דרוש מידע איך פונים לעיריית ביתר עילית?

  • הוסף לסימניות
  • #21
י

יש בריכה
פשוט בריכה קטנה ומוזנחת
אין.

בריכה עירונית לא נבנת במרתף של מישהו אלא במבנה גדול (בגודל של האודטוריום בברסלב) עם חדרי כושר, ספורט ובריכה חצי אולימפית..
בעיר ביתר תהיה בריכה - היא אפילו די מוכנה,
עניין של אישורים...
איפה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
הסיכוי שבעיר חסידית יהיה בריכה שואף לאפס
לא בדיוק.

גם אם נאמר שיש בעיה לחסידים עם בריכה עירונית, החסידים של ביתר אינם קשוחים כמו הקהילות שאינן מיוצגות בביתר ודו"ק..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אין.

בריכה עירונית לא נבנת במרתף של מישהו אלא במבנה גדול (בגודל של האודטוריום בברסלב) עם חדרי כושר, ספורט ובריכה חצי אולימפית..

איפה???
בטח שיש, בריכה ענקית בנויה ומוכנה ברחוב חב"ד במבנה חדש
צריך המון אישורים, ואחרי זה המון צוות וכוח אדם לתפעל, אז זה נסחב
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
בטח שיש, בריכה ענקית בנויה ומוכנה ברחוב חב"ד במבנה חדש
צריך המון אישורים, ואחרי זה המון צוות וכוח אדם לתפעל, אז זה נסחב
איפה?

אני מנסה לחשוב ואני לא מוצא כזה מקום גדול בחב"ד..
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
היה פארק קטן וחמוד ברחוב דרכי איש ממול בית הכנסת בית מאיר.
אחרי שהיתה כתבה על ביתר באחד מאתרי החדשות והם בחרו את הפארק הזה כפארק הכי מוזנח בביתר-
פירקו את המתקנים הבודדים שהיו בו, והשאירו אותו מוזנח וריק בלי מתקנים.

כבר עבר המון זמן ואני רוצה לבקש שישמו שם כבר מתקנים חדשים.
חשבתי שאם יש סיכוי שמישהו יתייחס לבקשה זה שבוע לפני הבחירות

האם ידוע לכן לאן ניתן לפנות בנושא?
זה ממש חשוב לי. היינו הולכים לשם כמעט כל יום כשהיה שם את הפארק.

תודה רבה
זה היה גינה מהממת עם מתקנים מקוריים, הילדים שלי ממש אהבו, מה הסיפור שפירקו
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
במבנה המטורף שפתחו שם לאחרונה, זה שייך משהו לחינוך מיוחד, לעמותה שמתפעלת עוד מבנים בביתר
נראה לי פרח
זה באמת בניין ענק שלא היה ברור מה כל השימוש בו.

שמח לשמוע ומקווה שיפתחו אותה בהקדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
היה פארק קטן וחמוד ברחוב דרכי איש ממול בית הכנסת בית מאיר.
אחרי שהיתה כתבה על ביתר באחד מאתרי החדשות והם בחרו את הפארק הזה כפארק הכי מוזנח בביתר-
פירקו את המתקנים הבודדים שהיו בו, והשאירו אותו מוזנח וריק בלי מתקנים.

כבר עבר המון זמן ואני רוצה לבקש שישמו שם כבר מתקנים חדשים.
חשבתי שאם יש סיכוי שמישהו יתייחס לבקשה זה שבוע לפני הבחירות

האם ידוע לכן לאן ניתן לפנות בנושא?
זה ממש חשוב לי. היינו הולכים לשם כמעט כל יום כשהיה שם את הפארק.

תודה רבה
בהיסטוריה היה לפחות פעמיים שניסתי סתם לפנות לכמה חברי עיריה מתוך האתר של העיריה
על בעיה שהיתה בשכונה, יש לציין שקיבלתי מענה מהיר ומיידי מיהודה עוביידי, ואין לי שום קשר מפלגתי ולא כלום,
אבל עבר כבר כמה שנים טובות.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
ממש לא
כמותית זה נודע בבחירות הקודמות
נחכה לבחירות עכשיו, ונחליט סופי.....
הבחירות במקום שאין מלחמה ויש מפלגות עצמאיות לא כ"כ מוכיחות.

מבחינת הנתונים של מוסדות החינוך יש רוב חסידי של בין55-60% וזה עולה בכיתות הנמוכות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בטח שיש, בריכה ענקית בנויה ומוכנה ברחוב חב"ד במבנה חדש
צריך המון אישורים, ואחרי זה המון צוות וכוח אדם לתפעל, אז זה נסחב
וואו איזה בשורה טובה
מאז המצב הביטחוני הפסקתי ללכת לבריכה בגלל פחד שהיא על הגבול וללא שומר או אפילו דלת כניסה נורמלית
וגם אני חייבת לציין פה שפנינו באיזה עניין ללשכת הרב עוביידי במייל וקיבלנו מענה מהיר וטיפול מהיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
פחח
תקציב זה הבעיה?
ועוד לפני הבחירות....
דווקא אם לפני בחירות הוא אומר כך, ולא 'תוך שבועיים אני יעשה גינה' כנראה שהוא דובר אמת.

בביתר יש בעיה שיש כמויות של גינות, והתחזוקה שלהם יותר יקרה...

כנראה שבנו את כולם לא בדיוק חשבו על עלויות התחזוקה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
היה פארק קטן וחמוד ברחוב דרכי איש ממול בית הכנסת בית מאיר.
אחרי שהיתה כתבה על ביתר באחד מאתרי החדשות והם בחרו את הפארק הזה כפארק הכי מוזנח בביתר-
פירקו את המתקנים הבודדים שהיו בו, והשאירו אותו מוזנח וריק בלי מתקנים.

כבר עבר המון זמן ואני רוצה לבקש שישמו שם כבר מתקנים חדשים.
חשבתי שאם יש סיכוי שמישהו יתייחס לבקשה זה שבוע לפני הבחירות

האם ידוע לכן לאן ניתן לפנות בנושא?
זה ממש חשוב לי. היינו הולכים לשם כמעט כל יום כשהיה שם את הפארק.

תודה רבה
אי אפשר לעלות דקה לפארק השבטים?
מישהו יכול להסביר למה אין בריכה עירונית גדולה ונורמלית בעיר עם כמעט 80,000 תושבים?
השמועה אומרת שיש רבנים ששמו ווטו
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
זה לא רק הגינה שם שאין מתקנים. תעלי טיפה למעלה לפארק השבטים ומתוך 6 נדנדות רק 3 קיימות.
קיץ קודם השארתי לא מעט פניות לעירייה כי זה גינה מפוצצת בילדים מן הראוי שהיא תהיה מתוחזקת בהתאם ולא 'קרה עם זה כלום.
עזבו שכל הגינה הזאת נראית פח אשפה אחד גדול, כמויות לכלוך בכל חלקת אדמה קטנה שיש שם. העיקר שלעיר יש 5 כוכבי יופי...
טוב שיש בחירות ובתקווה שתושבי העיר יצביעו נכון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
זה לא רק הגינה שם שאין מתקנים. תעלי טיפה למעלה לפארק השבטים ומתוך 6 נדנדות רק 3 קיימות.
קיץ קודם השארתי לא מעט פניות לעירייה כי זה גינה מפוצצת בילדים מן הראוי שהיא תהיה מתוחזקת בהתאם ולא 'קרה עם זה כלום.
עזבו שכל הגינה הזאת נראית פח אשפה אחד גדול, כמויות לכלוך בכל חלקת אדמה קטנה שיש שם. העיקר שלעיר יש 5 כוכבי יופי...
טוב שיש בחירות ובתקווה שתושבי העיר יצביעו נכון!
לגבי הניקיון, מנקים את הגינה כל בוקר. מה לעשות שמלכלכים בצהריים, א"א להעמיד שם מנקה קבוע...

יחסית לערים אחרות העיר מאד נקיה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לגבי הניקיון, מנקים את הגינה כל בוקר. מה לעשות שמלכלכים בצהריים, א"א להעמיד שם מנקה קבוע...

יחסית לערים אחרות העיר מאד נקיה..
ממש לא.
השיחים לא מלאים בפסולת של יום אחד.
יש שם חפצי זבל גדולים לא ביסלי ובמבה שמונחים שם שבועות...
זה שיש אנשים 🤢 שזורקים ריהוט לשיחים במקום לזבל זה כבר בעיה אחרת...
באופן כללי העיר כבר ממש לא ברמת הניקיון שהיא היתה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה