לכל החיים. לשתיכן.

וככה לראות אותה יושבת ותופחת...? זה מעציב ומדאיג כאחד.
יש לך ניסיון עם בת כזו? אם את רוצה אשמח לשמוע על הנושא באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
קוראים לה פריידי דביר.
דבר ראשון תקני את הספר
זה כבר יעזור לך
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י יעל א;1519664:
קוראים לה פריידי דביר.
דבר ראשון תקני את הספר
זה כבר יעזור לך
זה שם ספרותי
השם האמיתי הוא דבורי וקשטוק
והיא מאמנת היום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י חני דובדבני;1519627:
יש צדק בדבריך שאני רוצה את זה טיפה בשבילי - ללכת לחנות ולבקש את המידה הכי גדולה כמעט בשבילה וכו׳
אבל כמובן שהעיקר לטובתה, היא סובלת מזה חד משמעית! אני רוצה לעזור לה מאוד!!!!!!!
מצוין שאת רוצה לעזור לה, וכמו שכתבו כאן: חשוב להבין מה עוזר ומה מקלקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
קודם כל תשחררי אחריות על מצבה.
את לא אשמה בו, ואין לך יכולת לשנות אותו. רק לביתך.

דבר שני, ברגע שהבת שלך תקלוט שאת נלחמת באכילה שלה, היא תקטלג אותך כמפריעה,
ואז היא תעשה מה שיותר דברים מחוץ לטווח הראיה שלך.

כמו כל השינויים שאדם נדרש אליהם, זה חייב לבוא ממנה.
תוכלי לדבר איתה כמה זה לא נח, לא נעים, לא בריא, מסרבל וכו' וכו'
זה יטפטף, ויגיע היום שהיא תרצה.
אבל זו עבודת חיים קשה מידי עבור ילדה קטנה!
גם לאישה מבינה ומשכלת זה לא קל.

העיקר, לבריאות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
למה כושר מתבטא דווקא בהליכה?
קפיצה בחבל מאוד מרזה (לא מומלץ לנשים אבל ילדות- בכיף!)
אפשר סתם לרקוד בבית (אנחנו עושים את זה הרבה בלי קשר לכושר) ואגב יש גם חוגי מחול במכוני כושר, שמסייעים להרזיה.
בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
---
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זו סוגיה נורא קריטית.
וכל כך הרבה טעויות עלולים לעשות מרוב אהבה...

דבר ראשון, תקראי את הספר של פריידי דביר, (או איך שקוראים לה באמת).
חוץ מזה, מאד ממליצה לך ללכת לייעוץ או הדרכת הורים אישית. רצוי עם מישהי שיש לה ניסיון אישי בתחום.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
העצות מעלי מעולות.
להרפות!!
אחרת היא תשאר שם, במקום הלא נעים הזה ולא יהיה לה איך לצאת מזה.

קחי בחשבון, שיש גיל כזה שהם תופחות בלי צורה, אבל בגיל מסויים אחרי ההתבגרות זה משתנה מאליו, וזה מדהים. אז חבל להעיב עליה את האוירה, כשבפועל זה יכול להיות מצב זמני.

הייתי מדגישה (גם כתבו זאת): לשנות בבית הרגלי אכילה, ממש לא ספציפי אליה, אלא של כווולם.

שתיה מתוקה, חטיפים וממתקים - רק בשבת!
חיתוך ירקות בצורות מעניינות לנישנוש.
העשרת הארוחה בירקות. ועוד...

ההורים והילדים הקטנים בדרך כלל נסחפים מהר, ואלו שצריכים את זה מצטרפים אחרונים,
אבל אל יאוש, ראשית כי זה חשוב לעבור לתזונה בריאה יותר.
ושנית, זה מגיע בסוף, הם גם עולים על הגל, ברגע שזה לא מיועד אליהם באופן אישי.

ולקינוח, להתפלל על זה. כן ממש כך מכל הלב ולבקש שזה יהיה עבורה בבריאות, בשמחה ובקלות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה