איך עדיף לגלוש עם סטיק? WIFI או USB?

  • הוסף לסימניות
  • #22
את הסטיק שלי לא צריך לחבר לשום שקע,
מניחים אותו איפה שרוצים ומתחברים דרך ה - wi-fi.
כשצריך להטעין אותו מחברים אותו לשקע או למחשב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מדובר על סטיק שיודע לשדר וויפיי. הרבה סטיקים דור 4 הם כאלו.
מחברים את הסטיק לשקע בקיר, עם מטען usb פשוט, מחפשים את הסטיק ברשתות הזמינות ומתחברים.
שם הרשת והסיסמא, רשומים בדר"כ במדבקה על גבי הסטיק.
ssid=זה השם של הרשת שמופיע ברשתות האלחוטיות
wifi key=זה הסיסמא להתחברות

תודה!
פעם ראשונה ניסיתי עכשיו לחבר למטען USB , נראה שנדלק אור ירוק
אבל אני לא יודעת את הסיסמא
ואין לי מדבקה על הסטיק
איך אפשר לשחזר סיסמא?

זה סטיק o2 4gdongle
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
בחיבור של הסטיק במחשב ניתן לזהות את עוצמת הקליטה הסלולרית באפליקציה של הסטיק.
איך ניתן לזהות את עוצמת החיבור הסלולרי כאשר הסטיק לא מחובר למחשב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ה"אפליקציה" אצלך זה תוכנה חיצונית ? או זה נפתח על הדפדפן כמו דף אינטרנט?
אם זה כמו דף אינטרנט, אפשר לבדוק שם גם כשזה לא מחובר למחשב.
בתוכנה חיצונית אני לא יודע.
מדובר בתוכנת מחשב שבה מופיע פרטי החיבור, הגדרות וכדומה
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
באמת יותר טוב מרחוק???. אין לי מושג איך עושים את זה בכלל----
אבל יש לי קליטה מעולה גם בבית אז נראה לי שלא כ"כ משנה---
 
  • תודה
Reactions: S.D
  • הוסף לסימניות
  • #27
תודה!
פעם ראשונה ניסיתי עכשיו לחבר למטען USB , נראה שנדלק אור ירוק
אבל אני לא יודעת את הסיסמא
ואין לי מדבקה על הסטיק
איך אפשר לשחזר סיסמא?

זה סטיק o2 4gdongle
זה מדבקה, כשפותחים את הסטיק, ליד איפה שמכניסים את הסים.. בדקת שם או רק מבחוץ??
או שתנסי - 1234567890 יש סטיקים שזה אותו סיסמא לכולם...
אני לא מכיר את הסטיק הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מדובר על סטיק שיודע לשדר וויפיי. הרבה סטיקים דור 4 הם כאלו.
מחברים את הסטיק לשקע בקיר, עם מטען usb פשוט, מחפשים את הסטיק ברשתות הזמינות ומתחברים.
שם הרשת והסיסמא, רשומים בדר"כ במדבקה על גבי הסטיק.
ssid=זה השם של הרשת שמופיע ברשתות האלחוטיות
wifi key=זה הסיסמא להתחברות
רציתי להודות על ההסבר המאוד ברור ומפורט שלך נעמי20 איזה כיף הצלחתי :)
זה הלך לי בקלות בזכותך!!!
יישר כוח גדול
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גם אני גליתי לראשונה שהסטיק יכול להתחבר לקיר במקום לרדוף אחרי עם המחשב.. תודה על המידע!
רציתי לשאול איך משנים את הסיסמה של ההתחברות
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #30
גם אני גליתי לראשונה שהסטיק יכול להתחבר לקיר במקום לרדוף אחרי עם המחשב.. תודה על המידע!
רציתי לשאול איך משנים את הסיסמה של ההתחברות
בעיקרון יש לכל סטיק תוכנת ניהול, איתה מתחבר הסטיק למחשב.
בתוכנת הניהול יש אפשרות לשנות שם רשת, לשנות סיסמא וכדומה.
כמובן שזה משתנה מחברה לחברה
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
תרשו לי להוסיף הסתכלות מזוית ראייה נוספת.

בדרך כלל היכולות של ה WiFi המובנה בנטסטיק הם לא מציאה גדולה. אצלי אני מצליחה להגיע להורדת והעלאת קבצים במהירות של 10Mbps, כשברור שצוואר הבקבוק הוא ה WiFi של הנטסטיק, כי אותו מחשב בחיבור ל WiFi של ראוטר עם אינטרנט קווי מגיע למהירות כמעט פי 10.
ואם יש לכם בבית קליטה סלולרית טובה של דור 4, אז מן הסתם האינטרנט עצמו יצליח להגיע למהירות יותר גבוהה מ 10Mbps, ואם כך ה WiFi של הנטסטיק מגביל אותכם למהירות של 10Mbps ולמרות שהנטסטיק עצמו מצליח למשוך את האינטרנט במהירות יותר גבוהה.

הדרך הכי טובה זה פשוט להכנס לאתר בדיקת מהירות כמו speedtest.net ולבדוק בתכל'ס מתי אתם מקבלים מהירות יותר גבוהה, האם כשהנטסטיק תקוע ישירות ל USB שבמחשב, או כשהוא יושב צמוד לחלון אבל משדר ב WiFi.
אבל זה ברור, שאם המחשב שלכם עצמו נמצא קרוב ממש לחלון, עדיף שהנטסטיק יהיה מחובר ישירות למחשב, אלא אם כן גם בחלון אצלכם הקליטה הסלולרית על הפנים, שאז כבר אין לזה משמעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
תרשו לי להוסיף הסתכלות מזוית ראייה נוספת.

בדרך כלל היכולות של ה WiFi המובנה בנטסטיק הם לא מציאה גדולה. אצלי אני מצליחה להגיע להורדת והעלאת קבצים במהירות של 10Mbps, כשברור שצוואר הבקבוק הוא ה WiFi של הנטסטיק, כי אותו מחשב בחיבור ל WiFi של ראוטר עם אינטרנט קווי מגיע למהירות כמעט פי 10.
ואם יש לכם בבית קליטה סלולרית טובה של דור 4, אז מן הסתם האינטרנט עצמו יצליח להגיע למהירות יותר גבוהה מ 10Mbps, ואם כך ה WiFi של הנטסטיק מגביל אותכם למהירות של 10Mbps ולמרות שהנטסטיק עצמו מצליח למשוך את האינטרנט במהירות יותר גבוהה.

הדרך הכי טובה זה פשוט להכנס לאתר בדיקת מהירות כמו speedtest.net ולבדוק בתכל'ס מתי אתם מקבלים מהירות יותר גבוהה, האם כשהנטסטיק תקוע ישירות ל USB שבמחשב, או כשהוא יושב צמוד לחלון אבל משדר ב WiFi.
אבל זה ברור, שאם המחשב שלכם עצמו נמצא קרוב ממש לחלון, עדיף שהנטסטיק יהיה מחובר ישירות למחשב, אלא אם כן גם בחלון אצלכם הקליטה הסלולרית על הפנים, שאז כבר אין לזה משמעות.
תשובה מאוד חכמה ומחכימה.
יישר כוח
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
במחשב נייד ישנה מעלה נוספת בשימוש דרך wifi
כי בדר"כ אחרי תקופת שימוש בחיבור למחשב
החיבורים מתרופפים והאינטרנט יכול להתנתק בקלות עקב בעיות מגע

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
תרשו לי להוסיף הסתכלות מזוית ראייה נוספת.

בדרך כלל היכולות של ה WiFi המובנה בנטסטיק הם לא מציאה גדולה. אצלי אני מצליחה להגיע להורדת והעלאת קבצים במהירות של 10Mbps, כשברור שצוואר הבקבוק הוא ה WiFi של הנטסטיק, כי אותו מחשב בחיבור ל WiFi של ראוטר עם אינטרנט קווי מגיע למהירות כמעט פי 10.
ואם יש לכם בבית קליטה סלולרית טובה של דור 4, אז מן הסתם האינטרנט עצמו יצליח להגיע למהירות יותר גבוהה מ 10Mbps, ואם כך ה WiFi של הנטסטיק מגביל אותכם למהירות של 10Mbps ולמרות שהנטסטיק עצמו מצליח למשוך את האינטרנט במהירות יותר גבוהה.

הדרך הכי טובה זה פשוט להכנס לאתר בדיקת מהירות כמו speedtest.net ולבדוק בתכל'ס מתי אתם מקבלים מהירות יותר גבוהה, האם כשהנטסטיק תקוע ישירות ל USB שבמחשב, או כשהוא יושב צמוד לחלון אבל משדר ב WiFi.
אבל זה ברור, שאם המחשב שלכם עצמו נמצא קרוב ממש לחלון, עדיף שהנטסטיק יהיה מחובר ישירות למחשב, אלא אם כן גם בחלון אצלכם הקליטה הסלולרית על הפנים, שאז כבר אין לזה משמעות.
לא קשור בכלל, ואין מה להשוות! חיבור קווי וסלולרי זה שני דברים נפרדים לגמרי.
חיבור קווי מתחיל ב15 מגה. את עשית השוואה לחיבור קווי של 100 מגה. לכן זה ככ דרמטי...
10 מגה זה לא נורא בכלל.. אמנם ראיתי סטיקים עם 30 מגה, אבל 10 זה סביר לגמרי..
ולעצם הענין, מהנסיון שלי , החיבור בוויפיי עדיף בהרבה. על פני יו אס בי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
איך מגיעים לתוכנת ניהול?
כנראה שאצלך התוכנה נפתחת כמו דף אינטרנט, (אבל עובד גם כשאין חיבור)
אם ישלך מדבקה על הסטיק, אז הכתובת רשומה שם בכמה מספרים משהו בסגנון הזה: 192.81.85.2
צריך פשוט לכתוב את זה בשורת הכתובת.
בעקרון זה אמור לעלות אוטומטי כשמחברים את הסטיק, אבל לפעמים זה נדפק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אפשר לבדוק בצורה פשוטה מה יותר מהיר
מורידים קובץ גדול ואז מסתכלים בהורדות [או במנהל הורדות ] על איזה מהירות מוריד
ואח"כ משהים את ההורדה, ועוברים לווי פי ,או ליו אס בי, ועושים המשך הורדה ,ומסתכלים על כמה זה מוריד עכשיו
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לא קשור בכלל, ואין מה להשוות! חיבור קווי וסלולרי זה שני דברים נפרדים לגמרי.
חיבור קווי מתחיל ב15 מגה. את עשית השוואה לחיבור קווי של 100 מגה. לכן זה ככ דרמטי...
10 מגה זה לא נורא בכלל.. אמנם ראיתי סטיקים עם 30 מגה, אבל 10 זה סביר לגמרי..
ולעצם הענין, מהנסיון שלי , החיבור בוויפיי עדיף בהרבה. על פני יו אס בי.
לא הצלחתי להבין איפה ראית שהשוויתי בין אינטרנט קווי לסלולרי. או מי דיבר בכלל על אינטרנט?
תאמיני לי שאת ההבדלים בין קווי לסלולרי אני יודעת טוב מאד. לא מאמינה? תקראי את השרשור הזה מהודעה 17 ואילך, ואח"כ נדבר.

ההשוואה היחידה שעשיתי היא בין איכות ה WiFi המובנית בנטסטיק לאיכות רכיב ה WiFi שבמחשב.
כשהמחשב מתקשר עם הנטסטיק דרך WiFi, הצד החלש מביניהם בהכרח יהיה צוואר בקבוק, ומהירות החיבור ביניהם תוגבל למקסימום של הצד החלש מביניהם.
אני הוכחתי שהחלש מביניהם זה ה WiFi של הנטסטיק, והראיה שכאשר המחשב מתקשר ב WiFi עם מכשיר אחר כלשהו (ולדוגמא בלבד: ראוטר עם אינטרנט קווי של 100 מגה) הם מצליחים לתקשר ביניהם במהירות של 100 מגה. ואם כך מוכרח שלא ה WiFi בצד של המחשב הוא הגורם לצוואר הבקבוק של ה 10 מגה אלא ה WiFi מהצד של הנטסטיק.

ותסלחי לי שאני אומרת, אבל את בכבודך ובעצמך ההוכחה למה שאני טוענת. ;)
כי כמו שכתבת את מתפשרת על 10 מגה מהנטסטיק למרות "שראית סטיק עם 30 מגה".
אז לידיעתך, כל נטסטיק דור 4 סיני הכי פשוט תומך בדרך כלל לפחות בתקן Cat.4. שפירושו יכולת הורדה תיאורטית של 150 מגה לשניה. ובכל מקום שיש קליטה נורמלית של דור 4 את יכולה להגיע בלי שום בעיה ל 30-40 מגה ואפילו ל 70 מגה מידי פעם.
אז למה את "מסתפקת במועט" עם 10 מגה בלבד? התשובה היא כי אמנם הנטסטיק עצמו מסוגל להוריד לך ב 30 מגה, אבל ה WiFi שלו לא מסוגל לשדר למחשב שלך בקצב הזה, והמקסימום שלו זה 10 מגה. וזה בדיוק מה שכתבתי. שחבל להסתפק במועט.

אבל זה ברור שאם פיזית המחשב שלך נמצא עמוק בתוך הבית, ובפרט אם את לא גרה בקומה עליונה, אם תחברי את הסטיק ישירות למחשב - יצא שכרך בהפסדך, כי אמנם ביטלת את צוואר הבקבוק של ה WiFi, אבל הקליטה הסלולרית תהפוך לגרועה אז לא הרווחת כלום.
ולכן כתבתי, שאם את יכולה למקם את המחשב קרוב לחלון, ברור שעדיף לחבר ל USB. ואם לא, אז פשוט צריך לבדוק מה נותן תוצאה יותר טובה (או במילים אחרות, מה צוואר הבקבוק אצלך, האם הקליטה הסלולרית או איכות ה WiFi).
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לא הצלחתי להבין איפה ראית שהשוויתי בין אינטרנט קווי לסלולרי. או מי דיבר בכלל על אינטרנט?
תאמיני לי שאת ההבדלים בין קווי לסלולרי אני יודעת טוב מאד. לא מאמינה? תקראי את השרשור הזה מהודעה 17 ואילך, ואח"כ נדבר.

ההשוואה היחידה שעשיתי היא בין איכות ה WiFi המובנית בנטסטיק לאיכות רכיב ה WiFi שבמחשב.
כשהמחשב מתקשר עם הנטסטיק דרך WiFi, הצד החלש מביניהם בהכרח יהיה צוואר בקבוק, ומהירות החיבור ביניהם תוגבל למקסימום של הצד החלש מביניהם.
אני הוכחתי שהחלש מביניהם זה ה WiFi של הנטסטיק, והראיה שכאשר המחשב מתקשר ב WiFi עם מכשיר אחר כלשהו (ולדוגמא בלבד: ראוטר עם אינטרנט קווי של 100 מגה) הם מצליחים לתקשר ביניהם במהירות של 100 מגה. ואם כך מוכרח שלא ה WiFi בצד של המחשב הוא הגורם לצוואר הבקבוק של ה 10 מגה אלא ה WiFi מהצד של הנטסטיק.

ותסלחי לי שאני אומרת, אבל את בכבודך ובעצמך ההוכחה למה שאני טוענת. ;)
כי כמו שכתבת את מתפשרת על 10 מגה מהנטסטיק למרות "שראית סטיק עם 30 מגה".
אז לידיעתך, כל נטסטיק דור 4 סיני הכי פשוט תומך בדרך כלל לפחות בתקן Cat.4. שפירושו יכולת הורדה תיאורטית של 150 מגה לשניה. ובכל מקום שיש קליטה נורמלית של דור 4 את יכולה להגיע בלי שום בעיה ל 30-40 מגה ואפילו ל 70 מגה מידי פעם.
אז למה את "מסתפקת במועט" עם 10 מגה בלבד? התשובה היא כי אמנם הנטסטיק עצמו מסוגל להוריד לך ב 30 מגה, אבל ה WiFi שלו לא מסוגל לשדר למחשב שלך בקצב הזה, והמקסימום שלו זה 10 מגה. וזה בדיוק מה שכתבתי. שחבל להסתפק במועט.

אבל זה ברור שאם פיזית המחשב שלך נמצא עמוק בתוך הבית, ובפרט אם את לא גרה בקומה עליונה, אם תחברי את הסטיק ישירות למחשב - יצא שכרך בהפסדך, כי אמנם ביטלת את צוואר הבקבוק של ה WiFi, אבל הקליטה הסלולרית תהפוך לגרועה אז לא הרווחת כלום.
ולכן כתבתי, שאם את יכולה למקם את המחשב קרוב לחלון, ברור שעדיף לחבר ל USB. ואם לא, אז פשוט צריך לבדוק מה נותן תוצאה יותר טובה (או במילים אחרות, מה צוואר הבקבוק אצלך, האם הקליטה הסלולרית או איכות ה WiFi).
1. גם לדברייך קליטה נורמילת של דור 4 היא 30-40 מגה, אז לא היה שום מקום להתפעל מכך שבקווי המהירות הייתה פי 10.
2. זה טענות מאד יפות. אבל במבחן המציאות, האם הסטיק שנתן לך 10 מגה בחיבור וויפיי, בחיבור USB ישיר למחשב נתן 30-40 או אפילו 70 ??? תרשי לי לנחש שהתשובה שלילית. (אם התשובה חיובית אין צורך בשום דיון....) וההסבר לכך נעוץ או באיכות של הסטיק או באיכות של הספק.
3. הקליטה הסלולרית הוא לא הגורם המשמעותי. אלא העומס על השרתים. ולכן אפשר לראות הבדלים דרמטים במהירות בין שעות עומס לשעות ריקות. לדוגמא באשכול מפורום נטפרי (לינק בסוף ההודעה) יש אחד שהגיע למהירות של 70 מגה, זה היה ב5 לפנות בוקר. אצלי בבית יש פערים דרמטיים בין שעות עומס לשעות ריקות.
4. ההתפשרות על 10 מגה, היא ביחס לממוצע המהירות שיש לאנשים עם סטיקים. (עייני באשכול למטה)
וגם, איכות החיבור, ביחס לחיבור קווי של 15 מגה, זה הבדל קטן.
זה נכתב, שוב, בגלל ה"פי 10" שמשתמע מדברייך כאילו בגלל שזה חיבור וויפיי ולא USB, לכן זה איטי פי 10.
5. העובדה שחיבור קווי עובד מושלם עם טכנולוגיית וויפיי, מעידה על איכות תעבורת הנתונים, של טכנולוגיה זו. USB מפורסם לחיבור עם תעבורת נתונים גרועה יחסית.
6. המציאות עולה על כל דמיון. בסטיקים של HUAWEI, הוויפיי לרוב יותר מהיר מUSB. בלי קשר למיקום.

עריכה:
קראתי את השרשור ששלחת אליו, ואולי זיהיתי את מקור אי ההבנה שלך. הדיון באשכול פה, זה לא על סטיק שמחובר למכשיר נוסף-ראוטר, אלא לנטסטיק רגיל שהוא בעצמו ע"י שמתחבר למקור חשמל כלשהו, מטען/בטריה ניידת, יודע לשדר וויפיי. בדומה לנקודה חמה בטלפון חכם.
כתבת שם כך :
"אם מעוניינים באינטרנט סלולרי שיתחבר ישירות אל מחשב אחד בלבד, מספיק רק נטסטיק רגיל. תוקעים אותו בכניסת ה USB במחשב וגולשים.
אם מעוניינים שהאינטרנט יתחבר לכמה מכשירים במקביל צריך מכשיר נוסף שנקרא ראוטר עם יכולת תמיכה בנטסטיק / בסים סלולרי. "
אז אולי את פשוט לא מכירה את הסטיקים שאנחנו מדברים עליהם שאפשר דרכם להתחבר עד 10 מכשירים???

 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

נמאס לי מהבטחות של נציגים "אנחנו יושבים על אותם אנטנות של...".
יש לכם מהירות גבוהה בגלישה בסים (טלפון/סטיק) -
באיזו חברה אתם? מה התוכנית שלכם? וכמה עולה לחודש?



1764780209012.png

שלום לכם (:

בדרך כלל, במחשב בבית ובמשרד יש אינטרנט קווי.
אבל כל מי שגולש בסטיק או בנייד יודע כמה זה קריטי.
"מהירות" הגלישה יכולה להתדרדר לציון חד-ספרתי של MB.
לפעמים הבעיה היא במכשיר, בכתובת ובעוד גורמים -
לפעמים זה נטו ענין של חברת הסלולר.
כרגע, זה הנושא - חברת הסלולר.

כנסו לכאן >
זה יבדוק את המהירות אצלכם.
צלמו מסך ושתפו כאן.
אבל.
חשוב לציין את הפרטים הנוספים.
כל אזור והאנטנות שלו...

כדי שזה יהיה מדויק ורלוונטי -
תוסיפו גם את הפרטים החשובים >
1. שם החברה.
2. עיר + שכונה.
3. פרטי תוכנית.
4. מחיר תוכנית.

לדוגמה:
סלקום.
י-ם, הר נוף.
800GB
49 שקל.




תודה רבה.
🤗🙏

לאחר שיצטברו הרבה תגובות...
אכתוב פוסט מסכם + גרפים לתועלת הציבור.
  • תודה
Reactions: ש.ב.א1 //
52 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה