דרוש מידע איך מוציאים רשיון נשק?

מצב
הנושא נעול.
והסיכון של להחזיק נשק בבית עם ילדים קטנים- לא שווה את ה- אולי תועלת.
מה הסיכון כשהנשק שמור כחוק בכספת האקדח בנפרד והכדורים בנפרד???
מעבר לזה- גם אם ילד מצליח לשים את ידו על הנשק והכדורים (מה שלא אמור לקרות אם עובדים לפי הנהלים)- זה מאד מאד לא פשוט לטעון את האקדח. זה דורש הרבה כוח וקשה גם למי שמיומן, וודאי שלילדים.
 
א. הפתרון הנכון לפחות בשלב ראשון הוא שגורמי ההצלה שבד"כ מתאימים לכך מבחינת יכולת ניתוח מהירה וזריזות יישאו נשק, אם כל כונני ההצלה בערים החרדיות יישאו נשק זה יהיה משמעותי ביותר.
הדבר הזה הוא חובה וצריך לפעול אצל הרבנים לעודד את הציבור לכך וגם אני יפעל בעניין בעז"ה.

ב. לפי דרכי הטבע כל עניין הפיגועים הוא גלגל ל"ע, הצלחה גוררת הצלחה וכישלון מפחית מוטיבציה, לכן ככל שאירוע נגמר ללא הרוגים וק"ו ללא פצועים עם מיתת המחבל זה מונע את הפיגוע הבא, כמו"כ כל תמונה של פחד ברחוב היהודי מטריפה את המוחות של המנוולים ולכן חיסול מהיר פירושו פחות מוטיבציה.
 
ללא שם.png

מתגייסים לצבאות ה'
 
א. הפתרון הנכון לפחות בשלב ראשון הוא שגורמי ההצלה שבד"כ מתאימים לכך מבחינת יכולת ניתוח מהירה וזריזות יישאו נשק, אם כל כונני ההצלה בערים החרדיות יישאו נשק זה יהיה משמעותי ביותר.
נכון.
 
בלת"ק
לא מאוד מפחיד המצב, שבערים ושכונות חרדיות כמעט ואין נשק, מה שעלול להיות מסוכן מאוד בהתחשב בכך שדבר
-ח"ח וחו"ש- לא יפריע למחבלים לבצע את זממם דקות ארוכות ללא שום אפשרות התנגדות עד שיגיע נושא נשק?!
(מקווה שהם לא צופים פה באשכולות;))
 
אתה גיבור גדול..
הופתעת פעם על ידי צמד מחבלים חמושים שפתחו לעברך באש ?
בטוח שלא!
אם כך - שַׁל נְעָלֶיךָ מֵעַל רַגְלֶיךָ..
זה לא נכון
כי שניים חתרו למגע וניטרלו....
 
לכל החוששים והמתלבטים והחסרי רישיון - בינתיים אפשר לקחת סכין בתיק (שלא נצטרך אבל מול מפגע ללא נשק חי זה יכול לעזור)
זה מה עשיתי בפעם הקודמת שהיה התקפה של מפגעים.
 
אני חושב שקודם כל שבן אדם לפני שהוא מחזיק בכלל נשק קודם כל שידע איך להשתמש בגז מדמיע לפני בכלל שהוא ניגש לעשות רישיון על נשק
רישיון על נשק שלא תחשבו שזה פשווט צריך מלא אחריות ומלא אומץ , אנשים יודעים להגיד מרחוק אם הייתי רואה את המחבל והיה לי נשק הייתי יורה בו , זה לא חוכמה להגיד כך כי במציאות זה פחד פחדים לירות במחבל וצריך לדעת גם אם הוא מחבל או אולי זה אירוע פלילי צריך להבדיל בניהם , צריך שיקול דעת
 
לכל החוששים והמתלבטים והחסרי רישיון - בינתיים אפשר לקחת סכין בתיק (שלא נצטרך אבל מול מפגע ללא נשק חי זה יכול לעזור)
זה מה עשיתי בפעם הקודמת שהיה התקפה של מפגעים.
זה יעיל מאוד למקרה שצריך להסתגר באיזה מקום עד גמר הפיגוע, ותרצו בינתיים לקלף תפוז...
 
זה יעיל מאוד למקרה שצריך להסתגר באיזה מקום עד גמר הפיגוע, ותרצו בינתיים לקלף תפוז...
לא מצחיק, לא חסרים פיגועים, בעיקר בירושלים, של פציעות קלות כי אנשים וחברים הצליחו להשתלט על מחבל שהיה עם סכין בלבד (מול נשק חי ברור שחסר סיכוי)
אבל ראיתי הרצאה עם הסבר מצוין איפה לפגוע במקומות רגישים, ומי שמכיר את עצמו כלא מאבד עשתונות, יעזור
 
לא מצחיק, לא חסרים פיגועים, בעיקר בירושלים, של פציעות קלות כי אנשים וחברים הצליחו להשתלט על מחבל שהיה עם סכין בלבד (מול נשק חי ברור שחסר סיכוי)
אבל ראיתי הרצאה עם הסבר מצוין איפה לפגוע במקומות רגישים, ומי שמכיר את עצמו כלא מאבד עשתונות, יעזור
כל אחד צוחק ממה שמצחיק אותו.

אני מדמיין את הסצנה כך:
מוישי, תחזיק רגע את השקית, חיים תסגור את המטריה... נו, איפה זה? לא פה, לא פה... אהה, בתא הקטן. אוף, הריצ'רץ' הזה תמיד נתקע.. ולמה לא שטפו את זה אחרי המחבל הקודם... פיכס.. זהו, עכשיו נתקרב אליו מהר, לא, עדיף לאט, שנכוין בדיוק לנקודת הM שלמדנו בקורס להגנה עצמית... הנה, תסתובב טיפה.. מצויין, עכשיו קצת תתכופף ותרים סנטר, כמו שעשה המנחה בקורס.. מצויין. זהו. אתה מחוסל! בפעם הבאה, אל תתעסק עם מי שהיה בקורס של שימי...
כשנפגשים ל"ע עם מחבל שסכינו בידו והוא תכנן את האירוע זמן מה... לדעתי, לא תועיל סכין מטבח בתיק, גם לא של ויקטורניקס...

וסליחה אם פגעתי...
 
נערך לאחרונה ב:
גורמי ההצלה שבד"כ מתאימים לכך מבחינת יכולת ניתוח מהירה וזריזות יישאו נשק, אם כל כונני ההצלה בערים החרדיות יישאו נשק זה יהיה משמעותי ביותר.
רק לדמיין את המלחמה בין מד"א לאיחוד מי יירה ראשון... וואו. זה יהיה אש...
 
מוישי, תחזיק רגע את השקית, חיים תסגור את המטריה... נו, איפה זה? לא פה, לא פה...
אה לא לא, אתם לא בכיוון בכללל

הוא תכנן את האירוע זמן מה...
גם הצד השני :)

ושום פגיעה, לא תמימה כדי להבין את הלעג... לא שבאמת וממש חושבת שזה יעזור, אבל שוין, שיהיה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה