בריאות "אין אפשרות להחליף רופא באותו רבעון" - מה עושים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הילד קם בבוקר עם חום גבוה - - אינדיקציות לדלקת גרון - פונים לרופא למשטח ואנטיביוטיקה - "יש תור מחר בארבע בצהריים" - שזה אומר תוצאות משטח ביום ראשון או שני, ובינתיים הילד ואמו בבית, וזה כנראה מה שיקרה גם מחר, וביום ראשון, ואולי גם ביום שני, כי הוא לא מקבל אנטיביוטיקה עד שיש תוצאה.
ו"אין אפשרות להחליף רופא באמצע רבעון" אז שום רופא / מרפאה לא מוכנים לראות את הילד קודם, אז הוא יחכה עד שהרופא ההוא יוכל לקבלו.
זה סיפור מהיום, והיו לנו עוד הרבה מקרים וסיבוכים מעצבנים במיוחד, והכל בגלל הכלל הנוקשה ש"אין אפשרות" וכו'
עד מתי????
מה עושים???
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הילדים שלי במכבי, ואם אני קובעת תור בשעה שהרופא הקבוע לא פתוח הם חייבים לקבל
(נראה לי שתקף גם כשאין תורים פנויים כשצריך)
למיטב ידיעתי-
החלפת רופא אחת לרבעון זה כשאת מעדיפה רופא אחד על פני אחר למרות שהקבוע שלך פנוי לקבל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תכתבו לרופא באתר שרוצים הפניה למשטח גרון.
אחרי כמה שעות יש הפניה, וניגשים למעבדה לעשות משטח.

ככה היה לי השבוע לא עברנו בכלל אצל רופא.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
הילד קם בבוקר עם חום גבוה - - אינדיקציות לדלקת גרון - פונים לרופא למשטח ואנטיביוטיקה - "יש תור מחר בארבע בצהריים" - שזה אומר תוצאות משטח ביום ראשון או שני, ובינתיים הילד ואמו בבית, וזה כנראה מה שיקרה גם מחר, וביום ראשון, ואולי גם ביום שני, כי הוא לא מקבל אנטיביוטיקה עד שיש תוצאה.
ו"אין אפשרות להחליף רופא באמצע רבעון" אז שום רופא / מרפאה לא מוכנים לראות את הילד קודם, אז הוא יחכה עד שהרופא ההוא יוכל לקבלו.
זה סיפור מהיום, והיו לנו עוד הרבה מקרים וסיבוכים מעצבנים במיוחד, והכל בגלל הכלל הנוקשה ש"אין אפשרות" וכו'
עד מתי????
מה עושים???
באיזה קופ"ח...
אם כבר מחכים לרבעון כדי להחליף רופא - אולי כל הקופ"ח חולה והפתרון הוא להחליף הכל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
זה אחד הדברים המעצבנים!!
כבר הרבה זמן לא קרה לי
אבל כשקרה, התקשרתי למוקד זימון תורים ובקשתי שיבטלו לי את הקישור לרופא של הרבעון
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
היום כמעט בכל הקופות יש רופא אונליין דרך הטלפון, מתקשרים ומבקשים שרופא יחזור אליכם, תוך חצי שעה רופא מתקשר אתם מסבירים לו מה צריך והוא נותן איזה הפניות שצריך
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני למדתי ללכת לרופא שיש לו מרפאה ומזכירה ולא מקבל במרפאה של הקופה עם מזכירות שאין איך לדבר איתם.
היתרון- את יכולה לדבר עם המזכירה ולבקש הפניות/תור דחוף/לדבר עם הרופא טלפונית.
וגם מניסיוני רופאים כאלה אחראיים יותר.
הרופאה שלנו נתנה לי את הטלפון הפרטי שלה למקרה הצורך. היא מתקשרת בערב לשאול מה שלום הילדה... בכללי היא זמינה למקרים דחופים הרבה יותר מרופא שמקבל במרפאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
באיזו קופה? רופא ילדים רגיל?
בלאומית נותנים חופשי תור לרופא אחר אם הרופא הקבוע לא זמין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
במכבי ולאומית (שם אני יודע באחרות לא יודע) רופא ברבעון זה עד 3 רופאים באותו רבעון.
דרך אגב גם לפי התקנות הרשמיות של משרד הבריאות אין מניעה לעבור רופא באמצע רבעון זה פשוט כרוך ב-"היטל רופא" משהו כמו 30 ש"ח (כמו בביקור אצל רופא מקצועי).
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בכללית לא סובלים מזה
כמדומני שבמאוחדת זה הכי נוקשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
גם במאוחדת אפשר ללכת ל2 רופאים ברבעון א"א לשלוש.
לי יש רופא ילדים שאין לו תורים מהיום להיום אבל אני ממש סומכת עליו אז אני אצלו ואם יש משהו דחוף- יש רופאה שאני הולכת אליה עם תורים זמינים.
 
  • תודה
Reactions: HUS
  • הוסף לסימניות
  • #14
במכבי יש להתקשר למוקד ומקבלים רופא מ"מ.
יתכן אפילו מיידית בסניף שלכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
במכבי ולאומית (שם אני יודע באחרות לא יודע) רופא ברבעון זה עד 3 רופאים באותו רבעון.
דרך אגב גם לפי התקנות הרשמיות של משרד הבריאות אין מניעה לעבור רופא באמצע רבעון זה פשוט כרוך ב-"היטל רופא" משהו כמו 30 ש"ח (כמו בביקור אצל רופא מקצועי).
מניסיון בלאומית - לא באופן גורף.
רופאי משפחה וילדים בד"כ אין בעיה להיות אצל כמה ברבעון
[מסיבה טכנית הייתי פעם תוך כמה ימים אצל 4 רופאי ילדים עם אותו ילד, הרופא הקבוע שלו לא אהב את זה... אמר אח"כ שלטובת רצף הטיפול עדיף לא לעבור אצל מדי הרבה רופאים]
רופא מקצועי - יותר בעייתי ובד"כ א"א לעבור באמצע רבעון, זה תלוי ברופא ומשתנה מאחד לאחד.

משהו אחר מעצבן - אצל רופא משפחה שעוד לא היית אצלו ורוצים לקבוע תור פעם ראשונה, א"א לקבוע תור טלפוני, רק להגיע פיזית. זה רלוונטי כשרוצים סה"כ הפניה או מרשם והרופא הקבוע לא זמין, ולרופא אחר חדש - צריך להגיע פיזית לבקש את ההפניה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לאיים במעבר לקופה אחרת, זה פותר את כל הבעיות מהסוג הזה, בדוק ומנוסה
בפרט שמחר מחרתיים זה היום האחרון למעברים לרבעון הזה, אז בכל הסניפים לחוצים...

אגב, בדרך כלל מתאם קשרי קהילה שיש היום בכל הקופות במגזר שלנו אמור לדעת להתגבר על זה
אה וגם לפחד מאיום כזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ספציפית לגבי דלקת גרון-
יש רופאים שעושים משטח גרון מהיר, ואם הוא חיובי מתחילים כבר את האנטיביוטיקה
ואז לא צריך לחכות
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
כותבת לגבי משטח גרון
בבית מרקחת ניתן לקנות משטח גרון ביתי (כמו בדיקת קורונה)
ויש תוצאה מידית בבית!
רופא רשאי לתת אנטביוטיקה לפי תוצאה של המשטח הנ"ל!!!!
עשיתי את זה כבר מספר פעמים וזה מצוין!
חוסך הרבה כאב ראש.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא להישאר עם דלקת גרון בלי טיפול מעבר ליום.. במאוחדת יש רופא בטלפון רוב הזמן
החיידק חס ושלום עלול לעבור ללב לטפל…. זה סבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הילד קם בבוקר עם חום גבוה - - אינדיקציות לדלקת גרון - פונים לרופא למשטח ואנטיביוטיקה - "יש תור מחר בארבע בצהריים" - שזה אומר תוצאות משטח ביום ראשון או שני, ובינתיים הילד ואמו בבית, וזה כנראה מה שיקרה גם מחר, וביום ראשון, ואולי גם ביום שני, כי הוא לא מקבל אנטיביוטיקה עד שיש תוצאה.
ו"אין אפשרות להחליף רופא באמצע רבעון" אז שום רופא / מרפאה לא מוכנים לראות את הילד קודם, אז הוא יחכה עד שהרופא ההוא יוכל לקבלו.
זה סיפור מהיום, והיו לנו עוד הרבה מקרים וסיבוכים מעצבנים במיוחד, והכל בגלל הכלל הנוקשה ש"אין אפשרות" וכו'
עד מתי????
מה עושים???
יש קופות חולים ויש מאוחדת...
מאוחדת זה לא קופת חולים...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה